יום שני, 10 בספטמבר 2012

החרוזים נחתו


צילום מסך. מכאן

כשזה נוגע לטרנדים הקשורים לציפורניים- אני בדרך כלל נמנעת. אל תחשבו חלילה שגידלתי סוף סוף עמוד שדרה, אלא מדובר בתוצר לוואי של עצלנות טהורה. אין לי כוח להתעסק עם מדבקות לציפורניים, עם לקים מגנטיים, עם פרנצ'ים הפוכים ועם כל מה שדורש ממני השקעה מעבר למריחת שתי שכבות לק.

כל זה לא מסביר את ההתרגשות שאחזה בי כשגיליתי שמותג הציפורניים, החרוזים והקטיפה (מה ששמעתן) Ciate נוחת בארץ. אמנם המחשבה הראשונה שלי הייתה שמניקור חרוזים הוא בוודאי הדבר הכי מורכב ומעצבן לעשייה בעולם ובכל זאת- לא יכולתי להישאר אדישה ללוק החריג והייחודי הזה.



אז נתחיל דווקא מהסוף: לא דרושה שום טכניקה מתוחכמת כדי להצליח למקם את מגדל החרוזים על הציפורניים, אלא רק בסיס של לק רטוב. למעשה, זה כל כך פשוט, שאפילו עצלנית כמוני יכולה לעשות את זה מבלי לקטר כל הדרך. אז השאלה האמיתית היא האם אתן מתחברות לטרנד (ושמעתי דעות מאוד חלוקות לכאן ולכאן) והאם תרצו להשקיע בו.

עכשיו חזרה אחורה, מי אלה Ciate בכלל? מדובר במותג לקים בעל רוח צעירה, שנוסד על ידי Charlotte Knight וחוץ מהעובדה שיש לה שם של גיבורת ספר, היא החלה את דרכה המקצועית כמניקוריסטית, המשיכה לרשת ציפורניים משלה והיום היא הכוח והקול היצירתי מאחורי המותג.



כיאה למותג לקים עכשווי, אפשר למצוא בו לא פחות 88 גוונים קבועים בכל צבעי הקשת, אליהם גם מצטרפים גווני לקים חדשים בכל עונה, ממש כמו במותגים המוכרים לנו. אין ספק שהייחודיות של Ciate באה לידי ביטוי לאו דווקא בלקים עצמם, אלא ביכולת ליצור מגמות ולהפתיע בכל פעם עם גימיק חדש. אז הפעם אלה ציפורני הקוויאר שאליהם אי אפשר להיות אדישים והחל מעונת הסתיו הקרובה תכינו את עצמכם נפשית לקראת ציפורני הקטיפה- ציפורניים תלת מימדיות עם סיבים. עושה לכן צמרמורת? אתן לא היחידות.

המניקור שבחרתי היה בגוון פוקסיה ברבי עם חרוזים צבעוניים. הוא לא אלגנטי כמו המניקור בגרסא הכהה יותר, אבל היה לי מצב רוח מטופש ולכן זו הייתה סיבה טובה מספיק לבחור במניקור שנראה כמו סוכריות צבעוניות. בפרזנטציה הזהירו מראש שמדובר במניקור חד פעמי שיתאים בעיקר לערב אחד ואכן, כבר תוך כדי ההשקה הכדורונים התחילו ליפול ממני כאילו הייתי ויטני יוסטון בבידוק בטחוני בנמל תעופה. כל זה השתנה כשחזרתי הביתה ומרחתי מעל החרוזים הסוררים את מייבש הלק שקיבלנו מתנת Ciate: החרוזים אמנם איבדו מעט מהברק שלהם, אך הם הפכו לעמידים מאוד והחזיקו איתי מעמד מיום חמישי עד יום ראשון, שזה מכובד אפילו ביחס ללק רגיל.



ועכשיו לחלק הטכני. כמה זה עולה לנו?
לק יחיד של Ciate עולה 55 ש"ח ואילו את הקוויאר ניתן לרכוש רק כחלק מערכה עם לק נוסף ב-110 ש"ח. הבסיסים והטופים ללקים עולים 65 ש"ח. את הלקים של המותג ניתן להשיג כעת ברשת מדינה מילאנו, ברשת סייבקס, בבתי מרקחת ובמכוני מניקור- פדיקור נבחרים. נאמר לנו שכרגע התפוצה היא בעיקר באזור המרכז אך צפויה להתרחב בהמשך.

כפי ששמתן לב, המחירים לא זולים, אך ראוי לציין שאלה גם המחירים בחו"ל ואם משקללים את שער הפאונד הגבוה- מחיר בקבוקון בחו"ל עלול לעלות לנו אפילו טיפה יותר מאשר בארץ. אציין גם שבקבוקי הלקים התחבבו עליי כמעט באופן מיידי, הודות לפורמולה הקרמית והאטומה תוך שתי שכבות, הייבוש המהיר והמברשת הקטנה והשטוחה- בדיוק כמו שאני אוהבת. כל זה עוד לפני שבכלל התייחסתי לאריזה החיצונית המהממת עם הפפיון המתוק.










וגם קצת אינסטגרם כי...טוב, אני זו אני-




במקרה או לא, מיד כשחזרתי הביתה, גשם של חרוזים ירד עלינו מכל עבר-


קודם בבלוג של קארי, שקיבלה את ערכת הקוויאר בגוון הג'ינס והחליטה ללכת על קומבו אומנותי בשילוב  שפתיים עם ציפורניים ואז בבלוג המצוין של MUA, אותו גיליתי בזכות ישראלה (שגם מככבת כאן עם ציפורני הקוויאר השחורות), אז גם התבשרנו שהמותג הבריטי עומד לשחרר גרסא משלו לטרנד: בקבוקוני חרוזים קטנים בשם Nail constellation. במקום אסוציאציות של קוויאר, ב-MUA בחרו דווקא ללכת על הקטע החללי, שגם הוא טרנדי בפני עצמו. התוצאה: אימאג'ים מהממים. ממליצה לכם לבקר בפוסט ולהתרשם.



היכן אתן עומדות ביחס לטרנד הקוויאר? 
גילוי נאות: הוזמנתי להשקה מטעם החברה

4 תגובות:

  1. טוב אני חייבת להודות שזה טרנד פוטוגני מאוד והורס!
    שבא עלינו לטובה במיוחד אחרי טרנד הלקים המתפצלים שמזכירים לי נפקנית פחים מצורעת
    אבל השד ישמור, מה זה המחירים האלה

    השבמחק
  2. אלה המחירים גם בחו"ל, אין מה לעשות. ברמת העיקרון את תמיד יכולה לקנות חרוזים קטנים ולהשיג אפקט דומה בעצמך, אבל מה שכן, החרוזים של Ciate הם קטנטנים במיוחד, עם חרוזים גדולים יותר זה יראה רע לדעתי.

    השבמחק
  3. למרות שכולן לא מפסיקות להתלונן על הפוסטים של סיאטה , אני חייבת לומר שאני ממש נהנית מהם! :)

    הצילומים שלך מרהיבים , כיף לראות . נראה שהיה לכם כיף ונראה שיש למה לצפות בתחום הזה . המחיר אפעס קצת גבוה אבל בתור מי שניסתה להזמין אותם מחו"ל והחליטה לוותר מפאת המחיר , אכן המחירים זהים בשל הפאונד כך שמי שרוצה אותם נגישים באמת תוכל כבר לקנות בארץ ולהמנע מפערי משלוח .

    המניקור -היסטרי!

    השבמחק
  4. תודה מותק! באמת נהיה לא נעים פתאום לדבר על סיאטה וזה מיותר, בסך הכל כל אחת ניסתה להעביר את התחושה הכיפית שלה מהאירוע ובאמת היה נחמד.

    מבחינת לקים, אני מניחה שאני אתפתה לקנות לק של סיאטה רק אם אמצא גוון שאני ממש אוהבת, כי המחירים באמת גבוהים ויש אלטרנטיבות זולות יותר (מצד שני, אין לפפיון הזה תחליף!)

    אבל את החרוזים ברור לי שאני אקנה, זה גם מוצר שיכול להחזיק מעמד המון זמן, כך שזה שווה את ההשקעה מבחינתי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top