יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

תכירו את דונה ווילסון!

איך עבר הצום? קל? יופי, מעולה! מה דעתכם להתחיל את הדף החלק של השנה עם צלחת צבעונית? או כרית רכה?

לא קשה להבין על סמך הפוסט הקודם, שאני אוהבת יצירות סרוגות- בייחוד אם הן שונות מהנוף הרגיל. לכן זה היה רק עניין של זמן עד שאכיר ואתאהב גם ביצירות של דונה ווילסון- אמנית סקוטית במקור שהקימה את העסק שלה בלונדון בשנת 2003 ומאז הספיקה לזכות בתואר הנחשק 'מעצבת השנה' לשנת 2010 ע"י מגזין Elle הבריטי.

זו הייתה הביוגרפיה שלה על רגל אחת, אבל מה שבאמת חשוב כאן הן היצירות עצמן והעובדה שלדונה ווילסון קיים אתר מכובד למדי עם אופציה למשלוח בינלאומי- עד ישראל! (בעבור 8 פאונד- מחיר הגון למדי כשלוקחים בחשבון שחלק ממוצריה שבירים).


גם הפעם מקובל לחשוב כי מוצריה של ווילסון מכוונים בעיקר לאמהות וילדים, אבל כמו שכבר ציינתי- אני לא מאמינה בהגדרות הנוקשות הללו של קהלי היעדים ולכן אני יכולה לדמיין בקלות כיצד הכריות הצבעוניות שלה יכולות להשתלב גם בסלון רגיל. סלון מגניב שלא פוחד ממוצרים מיוחדים, הכוונה.

למה אני מתכוונת? תראו בעצמכם-





ויש לה גם כריות שמעוצבות בצורות של חיות, עצים ובתים- נכון, זה ילדותי עוד יותר לכאורה- וגם אותן אני מאוד אוהבת:



יש גם מוצרים נלווים נוספים, שתג המחיר שלהם גבוה באופן משמעותי, כמו לדוגמא שמיכות ושטיחים. לא לתקציב שלי אבל בהחלט מושלם:




המחלקה האהובה עליי היא ללא ספק מחלקת כלי הבית, שם המחירים בהחלט מתקבלים על הדעת:




והמחירים, אתם שואלים? מאוד מגוונים, יש באתר מחלקה שלמה המוקדשת למוצרים מתחת ל-25 פאונד והיא כוללת את מוצרי הקרמיקה המהממים שלה. המוצרים היקרים ביותר הם כמובן השמיכות והשטיחים, שם המחירים יכולים להגיע גם ל-160 פאונד ומעלה.

מאחר שבכל זאת בבלוג אופנה עסקינן (אם כי אפשר בקלות להתבלבל לאחרונה), אגלה לכם שאפילו באסוס, חללית האם, נחתו לאחרונה מוצרים של דונה ווילסון במסגרת שיתוף פעולה אקסקלוסיבי וגם הם- כפי שניתן לתאר- חמודים עד כדי כאב (ולא זולים בכלל):





את כל מוצריה של דונה ווילסון באסוס ניתן למצוא כאן,טווח המחירים נע בין 36 פאונד עבור כפפות עד 54 פאונד עבור הצעיפים הנפלאים (ויש גם כובעים סרוגים, אם אתן ממש בקטע).



                                                             ונסיים עם אימאג' שעושה לי נעים בלב-


מכאן

עוד לא הספקנו להתאושש מהיומיים האחרונים ומחר כבר סופ"ש. הידד!


3 תגובות:

  1. אויש מעולה! איך את מוצאת את הדברים הכי חמודים ומדליקים??

    השבמחק
  2. אוי, את לא יודעת מה עשית לי עם שני הפוסטים האחרונים. אני רוצה את הכל! ואני רוצה את זה עכשיו! (:

    אמנית ישראלית נוספת שמוכרת סיכות מתוקות להפליא באטסי היא יהלי פז

    http://www.etsy.com/shop/yalipaz

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top