יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

לובשת שחור (!)

אז כל הקלישאות שכתבתי בפוסט הקודם לגבי הזמן שטס והימים שעוברים מהר התבררו כנכונות-  גם החתונה של צחית עברה מבלי למצמץ והנה, היא כבר מאחורינו. אם אתם לא בעניינים: הייתי המלווה בחתונה הזו שנקבעה לפני למעלה משנה, כך שעבורנו זו הייתה ציפיה ארוכה מאוד.

כיאה למישהי כפייתית כמוני, את השמלה לחתונה הזמנתי לפני חודשים על גבי חודשים מאסוס, הרבה לפני שהכלה עצמה התפנתה להתעסק בסידורים זניחים לקראת האירוע, כמו למשל מציאת שמלה עבורה. היא אמנם אמרה לי כמה וכמה פעמים שאני עוד אשנה את דעתי לקראת החתונה, אבל עמדתי על כך שזו השמלה שלי והיא זו שתלווה אותי במעמד המרגש.


נריץ את הזמן לתקופה הזו ולסופ"ש האחרון ליתר דיוק. דמיינו אותי מתרוצצת בדירה ומחליפה בגדים, כשברקע נעליים ושמלות נזרקות לכל עבר. בשלב הזה גורלה הטראגי של השמלה הירוקה כבר נחרץ- היא לא האחת והיא לא מתאימה לחתונה.

באופן מפתיע, בחרתי בסופו של דבר בשמלה שחורה של ג'ייסון וו לטרגט בתור האחת. למה מפתיע? כי אני אנטי לבוש שחור ואם כבר קלישאות, אז אין קלישאה גדולה יותר מאשר להופיע לחתונה של החברה שלך בשחור. מעבר לכך, את השמלה הזו ספציפית מעולם לא טרחתי למדוד מאז שנחתה אצלי, אי שם לפני חצי שנה. אממה? צחית אהבה את השמלה וקיבלתי אישור ממנה ללבוש אותה בחתונה, כך שאם אפילו צחית אישרה ולא התנהגה כמו כלה מהגיהנום- הכל טוב מבחינתי. כשסוף סוף לבשתי אותה, כולנו הסכמנו ביחד (אפילו נתן!) שזו האופציה המוצלחת ביותר.


השמלה הזו של טרגט היא בהחלט ייחודית מספיק כדי לא ליפול לקטגוריה של השמלה שחורה והסטנדרטית: קודם כל, היא עשויה טוב בצורה מפתיעה, יש לה שכבה נפרדת של טול ופייאטים שמציצה קלות מתחת לחצאית והאבזור שלה היה בצבעי הניוד בתוספת סיכת הוינטג' של סבתא שלי, מה ששבר קצת את הרצינות של השחור. היא בגרסת רטרו אבל לא נראית מחופשת והגזרה הזו היא הגזרה הנצחית שלי בשמלות.

גם האיפור יצא להפתעתי טוב יותר ממה שציפיתי ומכל הנסיונות הקודמים שלי. זה קרה בעיקר כי לקחתי את הזמן, לא הייתי בלחץ וגם ידעתי לעצור לפני שאני עובדת על האיפור יותר מדי והוא הופך למוגזם. הדבר היחידי שלא הסתדר לי היה השיער: התעקשתי ללכת על מראה גלי באמצעות בייביליס ובסופו של דבר יצא משהו לא מוגדר, כך שהיה חבל על המאמצים שלי.


אז עד כאן אני. בכל זאת- יש גבול עד כמה מרוכזת בעצמי אני יכולה להיות, אפילו בתור בלוגרית. למרות שדעתי ככל הנראה משוחדת, אין ספק שצחית הייתה אחת הכלות היפות ביותר שראיתי: היא הייתה עדינה וענוגה, חגיגית אבל בכל זאת מאוד דומה לעצמה. המאפרת שהייתה אחראית על העבודה הנהדרת הזו היא קרן קורתי, שהבינה את הסגנון שלה בתור מישהי שלא נוהגת להתאפר במציאות וגרמה לה להיראות כמו גרסה מעט מודגשת יותר- אך עדיין טבעית שלה עצמה.

אני וצחית היינו הראשונות מתוך החברות שלי שהתחתנו ולכן אני לא ממש מורגלת לאירועים, בוודאי שלא בתור מלווה. אני מתארת לעצמי שנותרו כמה שנים טובות עד שניכנס לשגרת החתונות מפאת גילנו הצעיר. התובנה העיקרית שיצאתי איתה מהאירוע היא שהרבה יותר קל לחוות אותו כשאתה בצד של המלווה ולא בתור החתן והכלה.


אני זוכרת שבמעמד החופה שלי, הייתי קפואה ומנותקת כמעט- כמו במעין חוויה חוץ גופית. הפעם במבט מהצד, היה קל מאוד לחוות הכל ולהתרגש. זכורה לי במיוחד התמונה של הסבתות שלה יושבות בשורה הראשונה על כסאות גלגלים וצופות בזוג המתחתן. צבט לי את הלב לחשוב עד כמה הן נרגשות על כך שזכו להגיע למעמד הזה וכתוצאה מכך לחופה עצמה הגעתי כשכולי כבר מוצפת בדמעות.

בתור א. איפור, התפקיד שלי במהלך הערב עצמו היה לשמש תחנת התרעננות עבור צחית ואלה, המלווה הנוספת. התנאים היו קשים: תחילת ספטמבר באירוע שכולו מתנהל בחוץ לא עושים טוב גם לעור היבש ביותר. בשמלה שלי היו כיסים יעילים ולכן דחפתי לתוכם כמה דפי בלוט של לייף ואחת לכמה זמן תקפתי את צחית עם ניירות סופחים ואמרתי לה שהיא תודה לי אחר כך. להצטלם מבריקה זו טעות שעשיתי לא פעם בעברי אך לעולם לא תחזור שנית, בוודאי לא בתמונות חתונה (אני מקווה).


אז זהו זה, תם ונשלם. ניסיתי לתעד את מה שיכולתי, אבל אני מניחה שהתמונות לא ברורות מספיק. אני מקווה שצחית תקבל בשבועות הקרובים את התמונות הרשמיות מהאירוע ואז אפשר יהיה לראות בבירור על מה קשקשתי כאן.


7 תגובות:

  1. זו לא ההייתה החתונה שחשבת ללבוש אליה את השמלה הירוקה ההיא? :-)


    זה מאוד מרגש לראות את חברות שלך מתחתנות... :-) במיוחד כזו שגדלת איתה.


    ואת נראית דווקא מעולה, אבל כן, לובה שחורה? הזוי!!!

    השבמחק
  2. אהבתי את השמלה השחורה, לדעתי היא גם בגזרה מושלמת כדי לשמש כ"שמלה שחורה קטנה" שתציל כל את המצב בסיטואציה "אין לי מה ללבוש". נראית מאוד אלגנטית ושיקית!

    קטיה

    השבמחק
  3. מזל טוב!
    אצלי זה הפוך. בגלל שהחתונה שלי היתה קצת יותר קלילה הליווי היה לי יותר אינטנסיבי :)
    בתור מלווה לפני חודש ומלווה בעוד שבוע, אני מבינה את כל התהיות המוקדמות שלך.
    בהתחלה כשראיתי את השמלה היא נראתה לי קצת חצילית, הצלחת לשבור יפה את השחור, נראת מצויין!

    השבמחק
  4. אז איך נראתה השמלה הירוקה? בא לי לחוות דעה.

    אגב ובלי קשר, התמונה שלך ושל נתן (כשהוא עושה פאפי-פייס) הכי חמודה בעולם :-)

    השבמחק
  5. קיטי- כן! וכן, אני יודעת. לובה ושחור זה מוזר מאוד :P

    קטיה- תודה! היא בהחלט הצילה את המצב

    מרג'ורי- את השמלה הירוקה אלבש בשישי, אני עדיין טוענת שהיא מוצלחת, רק לא בתור שמלת מלווה. אנחנו כאלה חמודים :P

    השבמחק
  6. השמלה השחורה ממש אלגנטית!אני לא הייתי בהרבה חתונות האמת אבל נשמע שזה לא ארוע קל למקורבים ביותר אבל עברת אותו בגבורה!

    השבמחק
  7. השמלה מקסימה, למרות שעד שראיתי את התמונה המוארת שלה היה קשה לי לראות את הסיבה להתלהבות, אבל עכשיו אני לחלוטין איתך.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top