יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

OMG, I'm getting married!

לא, לא התבלבלתי בתאריכים, אלא מדובר בפרויקט שבו השתתפתי ועלה לאחרונה לאוויר. הכותרת אמנם רומזת על כך שבסט הצילומים זכיתי להפוך שוב לכלה, אבל מה שאתם בוודאי לא יודעים הוא שהצילומים נערכו לפני כשנה וחצי- שבועיים בדיוק לפני שהתחתנתי באמת.

הסיבה לכך שהתחפשתי שוב לכלה במועד סמוך כל כך לחתונה היא אחת- חברתי הטובה טל. לא תמיד אני יודעת מה לחשוב על כל מיני שיתופי פעולה והצעות כאלה, אבל דבר אחד ברור לי: כשטל מבקשת, אין שום סיכוי שאני מסרבת וכך מצאתי את עצמי במקום המהמם הזה:


הצילומים נערכו במלון West בתל אביב ונמשכו משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב, שבמהלכן החלפתי למעלה מחמש שמלות כלה! פרט להיסטוריית בלוגינג ארוכה, ניסיון בצילומים מקצועיים לא באמת היה לי ולכן החלטתי להגיע ליום הצילומים עם ראש פתוח, מוכנה לכל אתגר.

זו ללא ספק הייתה חוויה אינטנסיבית מאוד אך גם כיפית, בעיקר כי הייתי מוקפת בחברות מקסימות ובאווירה נחמדה ומקצועית. מאחר שזכיתי להפוך לכלה פעמיים, לא ידעתי לאילו תמונות לצפות יותר- לתמונות מהחתונה האמיתית שלי או לתמונות מההפקה ולאיזה אירוע להתכונן יותר.

 
מאז הספיקו לעבור הרבה מים בנהר וסוף סוף, כעבור 16 חודשים ארוכים, האתר עלה לאוויר! מראש כבר הודעתי לנתן שכעת כשאהפוך למפורסמת, גם רמת גן תהיה קטנה מדי עבורי ולכן הוא והכלבות ייאלצו לוותר עליי לטובת בירת אופנה כלשהיא וחיי הזוהר.

בינתיים לכוכבת רשמית טרם הפכתי, אבל ל'פרנזטורית' של מותג מתחיל שאני מאמינה בו- הפכתי גם הפכתי. באופן מתבקש, עכשיו אני חייבת לכם הסבר על מה מדובר בעצם: OMG הוא אתר קניות מקוון, שמיועד לכלות (אך לא רק). יש בו את כל האקססוריז הקטנים שיכולים להפוך את ההופעה למושלמת, כמו לדוגמא שרשראות פנינים ואפילו סיכות לנעליים.


חוץ מזה וזה החלק הכיפי- באתר אפשר למצוא עכשיו גם וואשי טייפ, מוצר שאני אישית מאוד אוהבת ונהגתי להזמין עד כה מחו"ל, כי לא ידעתי שאפשר להשיג בארץ. מדובר בנייר דביק צבעוני ועליז, שבאמצעותו אפשר להוציא לפועל שלל פרוייקטים שונים של DIY בחתונה וגם בבית, כפי שעשיתי עם קיר הגלויות שלי ועם העציצים החדשים במרפסת (תמונות בהמשך).

מדובר בנייר דביק שלא מלכלך וניתן להסרה, כך שמדובר בפתרון אולטימטיבי עבור דירות שכורות כמו שלי למשל, שבהן כל נייר דבק אחר מקלף יחד איתו חתיכה מהקיר. בקרוב יעלו לאתר גם הינומות באורכים שונים ואקססוריז מדליקים לצילומים, אז כדאי לעקוב.


למה בחרתי לקדם את האתר? מעבר לכך שמדובר בחברה שיקרה ללבי, גם הרעיון שעומד מאחורי האתר מאוד דיבר אליי בתור כלה ומאוד מדבר אליי עד היום. קשה למצוא אלטרנטיבות זולות בשוק החתונות, כי תמיד יהיה ביקוש בכל תחום ותמיד יהיה מי שישלם כל מחיר שיבקשו. לטובת כלות כמוני וכלות אחרות שמאמינות באלטרנטיבות שפויות יותר- האתר נועד להעניק את המענה הזה בדיוק. המחירים אגב, נעים בין 25 ש"ח עבור פרחים לקישוט השיער ועד 270 ש"ח עבור שרשרת פנינים וזהב. רוב שרשראות הפנינים עולות פחות מ-150 ש"ח וזאת למרות שמדובר בפנינים אמיתיות (של מים מתוקים).


צילום: שחר רובין

הוואשי טייפ המהמם ושימושיו השונים-


אריזת הסוכריה שבה הוא נשלח-


ועכשיו כמה תמונות מאחורי הקלעים-


ל-OMG גם יש עמוד פייסבוק מהמם ואשמח מאוד אם תלחצו לו לייק, בעיקר כי בקרוב מאוד תעלה כאן הגרלת היכרות מדליקה בשיתוף פעולה עם האתר.
גילוי נאות- הוואשי טייפ התקבל במתנה מ-OMG.

5 תגובות:

  1. את פרזנטורית מוצלחת ללא ספק, כבר בחתונה שלך נראית כלה מז'ורנל ועל אחת כמה וכמה עכשיו. התמונות מהממות! שיטוט בעמוד הפייסבוק שלהם בהחלט העלה לי קצת ריר, נראה שמדובר בבנות עם טעם טוב והמחיר עושה את זה אפילו טעים יותר.
    בהצלחה ליוזמה המבורכת וכן ירבו כמוהה!

    השבמחק
  2. מה אומר ומה אגיד, את ללא ספק הכלה היפה ביותר שראיתי מזה זמן רב!!!

    השבמחק
  3. הפקה מקסימה ואת נראית פה מעולה.
    ולסיום - אין כמו וואשי טייפ! :)

    השבמחק
  4. את מצטלמת נהדר לובה
    התמונות ממש מקסימות
    נשמע בכלל יום כיפי במיוחד כשזה עם אנשים טובים :)

    השבמחק
  5. Omg פשוט מושלם הפקה יוצאת מן הכלל ונראת כאילו נעשתה בחול איזה כייף לראות אנשים מוכשרים שאוהבים להוציא לפועל רעיונות כל כך יפים נהנתי לקרוא את הפוסט וגם מהתמונות המהממות בהחלט את ראויה לתואר הפרזנטורית הכללית במיוחד!!!!
    אני עדיין סינגל ... אבל במידה ואצטרך ידע לאן לפנות בלי יותר מידי כאב ראש תודה על השיתוףףף

    שבת מקסימה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top