יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

שנה חדשה ומסובנת

הקניון, כך למדתי, הוא מקום נחמד להסתובב בו לקראת החגים, בייחוד בשעות הבוקר המוקדמות: הילדודס כבר חזרו ללימודים לאחר חודשיים שבהם הם הפכו כל מקום פומבי לבלתי נסבל וכל חנויות הלייף סטייל מוציאות מחוץ לחנויות דוכנים כייפיים ומלאים מתנות והצעות הגשה לקראת החג.

אין כאן בשורה רומנטית חלילה, אלא בסך הכל מדובר בניסיון לגזור קופון על חשבון החג ובכל זאת- זו הזדמנות טובה להתחדש במוצרים לבית במחירים זולים יותר, בייחוד כשהשעות עדיין מוקדמות והמבחר טרי. הקניון שבו הגעתי לכל המסקנות העמוקות האלו היה קניון שבעת הכוכבים, אליו הגעתי לצורך השקה שנערכה בסבון.






את רשת סבון אני מכירה היטב ובכל זאת, לבקר בחנות מבושמת כל כך- בייחוד זו שממוקמת בסניף הרצליה- זו חוויה מתבקשת כמעט, אם כבר באווירת החג עסקינן. התירוץ הרשמי לביקורנו בחנות היה השקת קולקציית גולדן איריס במהדורה מוגבלת. זו קולקציה שמורכבת מכמה מוצרים לגוף (וגם אחד לבית) בעלי מכנה משותף בולט למדי: בכולם קיימים חלקיקים קטנים של זהב. זה אומר שגם על העור הם מנצנצים- אבוי לי- אך נשטפים מיד עד שלא נותר להם זכר.

אודה ואומר שלא מצאתי חן מיוחד בקולקציה הזו, יחד עם זאת, זו יכולה להיות מתנה נחמדה ולא יקרה לחג, שכן מחיריה נעים בין 19.90 ש"ח עבור סבון מוצק ועד 105 ש"ח עבור פילינג גוף. אם תשלבו את הסבון הנוזלי מתוך הקולקציה, שעולה בסך הכל 45 ש"ח יחד עם הסבון המוצק- הרי לכם מתנה זולה ומרשימה.






אני אישית לא אוהבת את הנצנצנים שלי בשום מקום על העור, אבל עושה רושם ששאר הבנות דווקא מאוד התלהבו כשהחומר המנצנץ נמרח על עורן לצורך הדגמה, כך שאם מדובר במדגם מייצג- סביר להניח שגם שאר בנות ישראל תשמחנה לקבל את הסבון הזהוב. כאמור, הקאפ אוף טי שלי.

בנוסף, לקראת החג הוצבה מחוץ לחנות בריכת כדורים זהובים הפתוחה לקהל הרחב. לא מדובר בתחנה ניידת של ג'ימבורי, אלא בהגרלה שבה כל כדור מזכה את השולף בפרס. אני שלפתי רנדומלית את ההטבה- מוצר שני ב-60%, מה שהתאים לי יופי כשהחלטתי לרכוש מפזר ריח ונר.



במפיץ הריח של סבון התאהבתי כשחברה מהלימודים העניקה לי כמתנת חנוכת בית מפיץ קטן ומסגרת תמונה מהרשת. על אף שהמפזר היה משמעותית קטן יותר מהגרסא שקניתי הפעם- הוא הפיץ ניחוח משגע בכל החדר, אי שם עד קצה המסדרון- למשך כחודשיים עד שמסר את נשמתו לאלוהי הסבון.

הפעם קניתי את גרסת הג'מבו כי ידעתי שאני רוצה כמה שיותר מזה. הניחוח שבחרתי הוא Green Valley ואכן הוא גורם לי להרגיש שאני מקפצת במקום ירוק עד עם ציפורים מצייצות, שמחה ומאושרת. נתן לא חסך במילים ובחר לתאר את הריח שלו כמטהר אוויר בשירותים. אז תודה נתן.




המוצר השני שרכשתי הוא נר בניחוח Magical Amber והוא חלק מתוך משלישיית נרות, כל אחד בצבע ובריח אחר. אחרי שכבר התרגלתי לריחות האפייה העזים של Bath and body works, הנר הזה של סבון בהחלט היה שינוי מרענן ואלגנטי.

אם כבר ציינתי את דוכני החג, אז בחרתי גם לפנק את עצמי בדוכן של גומא ורכשתי קופסת אחסון לשלטים ואת המעמד המהמם הזה שמופיע כאן בפוסט. על אף שלא ניתן להבעיר את הנר בתוך המעמד עצמו כי הוא אטום, השילוב הזה בין הנר השחור למעמד הוא לא פחות ממושלם ומשתלב נפלא עם המעמד השני מסוהו והנר של ג'ו מלון. יאייפי!
 








חשבתן שאאחל לכן שנה טובה מבלי לדחוס את פרי המקושטת ואת מונה המבולבלת לאותו פריים? אתן נאיביות!


גילוי נאות: הוזמנתי להשקה מטעם החברה והסבון ניתן לי במתנה.

5 תגובות:

  1. התמונות מהממות לגמרי! עשית לי חשק לעבור לגור בחנות.
    שנה טובה ומנצנצת :-)

    השבמחק
  2. שנה טובה!
    החנויות האלו תמיד נראות לי כל כך יפות, חבל שהריחות של המוצרים לא ממש מתאימים לי... :)

    השבמחק
  3. Lovefull5- :) בחזרה
    ישראלה- אם החיים היו מושלמים, סביר להניח שהיינו יכולות לגור במקום כזה
    שירי- לא מתאימים מאיזו בחינה? אני בדרך כלל סולדת מריחות סינתטיים ולכן לא תמיד מוצאת את עצמי בכל מיני מקומות כאלה, אבל בסבון ספציפית יש ריחות מעולים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top