יום שבת, 1 בספטמבר 2012

אהבה לא קונים בכסף (או שכן?)

מאחר שזו כבר הפכה למעין מסורת קטנה לפרסם בכל ראש חודש את המוצרים האהובים עליי בחודש החולף, אני אמורה לכתוב משהו בסגנון "אני לא מאמינה כמה מהר החודש חלף" או "השנה עוד מעט מגיעה לסיומה" וכל מיני קלישאות בסגנון, אבל הפעם אחסוך את זה מכן ואעבור היישר למוצרים שהפכו את החודש הזה לקצת מתוק יותר (וריחני הרבה יותר!):

 
1. האשמה ברכישה הזו היא לא אחרת מאשר השרונה, שסיפרה לי כיצד רכשה בלונדון, ב-Space NK ליתר דיוק, נר בניחוח עגבניות ותיארה אותו בתור הריח הנעים ביותר שהריחה אי פעם. בתור חובבת עגבניות מושבעת וחובבת ריחות לא שגרתיים אפילו יותר, ידעתי שאני מוכרחה להשיג נר בסגנון ויהי מה.

זו הייתה משימה לא פשוטה: מסתבר שרובכם לא אוהבים לרחרח עגבניות, אחרת קשה להסביר את ההיצע הבעייתי בז'אנר  ובכל זאת, הצלחתי להניח את ידיי על נר הטומאטו באטסי. גם במציאות הנר לא איכזב והתברר כאחד הריחות החביבים עליי באוסף. זוכרים את ההמלצה הקודמת לריחות Bath and body works? אז שכחו מזה: דיס איז דה שיט! מאז כבר הזמנתי נר נוסף בניחוח שוקולד לבן, אותו אני מאוד מצפה לקבל ואין לי ספק שאני אמשיך להזמין מהמוכר הזה נרות נוספים. פרט לכך, אשמח לשבח את המחירים הנוחים ביחס לכמות המתקבלת ואת המשלוח המהיר (הנר נחת אצלי עוד לפני ששרונה הספיקה לחזור מחו"ל!)

 את הנר ניתן להשיג כאן, ב-8$ לא כולל דמי משלוח.


2. את המוצר הבא קיבלתי כמארז יח"צ שניתן לי במתנה ובחרתי דווקא בו כי הוא החביב עליי בחבורה. מדובר בקרם גוף של ללין, שיצא כחלק ממהדורה מוגבלת במסגרת שיתוף פעולה עם דיסני. אני מודה שהפעם הייתי לא אובייקטיבית, בעיקר באשמת האריזות הילדותיות, שהן מהממות בעיניי. הופתעתי לגלות שגם המוצר שמתחבא בתוך האריזה הוא משובח לא פחות ומאז אני משתמשת בו באופן קבוע, למרות כל מוצרי הגוף האחרים שממתינים בסבלנות בתורם.

בפוסט המומלצים הקודם כבר סיפרתי לכן עד כמה אני אוהבת מוצרים בניחוח שוקולדי. כשמרחתי לראשונה את קרם הגוף, חשבתי שאני עדיין מושפעת מאותו פוסט כי היה נדמה לי שאני מריחה שוב ארומת שוקולד נעימה בכל החדר. אז מסתבר שאדי המקלחת לא היו אלה שהשפיעו עליי: אכן מדובר בקרם גוף עם חמאת קקאו ושמן שקדים. האריזה הייתה כל כך מקושקשת ועמוסה, עד שכלל לא שמתי לב ממה בעצם עשוי הקרם ולכן זו ללא ספק הייתה הפתעה ריחנית ונעימה.

לטובת כל מי שלא בהכרח אוהבת ריחות שוקולדיים כמוני, אספר שהריח הרבה יותר מעודן יחסית לריחות דומיננטיים אחרים שיש לי באוסף, כך שלא צריך להיות פנאטית כמוני כדי ליהנות ממנו. אני מאוד מקווה להוסיף גם את הנר של מיני מאוס לאוסף, רק שנכון לרגע זה נראה שהנר טרם נחת בחנויות ולכן איאלץ להמתין.

את קרם הגוף ניתן להשיג ברשת חנויות ללין ב-49.90 ש"ח, שלי התקבל באדיבות היח"צ.


3. אני ממשיכה להפנות את האצבע המאשימה שלי והפעם האשמה היא לא אחרת מאשר ישראלה, המוכרת לרובכן בתור שקר החן והבל היופי. הבלוגרית הנחמדת לא הפסיקה להלל תחליב גוף ספציפי של הוואי וכשישראלה ממליצה- אני קונה. התחליב הנבחר היה בריח קוקוס וחמאת קקאו והאמת היא שבפעמים הראשונות לא הבנתי את פשר ההתלהבות סביב המוצר, בייחוד ביחס למוצרים אחרים שיש לי במקלחת, מבית פילוסופי למשל.

מבחינתי כל תחליבי הגוף שאפשר לרכוש בפארמים מריחים אותו דבר, כלומר בריח סינתטי ומשעמם- וכך חרצתי מראש גם את גורלו של התחליב הזה (סנובית!). רק כעבור כמה מקלחות התחלתי להבחין בריח המשובח שעליו דיברה ישראלה. מדובר בריח שדומה מאוד לקרם הגוף מההמלצה מעל: ריח עדין ולא משתלט של קקאו. ישראלה סיפרה שהגרסא נטולת הקוקוס נעימה אפילו יותר ובתור מישהי שלא מעריצה ריחות קוקוס- אני בהחלט מאמינה לה.

את התחליב ניתן להשיג בפארמים השונים ב-16.99 ש"ח, שלי נרכש בסניף סופר פארם בדיזינגוף סנטר.


4. את המוצר הבא הזמנתי כחלק ממסע ההתעניינות שלי במוצרי אילמסקה במהלך החודשים האחרונים. רכשתי את המייקאפ מתוך הידיעה שקו המייקאפים של אילמסקה רחב מאוד מבחינת היצע הגוונים- תמיד בשורות טובות עבור רוח רפאים כמוני. דילגתי על הגוון הראשון, הבהיר ביותר, שהוא לבן לחלוטין ולכן לא נועד לשמש כמייקאפ פרופר ולכן הדבר ההגיוני לעשות היה להזמין גוון אחד כהה יותר- מס' 02 וזה גם מה שעשיתי.

מה רבה הייתה ההפתעה שלי כשגיליתי שהמייקאפ קצת בהיר מדי, אפילו עבורי. נדמה לי שבאותו רגע ממש מלאך החיוורות קיבל כנפיים ומנת נחת אינסופית. לקבל לידיי מייקאפ בהיר מדי זו לעולם לא בשורה רעה, כי אני תמיד יכולה לשלב אותו עם מייקאפים מעט כהים יותר- אותם יש לי לצערי בשפע. למייקאפ יש מרקם סמיך ועבה מאוד, עד שקשה להאמין שבסופו של דבר הגימור שמתקבל על העור הוא 'חי' וטבעי.

אני אוהבת לשלב אותו עם הפרו לומייר של שאנל, שהוא כאמור מעט כהה מדי. התוצאה שמתקבלת היא כמעט כמו עור שני עבורי, מה שאומר שזה פחות אידיאלי לקיץ (ובעצם- מה כן?), אבל אין לי ספק שההתקררות תביא עמה שימוש אפילו יותר אינטנסיבי בשילוב הזה ולובה שמחה יותר באופ ןכללי.

חלק מגווני ה-Skin base ניתן להשיג באסוס ב-25 ליש"ט, שלי נרכש באיביי.


5. פרט לכך שהמברשת הבאה מהממת בעיניי, הופתעתי לגלות שעל אף גודלה- מדובר במברשת מושלמת להנחת היילייטר. זו מברשת סיבים סינטטיים של Sonia Kashuk, שאת מוצריה לא ניתן להשיג בשעה זו בארץ וחבל שכך. אין הרבה מה לומר על המברשת הזו, פרט לכך שהיא נוחה לשימוש, בעלת פוטנציאל להפוך לרב תכליתית ובעיקר- זולה למדי. אני גם מאוד נהנית להציג אותה על שידת האיפור יחד עם מברשות טוקידוקי, אותן כבר היללתי בפוסט הקודם.

את המברשת ניתן להשיג כאן, ב-9$ לא כולל דמי משלוח.


6. אני מודעת לכך שהבחירה הבאה היא לא חכמה גדולה, הרי צפוי שמוצרי איפור יקרים כל כך כמו אלו של טום פורד יהיו מעולים ובכל זאת- מדובר מבחינתי בגילוי ישן- חדש. הפלטה הזו קיימת אצלי באוסף תקופה ארוכה וכפי שקורה עם מוצרי איפור רבים אחרים, היא נדחקה הצידה ולא נעשה בה שימוש. הוצאתי אותה מהבוידעם לצורך מספר נסיונות לאיפור החתונה מחר. מהרגע שבו עשיתי שימוש חוזר בצלליות, לא הבנתי איך אי פעם העזתי לזנוח אותן: הצלליות פיגמנטיות, נמרחות כמו חמאה ובעיקר ייחודיות. הגוונים מחמיאים מאוד לשילוב הצבעים שלי, כלומר עיניים ירוקות עם שיער חום ובאופן כללי מדובר באחת הפלטות המפנקות שיש לי באוסף. הפלטה הזו  שייכת לקטגוריית  ה"אוף, את מבאסת" של הפוסט, כי היא יקרה בצורה יוצאת דופן וגם לא נגישה בעליל. בוז.

את הפלטה לא ניתן להשיג כרגע אונליין, אלא אם כן מישהי מכן טסה לחו"ל ויכולה לבקר בהרודס ובספלרידג'ס.


7. אפרופו גילויים נשכחים, הנה מוצר שקיבלנו במתנה אי שם לפני שמונה חודשים, בגלוסיבוקס הראשון אי פעם: מדובר בבושם Love של קלואה. למרות שכבר מההסנפה הראשונה חיבבתי אותו, משום מה כשאני שולחת את ידי לעבר הבשמים, אני מעולם לא בוחרת בו- אולי כי אני פחות אוהבת מיניאטורות באופן כללי. לפני מספר ימים גיליתי אותו מחדש במקרה ומאז הוא לא זז ממני. אין ספק שארצה לרכוש את הבושם בגודל מלא כשהדוגמית הנחמדת הזו תיגמר.

את הבושם ניתן להשיג ב-Callperfume ב-349 ש"ח עבור 75 מ"ל, את שלי קיבלתי בגלוסיבוקס.


וזהו, עכשיו אני חוזרת להכנות שלי למחר, כי החתונה של השנה סוף סוף הגיעה. כמה מהר הזמן טס, אה? השנה עוד מעט נגמרת (נו, הייתי חייבת!) ☺


9 תגובות:

  1. זה מסביר למה לא מצאתי את הנר של ללין... קניתי את מפיץ הריח וחיפשתי את הנר להשלמת האוירה - ואין...

    השבמחק
  2. שאלתי בשבוע שעבר את משרד היח"צ של ללין, נתנו לי אז צפי של יומיים עד שבוע עד שהנר יגיע. שאלתי שוב בעזריאלי ביום רביעי האחרון ועדיין לא הגיע :/

    השבמחק
  3. השרונות האלה, רק צרות הן עושות. איך זה הצליח להגיע לפני רק אלוהים יודע.

    השבמחק
  4. אופס שכחתי - והוא באמת מריח נהדר, למרות ששלי קצת יותר (טוב, אבל שלי הוא עגבניות רוברב ולא רק עגבניות!)

    השבמחק
  5. אני מכורה לריח של שוקולד. מה יש לך באוסף שממש שוקולדי?

    השבמחק
  6. עכשיו אני סקרנית לגבי הנר. זה משהו חדש לי. את אטסי אני ממש אוהבת אז יש מצב שאני גם אזמין :)

    השבמחק
  7. נר בריח עגבניות ? טוב זה מעניין אותי . את ללין אני לא מחבבת באופן מיוחד למעט מוצרים מאוד ספציפיים.
    אבל המברשת של סוניה , אוח! עשתה לי נעימי באישונים :)

    מקווה שהיתה חתונה מוצלחת!

    השבמחק
  8. לקרוא את המשפט "כשישראלה ממליצה אני קונה" ולמות. סיימתי את תפקידי בעולם הזה P-:
    הפלטה של טום פורד מהממת. לצערי גוונים כאלה יהיו קשים לביצוע על עיניים חומות, זה יתרום למראה חולני מידי. הו ירוקת העיניים בעלת המזל!
    את קרם הגוף של ללין סופסוף הרחתי ואני חייבת לציין שלא הרחתי שם דבר וחצי דבר משוקולד או קקאו או מה שזה לא יהיה. הריח לי סינטטי בדיוק כמו הקרמים האחרים של המותג שאני לא מחבבת.... אולי יש ריחות שונים? לא התעמקתי.

    השבמחק
  9. אני חושבת שגם הקרם הזה דורש התנסות כמו הסבון, יכול להיות שבהרחה ראשונה לא מבינים על מה המהומה.

    אני יכולה לומר לך שבתור מישהי שלא אוהבת מוצרי ללין כי הם סינטטיים מדי- התאהבתי בריח הזה מעל הראש ואני מקווה שהוא קיים או יצטרף לליין הקבוע

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top