יום שבת, 13 באוקטובר 2012

ירושלים, עיר שווה פיצוץ- פוסט ללא מילים































8 תגובות:

  1. אני מקווה שלא יתבלבלו בטעות בין סנטריה הנאים של פרי ואלה הנאים שלי מהתמונה שלפני כן. אבקש לציין שלי אין שפם מפואר כשלה, וזה עשוי לסייע לאלו שמתקשים להבחין מי היא מי.

    השבמחק
  2. חזי החלזון הגר ברחוב חיים שרים מוסר לך ולשרונית ד"ש חם :-)

    השבמחק
  3. חזי החלזון הגר ברחוב חיים שרים מוסר לך ולשרונית ד"ש חם :-)

    השבמחק
  4. אפשר תמונה של שמלת הכוכבים במלואה? היה לי פעם תיק עם ההדפס הזה, איך אני מתגעגעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי, היא מופיעה במלואה כאן-
      http://fashion-tails.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_22.html

      מחק
  5. אההה איזו הפתעה משמחת בתמונה האחרונה!!!
    עשיתן לי חשק לעלות לרגל (שוב. כל החגים הייתי שם, ולא בטוחה שהיה לי כיף כמו שלכן נראה שהיה...)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top