יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

אהבה לא קונים בכסף (או שכן?)

הפוסט הזה היה אמור לעלות לפני מספר ימים ולמען האמת- היה פוסט נוסף שהיה אמור לעלות אפילו לפניו. רק שכל העבודה הזו על הפוסטים הפריעה באופן משמעותי לרצון שלי לעשות כלום ולכן סדר העדיפויות הבריא שלי הורה שכלום איט איז- הפוסטים יחכו.
בכל אופן, אחרי ההקדמה המלבבת הזו, ניגש לרשימת המוצרים שעשו לי את החודש:


גלוס- שפתון Pivoine Delicate של ל'אוקסיטן: המוצר הזה נשלח אליי באדיבות היח"צ יום אחרי החתונה המפורסמת של צחית. במבט ראשון חשבתי לעצמי, איזה שילוב מוזר זה: גלוס ובושם יחדיו, אבל במחשבה שניה הבנתי שאילו מוצר משונה כזה היה מתחבא לי בתיק בערב החתונה- חיי היו פשוטים יותר. נשבעת.

למוצרים כאלה קל ליפול תחת סעיף הגימיק ולא לספק את הסחורה. למעשה- על המוצר להיות מוצלח משתי הבחינות, הן בתור גלוס והן בתור בושם, כדי להצליח לדלג בקלילות מעל המשוכה הזו. מה אומר לכם? הוא בהחלט הצליח: בושם הרולר הפרחוני נעים עד מאוד ואפילו מחזיק מעמד בצורה מכובדת (אני קלולס בתיאור תווים של בשמים ולכן אחסוך את זה מכן) ואילו הגלוס הורדרד אינו דביק ומהווה חלק מהקומבו האהוב עליי החודש, בשילוב עם השפתון של קלרינס מסדרת Rouge Prodige (גוון 102 למתעניינות).

את הגלוס המשולב ניתן להשיג בחנויות ל'אוקסיטן ב-100 ש"ח.


Beauty Elixir של Caudalie: כל בלוגרית שמכבדת את עצמה על פני היקום, משכנעת את קוראיה ואת צופיה שהתרסיס הזה נחוץ לה כמו אוויר לנשימה (שיט שרק אנחנו אומרות? בהחלט). השרונה, כיאה לבלוגרית שמכבדת את עצמה, הגיעה לביקור חמושה בתרסיס הקסם וניסתה גם היא לשכנע שהמוצר הזה הציל אותה בימים קשים בלונדון.

זה עבד. התרסיס הוזמן ובהחלט הצליח לעמוד בציפיות. מה זה בעצם אומר? זה תרסיס מרענן, ברמה מהנה ממש- בייחוד בקיץ כשחם ודביק. ההבטחות לגבי שיפור וליחוח מצב העור או קיבוע האיפור הן מיותרות מבחינתי ואני לא טורחת אפילו להתייחס אליהן. מי קסם הם לא- תרסיס יקר עם יחסי ציבור מעולים- בהחלט כן. אם אתן תוהות איך הוא בהשוואה ל-Fix+ של מאק, אז דעו שהוא בהחלט מרענן יותר.

את התרסיס ניתן להשיג כאן בגודל 30 מ"ל ובמחיר 9.99 ליש"ט ללא דמי משלוח. 


Tarina Tarantino Dollskin cheek palette & Jemma Kidd makeup school Lip & cheek: בכל סיכום חודשי כזה אני מוכרחה לבאס, אז בואו נעשה את זה מהר ונסיים עם זה. את הפלטה הזו של טרינה טרנטינו חטפתי לחלוטין במקרה, על אף שבאופן כללי את מוצרי המותג קשה עד בלתי אפשרי להשיג אונליין. פלטה בובתית ומהממת, עם אריזה שעושה חשק לעוד. תהיתן מדוע אני מוכנה לוותר ביתר קלות על סמקים רבים מתוך האוסף שלי? זו הסיבה. זו באמת פלטה שיש בה כל מה שצריך.

המוצר השני, של ג'מה קיד, מצטרף לאובססיית סמקי הטינט והסמקים הקרמיים שלי. הוא מגיע ברולר, שזה פטנט אדיר עבור סומק והסווטץ' שאתם רואים כאן הוא לפני טשטוש, כך שבהנחה על העור הוא מתקבל בגרסא הרבה יותר מרוככת, כאילו הסמקתי ממש במקרה.


סבון Delicate Jasmine sorbet ו- Paris Amour של באת' אנד בודי וורקס: מבלי לשים לב, שני מוצרי גוף תכלכלים התגנבו לאוסף שלי החודש. הראשון הוא מתוך קולקציית פריז החדשה והמהממת של באת' אנד בודי וורקס ועל השני שמתי עין כבר בביקור הקודם שלי בסבון לרגל ההשקה ורכשתי אותו תוך כדי הטירוף של ערב החג, עם אחד מהפתקים ששלפתי מבריכת הכדורים הזהובה.

המוצר של באת' אנד בודי וורקס מזכיר לי בושם מוכר ועד לרגע כתיבת שורות אלו לא הצלחתי לגלות במה מדובר. המוצר של סבון הוא אכן בניחוח יסמין ובעל מרקם ג'לי עדין- תענוג של ממש בקיץ. בשניהם אני משתמשת לסירוגין מאז שנרכשו והם טרם נמאסו עליי.

את המוצר של באת' אנד בודי ניתן להזמין כאן ב-5.95$, לא כולל דמי משלוח. את המוצר של סבון ניתן לרכוש באחת מחנויות הרשת ב-86 ש"ח.


נרות של באת' אנד בודי: כן, כן, אני יודעת שאני מרמה וזו כבר הפעם השניה שאני כוללת את הנרות האלה בפוסטים- אבל אני לא יכולה לשלוט בזה, הם כל כך מוצלחים! הפייבוריטים שלי הפעם הם Leaves שמכיל תווים של נקטר, תפוחים ופירות יער והצמד Dark chocolate mint ו-Cinnamon sugared donut- לשניהם ריחות אפייה מדהימים והם ממש מריחים כמו קונדיטוריה בשעות הבוקר.

את הנרות של באת' אנד בודי ניתן להשיג כאן ב-5.99$ לא כולל משלוח (אני כמעט מוכנה להישבע שפעם הם עלו פחות). במידה ואתן עושות הזמנה משולבת- המתינו עד שהמוכר ישלח לכן חשבונית מעודכנת עבור כל המוצרים יחדיו.


מסקרה של בורז'ואה Volume glamour ultra care: המסקרה הזו נמצאת ברשותי מספר שבועות אבל רק לאחרונה ממש התחלתי להתאהב בה. מבחינתי זו המסקרה המושלמת ליום יום: היא מדגישה את הריסים מבלי ליצור גושים ולא בצורה דרמטית מדי וניתן לבנות אותה בשכבות ליצירת מראה בולט יותר. היא מגיעה לכל הריסים הבעייתיים ולא נמרחת. פרפקטו!

את המסקרה הזמנתי לפני תקופה נאה מאיביי, עבור 4 ליש"ט אבל אני מניחה שגם בארץ ניתן להשיג אותה.


ומוצר אחד שלא הצליח להרשים אותי החודש: ליין המברשות החדשות של קרליין. את הליין הזה רציתי לאהוב, גם בגלל שמדובר באלטרנטיבה ראויה למברשות העשויות משיער טבעי וגם כי הן יחסית זולות. ההייפ מסביבן הצביע על כך שמדובר במוצר שראוי להתייחסות וגם המראה שלהן מאוד נעים לעין- אריזות נקיות לבנות עם כיתוב שחור.

למרות הנסיונות שלי לחבב אותן ולמרות שבכל פעם הענקתי להן צ'אנס נוסף- לא קרה מה שציפיתי שיקרה. כנראה שרף הציפיות שלי היה גבוה מלכתחילה: ציפיתי שהמברשות הללו יהוו תחליף למברשות הריל טכניקס, כשבפועל הן נותנות פייט ראוי יותר למברשות של ELF (רק שהמברשות הללו עולות 1-6 דולר לצורך השוואה).

אין שלילי בלי חיובי: פרט לכך שהמברשות נאות מאוד לעין, הן רכות מאוד ושורדות יפה חפיפות מבלי להשיר שיער. יש כאן מברשת שאהבתי במיוחד והיא מברשת העיניים הקצרה והרחבה, מברשת מס' 04, המקבילה של 235 מבית מאק. מדובר במברשת רב שימושית מבחינתי, בה אני משתמשת כדי להניח צללית על גלגל העין, להניח צבע בהיר עד הגבה והיא אפילו הפכה לאחת המברשות החביבות עליי לצורך הנחת צלליות קרם.

עכשיו לחלק הפחות טוב: שאר המברשות רכות ולא דחוסות מספיק לטעמי, מה שהופך את העבודה איתן לבלתי מדויקת. עם מברשות העיניים אפשר לעבוד ולהשיג תוצאות טובות- גם אם הן לא כוס התה שלי, מברשות הפנים לעומת זאת לא כל כך שמישות, שכן הן מתקשות מאוד להעמיס חומר ולפזר אותו בצורה שווה על הפנים.

רק לצורך השוואה אומר כי חברה אחרת שניסתה את המברשות, ציינה דווקא כי המברשת האהובה עליי היא הכי פחות חביבה מבחינתה, כך שמיותר לציין שמדובר בעניין של העדפות וטעם אישי. הייתי שמחה מאוד לגלות גרסא דחוסה יותר של המברשות הללו בעתיד כי בסך הכל יש כאן פוטנציאל שהתפספס.

מברשות הפנים של קרליין עולות 79.90 ש"ח ומברשות העיניים 39.90 ש"ח, לפני הנחות (בדרך כלל יהיו הנחות בסך 40% על המוצרים).

ולסיום, הנה המוצר המועדף עליי החודש-


למרות שהחבובון הזה הגיע אליי רק במוצ"ש, הוא הצליח להתברג לראש הרשימה ולעקוף את כל הבאת' אנד בודי והסבון שיש לעולם הזה להציע. הוא נמצא אצלי באומנה לאחר שננטש ע"י המשפחה שלו. פודל מתוק שהוזנח והספיק לעבור מאז טיפול יופי ולחייך שוב. בקרוב מאוד יהפוך להיות מועמד לאימוץ.

גילוי נאות: המברשות של קרליין והגלוס של ל'אוקסיטן נשלחו אליי מהחברות.

15 תגובות:

  1. אני לא מאמינה שגם את נפלת בפח הקודלי P-: בינתיים אני מרגישה שתרסיסי מים טרמליים עושים עבורי את העבודה, המים של קודלי סתם מרגישים לי יקרים מידי.
    הפלטה של טארינה - את עוד תצטערי על זה.מהטינט של ג'מה קיד פחות התלהבתי, הגוון נראה לי מאד לא אני.
    המברשות של קרליין בהחלט היו יכולות להיות קצת יותר מוצלחות, אם רק היו משקיעים בהן טיפה יותר מחשבה. במקום להעתיק מברשות שיער אמיתי, שהיו הולכים לכיוון סגנון המברשות החדשניות כמו ריל טכניקס וסיגמאקס. חבל.
    ואת הבובה בסוף - אני מבקשת להתחיל לייצר בייצור המוני.

    השבמחק
  2. אוי הכלבלב הזה באמת יותר מקסים מהכל... הוא ממש מזכיר לי את הכלבה שלי עליה השלום. מקווה שתמצאי לו בית במהרה, את טובה בזה ;-)

    לגבי המברשות של קרליין, גם אני לא התרשמתי מהן. חלקן חביבות אבל אפשר למצוא דברים לא הרבה יותר יקרים וכן הרבה יותר טובים (ע"ע ריל טכניק) מסכימה עם מה שאת אומרת.

    השבמחק
  3. החמוד בסוף, זה פודל? בן כמה הוא? הוא מאוד דומה לכלבה שלי שנפטרה לפני כמה שנים, ומאז אמא שלי מתגעגעת אליה מאוד. אולי יש פה פוטנציאל... (:

    השבמחק
  4. ישראלה- עכשיו אני מרגישה שעשיתי עוול לג'מה קיד. בוז לי! על הלחיים, כשמניחים מעט חומר ולא כמו שעשיתי בסווטץ'- זה ממש מתקבל בצבע תפוחי עדין וענוג.
    אולי תבואי לבקר את הבובה מהפנינג כל עוד היא כאן?

    טל- בוריס כלב הורס! אני דבוקה אליו ממוצ"ש. תראי לי מוצר שאהיה אובססיבית עד כדי כך לגביו, איי דר יו! המברשות הן אכזבה גדולה מבחינתי וחבל.

    אלכס- אכן, זה פודל בשם בוריס, בן ארבע, עובר מחר סירוס :)

    השבמחק
  5. יאללה יאללה, הקודלי מעולה! מרענן ונעים על העור ועוזר כשמרגישים חלושעס ומקבע איפור ויופי טופי וזה.

    השבמחק
  6. את האמת שגם אני לא ממש התלהבתי מהמברשות של קרליין, בסופר פארם הן הרגישו לי ממש נעימות וטובות אבל בבית הן פשוט התגלו כלא דחוסות ולא נוחות לשימוש בכלל
    את המסקרה ראיתי מזמן בסופר פארם אבל משום מה היא לא משכה לי את העין ובחרתי מסקרות אחרות של החברה..
    הפלטה של הסמקים כל כך יפה אני גם רוצה כזאת !

    השבמחק
  7. שרונה- הוא מוצר מעולה! שווה כל פאונד מיותר שדורשים עבורו :P

    ליאן- הבעיה במברשות של קרליין היא שמאוד רוצים לאהוב אותן, בטח על סמך המראה החיצוני והביקורות שהן מקבלות ברשת- אבל לטעמי הן באמת לא נותנות עבודה, חלק קצת יותר וחלק בכלל לא.

    אני זוכרת שבזמנו אחת החברות המליצה לי על המסקרה ולכן הזמנתי אותה מיד, לא חושבת שהיא אחת המסקרות המוכרות ביותר של בורז'ואה, אבל היא פשוט פנטסטית!

    השבמחק
  8. אוי אוי כמה דברים שווים בפוסט אחד!
    בייחוד הכלבלוב הזה, שיהיה לו בהצלחה בהתחלה החדשה.
    אגב, בהחלט ביאסת עם פלטת הסמקים... היא נראת כאילו היא ממש מתאימה לאוסף שלי ;-)

    השבמחק
  9. המ, אני כתבתי תגובה... מוזר

    השבמחק
  10. אני יודעת, אני יודעת, אני מבאסת :/ אבל איי קאנט הלפ איט! כל המוצרים האלה שצריך לעבור שרשרת חיול ארוכה כדי להשיג אותם- באמת שווים את הטרחה!

    השבמחק
  11. הפלטה מהממת!
    אני פריקית של סמקים ורודים, יש לי כמה וכמה ברשותי, אבל אלו נראים לגמרי מעוררי תאבון!
    האם מדובר בסמקים מבריקים או מאט?
    לא כל כך ברור בתמונה...

    יאנה

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  12. אני עם ישראלה עם מים האלו. אבל אם זה עושה לך טוב ;)
    הרגת אותי עם הפלטה. נראת מעולה!
    ומי צריך התחדשויות כשיש לך את בוריס?!

    השבמחק
  13. אני מתה על המסקרה הזאת. היא אחת היחידות שלא מגרה את העיניים שלי אחרי שעות ארוכות, ומצליחה לספק תוצאות דרמטיות לטעמי.

    הנרות שלך עשו לי דה ז'ה וו לאיזו מאפייה קופנהגנית שנקלעתי אליה בטיול הסקנדינבי שלי. ידעת שהדנים בכלל קוראים לדניש "מאפה וינאי"?..

    השבמחק
  14. רק אני לא מבינה את ההתלהבות מהתרסיסים האלו? הספריי של אורבן דיקיי שוכב אצלי בודד בסלסלה, והמים התרמליים של אוון משמשים אותי בעיקר לרענון העור אחרי שהיה ממושכת בים/ טיול, אבל בינינו- גם תרסיס עם מי ברז היה עושה את אותה העבודה בדיוק...
    סקרנת אותי עם המוצר של סבון- אני מתה על ריח יסמין ולא ידעתי שזה ריח שקיים במוצרי טיפוח. יבדק בהחלט.
    יצור הפרווה, כרגיל, דורש ביס מרב חמידות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top