יום שבת, 22 בספטמבר 2012

אוף טופיק: סקס, סמים ודובי גל

בין כל ההזמנות והקומוניקטים שנוחתים אצלי במייל ועוסקים בעיקר באופנה ובאיפור, נחמד מדי פעם להתרענן בנושאים שלא בהכרח קשורים לעולם התוכן הזה ולצאת קצת מהשגרה. כזו בדיוק הייתה ההזמנה שהציעה לנו לבקר בתערוכת הצילומים של הנרי דילטס בגלריית מינוטאור.

היה לי ברור שלתערוכת הצילומים הזו אני מגיעה עם נתן, הו נתן שלי, כי פרט לכך שנושא הגלרייה קרוב ללבנו- תיעוד כוכבי רוק משנות ה-60' וה-70', זה מיד זרק אותי לירח הדבש שלנו בפראג, שם נתקלנו בחנות תקליטים קטנה ופשפשנו בין ערימת תמונות וינטג' של כוכבי רוק במשך למעלה משעה.




לא בטוחה שתוכלו להעביר פרק זמן דומה בתערוכת הצילומים עצמה, בכל זאת, יש משהו שונה בהתבוננות בתמונות התלויות על קיר לבן לבין ההרגשה שמחזיקים פיסת היסטוריה בידיים. למרות זאת, מדובר בתערוכה שכדאי לקפוץ אליה, בעיקר אם אתם חובבי הז'אנר המוסיקלי המדובר (לא חושבת שלאנשים אחרים יש מה לחפש שם).

מה בתערוכה? תמונות של כל חבובי הענק כמו ג'ים מוריסון, דיוויד בואי, מיק ג'אגר ואפילו קורט קוביין אחד, שהשתחל בטעות לתערוכה שעוסקת בשנות ה-60' העליזות. אם אתם בקטע של אספנות, בעבור תג מחיר שמתחיל ב-2000$ (בקטנה, לא?), תוכלו גם לרכוש את אחד הציורים עם חתימתו המקורית של דליטס, שגם כיבד אותנו בנוכחותו בערב הפתיחה. האמת? לתלות תמונה מקורית של ג'ימי הנדריקס בסלון- יש בזה סטייל לא מבוטל, אתם מוכרחים להודות.









עד עכשיו אני קצת מתחרטת שלא נדחפתי לשם כדי לשמוע על מה הם מדברים. בדמיון שלי הם הריצו דאחקות על ג'ים מוריסון ושאר החבר'ה.




-דובי גל, גבירותיי ורבותיי, דובי גל. ההיילייט של הערב שלנו-


-וליהי גרינר, הסימן שלנו שהגיע הזמן לעזוב-

משם המשכנו קצת לטייל באזור:





איי לאב קאפקייקס אנד איי לאב חמאת בוטנים

אז קצת על התערוכה עצמה: תערוכת תמונות רוקאנ'רול תוצג עד ה-30.09 בגלריה ברחוב בן יהודה 100, בחול המועד בסוכות היא נודדת לנמל יפו ואחר כך היא אמורה לחזור למשכנה בגלריה להמשך התערוכה. הכניסה חופשית לקהל הרחב, ללא תשלום.

7 תגובות:

  1. נתת לי רעיון לבילוי בסוכות, זו נראית תערוכה מגניבה לגמרי!
    בייחוד שזה הולך להתקיים בנמל יפו, אחד המקומות המקסימים בעיני...
    וגם אני רוצה קאפקייק! :)
    המשך יום מקסים,
    יאנה

    השבמחק
  2. לאדעת למה, באופן מאוד מוזר מכל התמונות והפוסט בכללי דווקא הכי משכו אותי הסניקרס השחורות עם הקונטור הלבן...זה בטח של גבר אבל וואו איזה סניקרס מגניבות!

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. Lace and chiffon- מומלץ ביותר, במיוחד לחובבי הז'אנר

    Denisse- את לא מבינה כמה אני שמחה שכתבת את זה. קניתי את הזוג לנתן כחלק ממתנת יום הולדת לפני כמה שנים. אלה נעליים של פומה, אם אני לא טועה והם הוזמנות מאסוס. בכל אופן, הוא שונא אותן עד היום כי הם פרועות מדי לטעמו. אם זה היה תלוי בי, הייתי בוחרת פרינט צבעוני.

    השבמחק
  5. את יודעת שהתמונה של בואי ומיק רונסון תלויה אצלי בסלון, נכון? הייתי משוכנעת שהיא צולמה ע"י מיק רוק, אז בהחלט חידשת לי כאן :-)

    בקיר לידה יש תמונה של הנדריקס, גם היא בשחור לבן, אבל של צלם אחר. חוץ מזה יש גם ביטלס, זפלין וTHE WHO. נראה לי שאני יכולה לפתוח תערוכה אצלי בדירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי לובה!
      רציתי לשאול לגבי התערוכה, אמרת שהיא חוזרת לגלריה להמשך, לאיזו גלריה?

      בלי שום קשר
      קסם של בלוג

      מחק
    2. מרג'ורי- את לא טועה, בעיקרון זו תערוכה של ארבעה צלמים, אחד מהם הוא מיק רוק, כאשר הבולט מכולם הוא הנרי דליטס

      Sapsap- עד כמה שידוע לי התערוכה חוזרת עכשיו לביתה המקורי, בגלריית מינוטאור.
      תודה רבה! :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top