יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

בסימן הסתיו

לא, אני לא הוזה לחלוטין (ואולי כן? אני תחת השפעת דקסמול), אבל קמתי הבוקר מצוננת וזו הייתה סיבה מספיק טובה להטביע את יגוני בכל מיני סוגים של תה, כולל תה המנתה הנפלא שקיבלתי יחד עם החבילה מ-Iherb. תוסיפו לזה את המצעים החדשים מעוטרי עלי השלכת ואת התחושה השקרית שבחוץ מעט חם פחות מהרגיל- והנה, קיבלתם אווירה של סתיו. פתאטית, אבל סתווית בכל זאת.


אז כדי להמשיך קצת עם האווירה הפיקטיבית הזו, נתקלתי היום במקרה או שלא בקולקציית סתיו/ חורף חדשה מבית Orla Kiely, שהיא מעצבת שהכרתי לא מזמן וחיבבתי כמעט מיד. אין בקולקציה הזו בשורה מדהימה של ממש, אבל אני נמצאת בשלב שבו משב רוח הוא שיא הרעננות מבחינתי, כך שקל מאוד להרשים אותי עם כמה שרוולים ארוכים ואולי אפילו סוודר או שניים.

למעשה, הדבר היחידי שלא אהבתי בלוקבוק החדש הוא לא את הסטיילינג עצמו, אלא האיפור החיוור שמלווה בשפתיי יין וומפיריות. אם בהירה כמוני אי פעם תעלה על דעתה לאמץ מראה איפור כזה, הלוק שלי יהפוך ממפתה וסקסי בתיאוריה- ללוק של מישהי שעלתה מן המתים, כך שעל התענוג המפוקפק הזה אוותר. מצד שני, אני קורבן טרנדים ותמיד הייתי, אז never say never תופס לצערי גם הפעם.

ועכשיו ברשותכם, כוס התה השלישית שלי ממתינה לי-


















(כל התמונות מכאן)


7 תגובות:

  1. אני דווקא עוד מרגישה את הקיץ במלוא עוזו, אבל איכשהו רכשתי לעצמי קופסת ארל גריי סתווית למהדרין.

    לגבי הלוק הוומפירי- אני מתה עליו, אבל נראית איתו כמו פולניה ביום כלולותיה.

    השבמחק
  2. אם אני יוצאת עם לוק כזה מהבית- יזמינו לי זק"א. בוודאות.

    השבמחק
  3. איזה לוקבוק מקסים! עושה לי חשק לרוץ לקנות שמלה בבורדו.
    גם אני מחבבת את הלוק הואמפירי. את האודם הכהה אני משלבת עם צללית בצבע נייטרלי וטיפה כהה, לדעתי זה קצת "מחייה" את פני הלבנבנות.

    השבמחק
  4. יש ללא ספק תחילת תחילתו של אויר סתווי. מרגישים את זה בלילה. גם מחשיך מוקדם יותר, והרמז המוצלח ביותר - עוד שבוע וקצת ראש השנה!

    השבמחק
  5. אני לא בטוחה שאני יכולה לאמץ לוק כזה, הנמשים שלי יתנגדו מידי, אבל הוא משגע בעיניי. וגם הבגדים מתוקים להפליא.

    השבמחק
  6. מסכימה עם השרונה. יש רמזים של סתיו, אלה לא סתם הזיות הצינון שלך.
    בקרוב נוכל לצאת עם עליוניות דקות בערב! הללויה.

    השבמחק
  7. תרגישי טוב! אין כמו תה בעת צינון וכמה שיותר טעים, יותר טוב.
    אהבתי את הלוק בוק עד מאוד והאמת אני חושבת להשתעשע עם שפתיים ומפיריות בבלוג אבל כנראה שזה יצטרך לחכות למזג אויר יותר קריר. יש משהו יפה בעור בהיר נקי לגמרי ושפתיים ומפיריות...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top