יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

מה קורה, הוניגמן?

הוזמנתי אתמול למשרדי חברת הוניגמן כדי לבדוק מה חדש תחת אור הפלורסנט של המשרד. האמת? לא הרבה. הוניגמן תמיד נתפסה בעיניי כרשת סולידית, גם אם לא מעוררת סנסציה גדולה. מסתבר שבימים כתיקונם, להיות רשת סולידית זה דווקא לא דבר נורא כפי שזה נשמע. גם אם בקולקציה הנוכחית לא תצליחו למצוא פריטים שמעלים את לחץ הדם, פריטי לבוש פרקטיים שאפשר להוסיף ללא ייסורי מצפון למלתחה- יש בנמצא ויש אפילו בשפע.

הפריטים, כפי שניתן להבין, לא נגועים במחלת הטרנדים ואולי בצדק- בשביל זה הרי יש את זארה ופוראבר21 בעולם. ההיצע כאן מתאים למי שלא רוצה להתחדש בפריט עם ניטים/ פפלום/ מחק את המיותר בכל עונה מחדש, אלא רוצה לרכוש פריט בייסיק בידיעה שזה ישרת אותה נאמנה כמה שנים.




נקודת החוזק של הרשת, כמו בכל השנים האחרונות היו המעילים והג'קטים- ונדמה שגם הפעם הם עושים עבודה לא רעה בתחום. גם המכנסיים ומוצרי הג'ינס נראים מבטיחים בזכות הגזרות הקלאסיות והגוונים העמוקים. נקודת חולשה: מחלקת הערב, מחלקה שחורה וסגורה הרמטית. מדי פעם אפשר לזהות  ניט או שניים שנועדו לשבור את הקו האחיד, אבל גם זה לא ממש משפר את התוצאה הסופית. הוניגמן ללא ספק חזקים יותר ב-Day wear.

המחלקה הגברית לעומת זאת, על אף שנוצרה רק לפני שנים אחדות- מוצלחת בהחלט. מחלקה לא מתיימרת, כזו שלא תמצאו בה קו אלגנט ומיופייף יתר על המידה, קו שרוב גברברי ישראל- כולל הגברבר הפרטי שלי- לא ממש אוהבים. גם הפעם מדובר בסגנון בייסיקי בנשמתו, המורכב מפריטים שעשויים היטב ליום יום וניתן ללבוש בשילובים שונים, עיצוב שמותאם לגבר הישראלי ולאקלים הישראלי.





בנסיבות אחרות כנראה הייתי חושבת שהרשת זקוקה לעדכון, שהרי מאז ימי מלאני פרס לא קרה בה משהו מסעיר באמת, אבל לנוכח הטרנדים העכשוויים, שהם באמת מאוסים מבחינתי מכל בחינה- יש בזה דווקא משהו נחמד ולא מזיק. התמחור ברשת זהה כמו בכל המותגים הישראלים האחרים (כלומר בהחלט לא זול, אבל סביר), אבל הפעם אני מרגישה שלא צריך להיות פשיוניסט/ה מעודכן בטרנדים כדי להיות מסוגל לקנות ברשת, אלא אפשר פשוט להיכנס לחנות ולשלוף את הפריט המתאים מהמדף. מפתיע ומחדש? אולי לא, מנחם? בהחלט.

הקולקציה כבר נמצאת ברובה בחנויות, הפריטים הכבדים (המעילים לדוגמא) מתוך קולקציית החורף ייכנסו במהלך החודש הקרוב.
גילוי נאות: הוזמנתי לביקור במשרדי החברה מטעם הוניגמן.









19 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את רשת הוניגמן, הם סה"כ עושים עבודה טובה ועקבית לאורך שנים ולמרות התדמית ה"חנונית", יש להם סחורה איכותית קלאסית כזו שמחזיקה שנים כפי שציינת. רמת המחירים עם זאת גבוהה מהממוצע, וזה עקב אכילס שלהם. הצטערתי ביותר לראות ששלוש חנויות הרשת בביג בפולג נסגרו לאחרונה... מאחלת להם הצלחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו גם התחושה שלי לגבי הרשת. לא כל הפריטים מוצלחים, לא כל הפריטים שווים את תג המחיר, אבל יש ויש. בסך הכל הם שומרים על עמוד שדרה יציב וזה לא פשוט כשיש את H&M ופוראבר21 מעבר לפינה.

      מחק
  2. מעולם לא רכשתי דבר בהוניגמן. העיצוב והמחירים לא מכוונים אלי בכלל. אבל עשית לי חשק לבקר. גם אם זה כדי לקנות סוודר במחלקת הגברים בשביל עצמי, הרי בנשים לא יהיה חצי דבר במידותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם במחלקת הנשים אמור להופיע העונה לפחות סוודר אוברסייז אחד שנראה נעים וכיפי (ודק), אז אני משערת שהוא יתאים גם במידות

      מחק
  3. איכשהו אני זוכרת אתת הוניגמן משנות התיכון כמקום אטרקטיבי שכן אהבנו לקנות בו, אבל באמת הסגנון העכשווי שלהם יותר פשוט וקלאסי, ולא לכולם זה אטרקטיבי.. אני אישית תמיד נכנסת להעיף מבט בחנות כשאני מסתובבת בקניון, וההתרשמות שלי היא שמדובר בחנות עם סגנון נקי ושקט (לא כמו זארה קסטרו וכל השאר) שמאפשר ראש שקט לקנייה, שזה יתרון גדול מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לזה פלוסים ויש לזה מינוסים, אבל סה"כ הוניגמן הוא לא מותג שמעורר התנגדות עזה, כמו שקורה לעתים לקסטרו ורנואר למשל.

      מחק
  4. אני נכנסת מידי פעם להוניגמן ואפילו קונה שם. יש להם פריטי בייסיק שמתאימים לשורצת משרדים כמוני. מצד שני, אני חושבת שאיכות התפירה והגזרות שלהם לא בשמיים, אף אחד מהפריטים שלהם שיש לי לא יושב עליי בצורה מושלמת ואין אחידות של מידות.
    אלה נקודות שכדאי להם לשפר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה בהחלט נקודות קריטיות מאוד שהם יצטרכו לקחת לתשומת לבם אם הם רוצים להתקדם

      מחק
  5. האיכות שלהם מזעזעת. שימי לב שאפילו על הקולב, בקולקציה של "לימיטד אדישן" התפירה נוראאיייית, החלק הפנימי מושך החוצה, רואים את התפר "המוסווה" יש שם בעיה חמורה של איכות, של בקרה ושל גזרה... ושלא נתחיל לדבר על הבדים שאפילו בצילום נראים זולים...
    ** חוץ מהמעילים שדווקא נראים סבבה

    השבמחק
    תשובות
    1. הוזמנתי לפרזנטציה במחשבה שהשתנה משהו מהותי ברשת וכמו שכתבתי- התרשמתי שלא השתנה הרבה. כלומר, המעילים שהיו טובים נשארו טובים ובכל השאר צריך לדעת מה לבחור.יש דברים נחמדים ויש פאשלות- כמו למשל מחלקת בגדי הערב, שהמבחר הטוב שם לא קיים לטעמי.

      מחק
    2. (ואגב, הלימיטד אדישן זו בדיוק אותה קולקציית ערב בעייתית שאליה התייחסתי. פריטי היום יום נראים ועשויים טוב יותר)

      מחק
  6. למה שאת קוראת "קלאסי", אני קוראת משעמם.
    אני נכנסת אליהם בכל סיבוב בקניון, אבל בעוד שבקסטרו אני כמעט תמיד מוצאת משהו, וברנואר יש דברים שעושים לי חשק, הרי שבהוניגמן לא קניתי כלום כבר 15 שנה (יש לי גופיה מצויינת שלהם, שעדיין שומרת על איכות מצויינת).
    הבגדים שלהם משעממים אותי, מבדים לא מרתקים ולא איכותיים ובעיקר - יקרים מדי בשביל ה(חוסר) איכות הזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בקסטרו תמיד יש על מה להסתכל, ברנואר לעומת זאת- לא ראיתי חצי פריט שאהבתי כבר כמה שנים, אולי מאז התקופה שבה עבדתי מעל חנות העודפים שלהם, אז זה כבר עניין של טעמים כנראה.

      מחק
  7. אני לא מתה על הוניגמן באופן כללי אבל מדי פעם יש להם "יציאות" אופנתיות מעניינות. עד היום יש לי שמלת מיני בגזרת A עם רקמה אתנית שאני כל כך אוהבת ושייכת להם. מעבר לזה , מדי עונה כן אפשר למצוא שם פריטים ספורים שמאוד יפים ברמה סולידית כזו או אחרת. צריך רק לחפש היטב. לא יזיק קצת עדכון בגרדרובה שלהם אבל כמו שאמרת , בין כל הטרנדים וההיסטריה סביב אופנה , זה נחמד שיש קו שקט פה ושם .

    השבמחק
  8. בהשראתך קפצתי היום להוניגמן ליד העבודה, והאמת שלא כל כך מצאתי שם משהו, רוב הפריטים נראים די "זקן" בעיקר בגלל הצבעים והגימורים. אם הכוונה שלהם היא לייצר פריטים לא טרנדיים אבל באיכות טובה, אז לא כל כך הלך להם. האיכות די סטנדרטית יחסית לרשתות ואין בעיה למצוא פריטים קלאסיים ולא טרנדיים גם ב-H&M, ובמחירים יותר זולים. אני מניחה שהם אופציה נוספת לקהל יותר בוגר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מתכוונת לבקר שם בקרוב, כך שאדווח לך מה היו רשמיי, אם כי אני מודה שאני בעיקר מקווה למעיל הצמרירי עם השרוולים המבריקים- מקווה שמחירו לא יכאיב לי יותר מדי ללב.

      מחק
  9. חחח אבל את מבקרת (בין אם לרעה ובין אם לטובה) את מחלקת הגברים מן הראוי שתעלי תמונות של חלק ממחלקת הגברים

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל חחחחח תמונות 10-15 הן תמונות של מחלקת הגברים.

      מחק
  10. הוניגמן תמיד היו ההגדרה המדויקת בשבילי ל''ליד'' - תמיד תמיד גם אם ראיתי פריט יפה על הקולב , במדידה התגלתה תקלה כלשהי - קצר מדי , סינטטי מדי , נדבק לגוף מדי - בכל סיבובי הקניון הרבים במהלך שנותיי תמיד ניסיתי ושם פשוט לא הלך לי - והמחירים הלעתים שערורייתיים לפרטי בייסיק חסרי ייחוד לא תרמו לעובדה שתמיד נטשתי והלכתי ל''גולף'' או ל''זארה'' ומצאתי את מבוקשי - במדויק וזול יותר ... תודה על הסקירה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top