יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

כתונת פסים משגעת

מאז שעלה לאוויר הפוסט 'שיט שבלוגריות אומרות', אני מודה ומתוודה שכל משפט שני שאני מוציאה מהפה (או רושמת כאן לצורך העניין) יכול בהחלט להיכנס לפנתיאון המשפטים האידיוטיים ובכל זאת- בלוגרית היא בלוגרית ולכן אמשיך להשתמש במילון מונחים שאף בן אנוש אחר לא יכול להבין פרט לקליקה שלנו. זה כל הכיף, לא?

אז קדימה לעניינים: השמלה שלפניכן היא שמלה שנדרשו לי חודשים ארוכים למצוא עבורה את הבמה המתאימה. אמנם על פניו היא נראית שמלת מקסי יומיומית, הרי הבד שלה סטנדרטי וגם הגזרה שלה נינוחה- אין בה מאפיינים שצועקים 'אני שמלת ערב' (שיט שרק אנחנו אומרות, כבר הזכרתי?) ובכל זאת, היא מרגישה לי חגיגית למדי ולכן במשך חודשים ארוכים היא נחה על הקולב וציפתה לתורה.


 

הרומן הלא ממומש שלנו התחיל הרבה לפני שקניתי את השמלה עצמה. במשך שבועות היא קרצה אליי מתוך עמודי המכירות של Xnet, עם תג מחיר כואב במיוחד בסך 980 ש"ח. ניסיתי לתרץ, להכריז עליה בתור אופציה לחתונה של צחית ובסופו של דבר- עד שהחלטתי סופית- השמלה כבר הספיקה להיחטף מהמדפים הוירטואליים ולהותיר אותי עם תחושה מרה של החמצה.

מייל נואש לאלמביקה, בניסיון לגלות האם השמלה קיימת באחד הסניפים שלהם, הסתיים בהזמנה לבקר במשרדי המותג (תמונות יעלו בהמשך) והעניק לי את הפריבלגיה לרכוש את השמלה המדוברת בהנחה מכובדת. מאז, אלמביקה הוציאו וריאציות נוספות לשמלת הפסים, באורכים שונים ועם דוגמאות פסים שונות ובמחיר נוח לכל הדיעות- בסך 399 ש"ח (בחנות הפופ אפ של הרשת).




השמלה אכן נשקלה בתור אופציה לשמלת החתונה והייתה החביבה גם על צחית ואפילו על בעלי היקר, אבל מטעמי פרקטיות (חום+ אורך), החלטתי בסופו של דבר לבחור בשמלה השחורה, בחירה שהתגלתה בדיעבד כחכמה מאוד. אפילו החג לא האיר לנו פנים כשנפלה ההחלטה לחגוג רק בצהרי היום ולכן שמחתי עד מאוד כשהוזמנתי להרמת הכוסית של כלות אורבניות וידעתי שרק שם, על גג מלון הבוטיק, אני והשמלמלה נממש סוף סוף את האהבה. הכי ליאו וקייט וינסלט על סיפון הטיטאניק. רק לא.

אפרופו הרמת הכוסית, רציתי לחלוק איתכן כמה תמונות מתוך הערב המוצלח- משלב ההכנות ליתר דיוק- כשעמלנו על עיצוב קייצי, שיצא כייפי ואלגנטי כאחד. לרוב כל אירועי המינגלינג האלו מעוררים בי מבוכה מסוימת, בעיקר כי מדובר בטריטוריה חלשה עבורי, אבל הפעם אני מוכרחה לציין שמאוד נהניתי מהחברה ומהאווירה.





טעימה קטנטונת ממה שהיה באירוע:


החלטתי להחזיר, בשעה טובה, את בלוג המכירות שלי מהמתים, עם מתיחת פנים קטנה. שיניתי לו את הכתובת ולכן אני מקווה שהמנויים הבודדים שנותרו לו לא קיבלו מיליוני הודעות על פוסטים חדשים ואם כן- עמכם הסליחה. החלטתי לרגל השנה החדשה להפסיק להיות מטורללת ולחזור להיות משתמשת רגילה (טוב, אולי לא לגמרי רגילה) ולפנות קצת מהמסה האדירה של המוצרים שהצטברה אצלי בבית. להיות אוגרת זה ממש לא סקסי.

כרגע בבלוג המכירות יש רוב של מוצרי איפור, רובם של מאק, חלקם של חברות שלא ניתן להשיג בארץ. בהמשך היום אני אעלה גם כמה שמלות ונעליים, ברובם עשיתי שימוש מאוד מינימלי. אם אתן בעניין, צרו איתי קשר במייל- luba891@gmail.com


עשה לכן חשק? את הרשימה המלאה של המוצרים ניתן למצוא כאן וכאמור, היא תמשיך להתעדכן במהלך היום.


אני לובשת: שמלה- אלמביקה/ נעליים- Next/ שרשרת- דריוס/ סיכת ראש- אסוס

12 תגובות:

  1. השמלה ממש מקסימה עליך!
    אני בטוחה שאם הייתי נתקלת בה על הקולב לא הייתי מקדישה לה תשומת לב כלל.
    אבל עליך היא באמת פשוט מקסימה!

    השבמחק
  2. שמלה כביכול פשוטה, אבל כל כך מקסימה ומדהימה עלייך!!
    הייתי רצה לקנות אילולא מהתמונות היה לי ברור שהגזרה והאורך יראו עליי נורא :-(

    השבמחק
  3. Lace chiffon- יכול להיות שגם אני, זו הייתה אחת משמלות הדגל של המותג בעונה הקודמת ולכן היא זכתה להרבה חשיפה וכך גם אני 'גיליתי אותה.

    רחלי- זו שמלת וואן סייז בעיקרון, אני מוסיפה לה חגורה כדי שתהיה לה צורה ותתאים למידה שלי. באלמביקה אומרים שהיא אמורה להתאים למבחר גדול של מידות. האורך שלה בהחלט מעניין, מאוד אהבתי את העובדה שהוא מקסי אבל לא ארוך מדי. מה שכן- זה עלול להיות אורך בעייתי.

    השבמחק
  4. השמלה נהדרת. היא גם ממש הולמת אותך

    השבמחק
  5. השמלה מקסימה ממש, אני אוהבת את המכפלת הפשוטה שנותנת לשמלה הזו להיות שמלה יותר יום יומית. כי בתכלס, אם כבר שמלה כזו שווה אז ללבוש אותה יותר מפעם אחת בשנה. וקנית אותי עם המיצי הזה שם :)

    השבמחק
  6. אחח אלמביקה אלמביקה. פעם בכמה חודשים אני רואה צילום של שמלה מהממת שלהם, ורצה לחנות כדי לקנות לי (אחרי הכל הם מתגאים בזה שיש להם מידות גדולות) ואף פעם אין את מה שאני רוצה. תמדי יש בחנויות רק בגדי מורות בשחור וחום ואני חוזרת מאוכזבת. גם אני רוצה שמלה ארוכה ויפה כזאת! מעצבן.

    <\>

    השבמחק
  7. שילוב מצוין! ממש לוק יפה ושיקי!

    השבמחק
  8. שמלה נהדרת!
    מזכירה לי עליונית סריג סתווית שיש לי ואני מתה עליה!

    השבמחק
  9. הופנטתי מהצילומים וממך בשמלה עד כדי כך שקראתי לחבר שלי לבוא '' כדי לראות איזה יופי '' :) את פשוט הולכת ומשתבחת , עדינות ואלגנטיות אמיתית מבפנים - הן מצרך נדיר . פשוט נעים לראות אותך ( ומעורר קנאה :) )

    השבמחק
  10. לילך- תודה!

    מיכל- אני ממש נהנית מהעובדה שיש בה טאץ' יומיומי

    שרונה- אצלי זה בדיוק להיפך, עד לפני כמה עונות הייתי משוכנעת שאין לי מה לחפש שם ובעונת הקיץ האחרונה זה ממש התהפך מבחינתי

    Lookinfab- תודה מותק!

    קורין- תודה רבה :)

    nush- וואו, התגובה שלך ממש ריגשה אותי! אני לא יודעת מאיפה להתחיל אפילו, אז אצטרך להסתפק בתודה מקרב לב :)

    השבמחק
  11. ואו ממש התרגלת לקבל דברים בחינם אה

    השבמחק
    תשובות
    1. השמלה הזו לא ניתנה לי בחינם אבל לשאלתך- כן. תרצה להעניק לי גם מוצר במתנה?

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top