יום שני, 10 בספטמבר 2012

שיט שבלוגריות ישראליות אומרות/ עושות

זו ביקורת נוקבת וחסרת כל תכלית, היא לא מכוונת לאף אחת מכן באופן אישי אבל למעשה מתייחסת לכולכן. גם אליי. אבל בעיקר לפרי:

ראית איך היא העתיקה ממני פוסט שלם? חצופה!

OMG! אני לא מאמינה שהיא הגיעה לאירוע מבלי לסדר ציפורניים קודם.

נמאס לכן מ-Ciate? חבל! קבלו פוסט נוסף לאוסף

אני מצטערת, אבל זה לא נקרא לדעת להתאפר.

מזג האוויר עורר בי הרהורים עמוקים וגרם לי ללבוש חצאית מקסי. אכתוב על כך פוסט.

איזה ריח!

אני לא יוצאת מהבית בלי דפי בלוט.

אני יודעת מה זה דפי בלוט. וגם מה זה פריימר לריסים. שניהם, אגב, נחוצים לי כמו אוויר.

אני מתעלפת!

למייקאפ יש גימור סמי מאט, מרקם עבה ועמידות של 4 שעות. כעבור ארבע שעות מומלץ לפדר באזור ה-T.

אני מתה על לקים מיוחדים: הולוגרפיים, דו כרומיים, גליטרים. לקים רגילים כבר לא עושים לי את זה.

מי קורא בלוגים בכלל?

לכמה השקות היא הולכת ביום אחד??

אני לא מאמינה שכולכן הוזמנתן לאירוע סבונים/ בשמים/ שמלות ואני לא.

איזה מזל שיש לי סקין משגע

נדמה לי שהיח"צנית גרמושקה (השם המלא שמור במערכת) מחרימה אותי. מה נראה לה??

אם אני אקבל קומוניקט נוסף על X אני אצרח!!

יש לה סקין מחרוד

אני בחיים, אבל בחיים לא אלבש פפלום (עונה אחר כך אני קונה כמה חולצות פפלום, כי זה הורס בעיניי).

לאן נעלם סרגל העריכה בבלוגר? הצילו! גם אתן לא מצליחות להיכנס לתפוז?

בבלוג שלי יש רק תמונות סמי אומנותיות

כשאני מעוניינת ליצור מראה איפור טבעי, אני משתמשת בקרם BB, קונסילר, מסקרה, סומק, קצת ברונזר, אודם וסיימתי!

המוצר נחת בפתח דלתי/ עברתי במקרה בשכונה ונקלעתי לחנות (אבל בעצם קיבלתי את המוצר מהיח"צ)

מה זאת אומרת אין לך מוצרים להפצה????

החוק הראשון בגלוסיבוקס הוא שלא מדברים על גלוסיבוקס.

יש השקה ב'תרנגול הכחול'. אני כל כך מגיעה ועושה שם צ'ק אין.

אני לא רוצה מתנות בחינם, רק תעזבו אותי בשקט.

הבלוג שלי הוא לא שטח פרסום בחינם!!

אם אצטלם מחייכת יחשבו שאני בלוגרית לא רצינית.

מה?? 70% הנחה בזארה??

את לא מבינה כמה קניתי בסייל האחרון של זארה.

מה החכמה לקנות בזארה? אני קונה רק וינטג' ולפעמים גם מוצאת פריטים ברחוב. הכי חתרני.

חברים יש באגד. כאן תמצאו רק צ'ילבות

אני מתה על הקולקציה האחרונה של המעצב שאף אחד לא שמע עליו. 

התאורה היום מחרידה. איך אני אמורה לצלם סווטצ'ים?

בעולם הבלוגים- יד רוחצת יד

אני מאוהבת בצללית החדשה שלי.

ברור שהחולצה לא מהארץ. קניתי אותה ב-H&M לונדון/ איביי. מי קונה בארץ?

אין משהו שנון לכתוב, זה סתם חמוד.

גם את נתקלת בבעיות עם המשלוח מאסוס/ אייהרב? 

חם לי ואין לי כוח להצטלם. אעלה תמונות השראה במקום.

מאמי, אתה יכול לצלם אותי שניה? (רגע לפני שעולים לארוחה משפחתית)

אני לא מאמינה!! לקחו לי תמונות בלי אישור!! (אבל אני לוקחת תמונות מגוגל כל הזמן)

אני מפרסמת תחת שם בדוי כי אם אי פעם מישהו באמת ידע מי אני, העולם יקרוס לתוך עצמו.

הבלוג בשבילי הוא מקום מפלט מהעיסוק היומיומי שלי בתור מדענית/ מנתחת/ מגדלת עופות

היום אני מעלה פוסט על נושא חשוב כדי להראות שאני לא כותבת רק על איפור/ אופנה

ועכשיו אני מוסיפה שיר לפוסט כדי להראות שיש לי גם טעם מוסיקלי משובח ואני יודעת לספק ערך מוסף

הלוואי ויכולתי להפוך את הבלוג לעיסוק (למה לא משלמים לי על זה??)

יש לפחות חברה אחת שאני מחרימה כי היא אנטי ישראלית/ מוכרת תיקים עם צלבי קרס מעוטרי פרפרים.

המוצר החדש ששלחו לי מהיח"צ עשה לי פריחה.

קבלו פוסט השוואה בין חמש צלליות שנראות בדיוק אותו דבר.

רגע, זה גימור Pearl או Frost? (במבטא מתאים)

פוסט זה אינו ממומן. כל המוצרים בפוסט נקנו מכספי (!!)

ראיתן איזה מהפך עברו קרליין בשנה האחרונה?

להעלות יותר משני פוסטים בשבוע זה הכי פתאט.

אני מקדישה לה סטטוס עוקצני. זהו, אני מקדישה לה סטטוס עוקצני.

חציל- יין הוא הגוון הנכון לחורף הקרוב.

מפרגנת למעצבת תכשיטים/ נעליים/ בגדים חדשה (או במילים אחרות- פרגנתי לך, תפרגני לי מוצר בחזרה).

פוסט עם הצעות למוצרים שאפשר לקנות בחג (כי הצטברו אצלי המון מוצרי יח"צ ואין לי מושג לאן לתקוע אותם)

לבן הזוג שלי אין מושג על מה אני מברברת רוב הזמן. הוא גם לא רוצה לדעת.

בלוגריות ונון בלוגריות כאחד- יש לכן עוד פנינים להוסיף כדי שנוכל לצחוק יחדיו? (זה יכול להימשך שעות, באחריות)

57 תגובות:

  1. ענקית. :-)

    אבל מה לי ולעניין הזה? אני בכלל לא בלוגרית אופנה. :-)

    השבמחק
  2. נהדרת!

    #שם בדוי
    #נושא חשוב
    ו- #טעם מוזיקלי משובח

    כאילו נכתבו בשבילי :)

    יש לי רק קלישאה אחת לתרום משלי -
    "לא עדכנתי כבר חודש כי הייתי נורא עסוקה".

    שונאת את זה! הקורא נשאר עם חצי תאוותו בידו. למה את לא מספרת במה היית כל כך עסוקה? (ולמרבה הבושה, גם אני חוטאת במשפט הזה).

    השבמחק
  3. # סיננתי מתוך החשש להישמע טרחנית מדי

    אז תוסיפו, תוסיפו לי עוד :)

    השבמחק
  4. שכחת את המשפט הקבוע לשליח: "כן, אתה יכולה להשאיר לי את השקית בארון חשמל" P-:

    השבמחק
  5. או- פתחתי לשליח את הדלת/ זיהו אותי מהבלוג כשנראיתי כמו פח אשפה. איזו פאדיחה!

    השבמחק
  6. "ימינה! לא לא ימינה! החבילה מאסוס!"(צעקות בדואר)

    השבמחק
  7. "ביום שאני אבין מי מקבל מה ואת מי מזמינים למה אני אכתוב על זה ספר" (שרונה ראובני)

    השבמחק
  8. "לא הייתי קוברת את אמא שלי בחולצה הזאת, ושרפנו את אמא" (בלוגרית שתשאר אנונימית)

    השבמחק
  9. "אחרי ציפיה ממושכת, אני גאה להציג בפניכן את פלטת הניוד החדשה"(אותה ראיתן כבר ב-11,000 בלוגים אחרים בקירוב)

    השבמחק
  10. מילא ניוד, אבל האם יש בתוכה צללית טואופית? אני מכורה לצלליות טואופ!!

    השבמחק
  11. ודפי בלוט קורעים אותי בכל פעם מחדש. זה נקרא לי כמו דפי BALOOT. כאילו שיש גם דפי ספלול, או משהו.

    השבמחק
  12. וזה גם מרגיש בכלל לא טיפשי למרוח דפי אורז על הפרצוף בכל פעם שחם. בכלל לא.

    השבמחק
  13. גם התגובות כאן הופכות להיות לרצף של בדיחות פרטיות. חבר'ה, זה לא לעניין. אני מנסה להוכיח את מעמדי כבלוגרית רצינית.

    השבמחק
  14. "תגידי קיבלת את הקרם נגד צלוליט של שאנל?"

    השבמחק
  15. "כדי להעלות תמונת אחרי של מוצר שקר כלשהו, אצטרך לפני כן להעלות תמונת לפני מהגיהנום"

    השבמחק
  16. "עם מי צריך לשכב כדי שיזמינו גם אותי לארוחת ראש השנה בבית של רני רהב?"

    השבמחק
  17. "___ פרום דה בלוג" (על משקל ג'ני פרום דה בלוק). אין יותר מאוס מזה

    השבמחק
  18. "תגידי, הדחליל הגי'נג'י הזה שם, זאת זאת שכותבת את הבלוג הסודי שיורד על כל הבלוגריות?"

    השבמחק
  19. "תגידי, מי זאת ההיא שאיימה עליך שתתבע אותך?"

    השבמחק
  20. "חזרתי מטיול ג'יפים אקסטרים בגרוזיה. היה מטורף. הבאתי מלא לקים של החברה המקומית 'מרטי לך שפם' שקניתי בספורה סניף טיביליסי".

    השבמחק
  21. *בליווי סווטצ'ים מטושטשים*

    השבמחק
  22. "תגידי, גם את קיבלת BB קרים של שרלייה בצבע כהה מדי לאתיופית?"

    השבמחק
  23. "תגידי לי, מישהו פה עובד חוץ ממני?"

    השבמחק
  24. "למה קובעים השקה בצהריים?? אני אדם עובד!!" (טוב, נגיע בכל זאת)

    השבמחק
  25. "בחיים אני לא באה יותר לאירועים של שנדור" (אלא אם כן יחלקו מתנות ממש שוות)

    השבמחק
  26. "לשנדור האלה אין שום הבנה של מה זה מדיה דיגיטלית"

    השבמחק
  27. ל.ו.ל הורס. והתגובות שלכן בכלל.הרגתן.

    השבמחק
  28. נו יופי, עכשיו גם מגדלי העופות לא יכולים לכתוב בלוג. הלכה לה הקריירה.

    השבמחק
  29. לרובנו יש פטור על רקע נפשי.

    ליאן- אולי במקום להעלות פוסטים כל היום תטפלי סוף סוף בעופות שלך???

    השבמחק
  30. אתן סתם מקנאות בעגבניות האורגניות שלי. אני אכתוב על זה פוסט, רק שלא יחשבו שניגמר לי איפור לכתוב עליו.

    השבמחק
  31. לכי תתאפרי בעגבניות אורגניות!!

    השבמחק
  32. תחת. זהו, הידרדרה השיחה.

    השבמחק
  33. מהממת!!! פוסט מקסים!
    אין לי שום דבר להוסיף, חוץ מהשאלה הקבועה במשרד - "מה, שוב קיבלת חבילה? מה יש בפנים?"

    השבמחק
  34. מאוד רציתי להשתתף ואז נזכרתי בשיט שבלוגרית מסויימת אמרה לי אתמול וכבר לא מצחיק לי, רק מגעיל לי.
    עמכן הסליחה.

    השבמחק
  35. מצחיק. נראה לי שגם את עצמי מצאתי שם קצת

    השבמחק
  36. ועכשיו אשתף אתכן בשלל תמונות אינסטגרם סמי-אומנותיות-וונאבי שצילמתי השבוע כי אין לי תמונות של אאוטפיט להעלות.

    השבמחק
  37. איך היא מעיזה להעלות תמונות כאלו? אין לה טיפת ביקורת עצמית??

    השבמחק
  38. "מה עם קצת סומק? היא נראית כמו יונה מתה בפוסט הזה"

    השבמחק
  39. קרעת אותי. נכון גם לעיתונאיות קוסמטיקה :). אולי אפילו מעודן מדי.
    אני צריכה לעשות אחד כזה על עיתונאיות :))). זה יהיה מלא ברפש - כמו שאני אוהבת :).

    השבמחק
  40. זה אחד הטובים! LOL

    כמה נחמד לראות בלוגריות ממורמרות. קרם פנים לא עוזר למירמור לצערי....

    השבמחק
  41. אם בלוגרית אחרת היתה יורדת עליי כמו שירדתי על עצמי פה הייתי תובעת לה את התח- תחת.

    השבמחק
  42. לובה את גדולה!פוסט אדיר!
    ובכלל קרעתן אותי מצחוק בנות :)

    השבמחק
  43. "ועכשיו אני מוסיפה שיר לפוסט כדי להראות שיש לי גם טעם מוסיקלי משובח ואני יודעת לספק ערך מוסף"

    תפסת אותי עם התחתון בתחת ;)

    השבמחק
  44. גדול! צחקתי כמו מפגרת בעבודה וכמובן שאף אחד לא יכל להבין על מה כי הם לא חלק מהבלוגוספרה המכובדת שלנו :)

    התוספת היחידה שעולה לי בראש כרגע:
    "הצללית הזאת בגוון אפור "פטריה"/ירוק "קורוזיה"/ חום "תחת" הכי מדגישה לי את הצבע של העיניים.

    הומור עצמי זה דבר בריא. הפרצופים של הכבלים שלך הם priceless!

    השבמחק
  45. לא סיימתי לקרוא עד הסוף..הכלבים פשוט חמודים מדי..;)

    השבמחק
  46. "יש לי 4,000 מברשות שונות לעיניים ולכל אחת ייעוד ספיציפי ובלעדיהן לא יכולתי להתקיים."

    השבמחק
  47. # תמונה של נעליים מלמעלה + אפקט אינסטגרם

    הומור עצמי זה בריא :)

    השבמחק
  48. לובה אין עליך!
    כמה צחקתי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top