יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

דובי דובון

אילו הייתי אדם בוגר, סביר להניח שהייתי בוחרת להתייחס בכותרת הפוסט של TOUS, לעובדה שהרשת קיימת מאז שנת 1920.
או למשל, לעובדה שרוב תכשיטי החברה מיוצרים ע"י אמנים בסדנאות וכי הרשת אחראית על התכשיטים בכל אחד משלבי יצירתם.

אך אני כאמור, אינני אדם בוגר ויתכן שגם לא רוסה אוריאול, מקימת המותג, שהחליטה ליצור את הסמל הדובוני בעקבות דובון שנגלה אליה מתוך חלון ראווה והזכיר לה את הילדות. למעשה, אני חושדת שאוריאול אף רצתה שאצווח "דובי דובון! דוב דובוני!" במהלך כל הביקור שלי בחנות, תוך כדי שאני מחזיקה דובון TOUS גדול בידיים ומתעקשת לגרד לו את הבטן.

אם בכל זאת אחליט להיות רצינית ובוגרת לרגע, אציין שהתכשיטים בחנות יפים ואפילו יפים עד מאוד ואני לא מתייחסת רק לתכשיטי הדובונים- כי הרי אני סאקרית ידועה של כל פריט בצורת חיה. מסתבר שגם ב-TOUS יוצרים קולקציות קפסולה, כמו לדוגמא שיתוף הפעולה האחרון עם מנולו בלאניק וכתוצאה מכך המגוון העיצובי בחנות הוא עצום.



גם המחירים, כפי שניתן לנחש, הם כואבים ואפילו כואבים מאוד- אבל לא בהכרח. גם כאן מדובר במגוון רחב , אולי אחד הרחבים שראיתי ברשת אחת ונעים בין 300 ש"ח ועד ל-35,000 ש"ח עבור דובי מעוטר יהלומים שיתאים כנראה רק לשרונה (ואולי גם לג'יי-לו). בפרזנטציה ציינו שבארץ אלו שקונים ב-TOUS הם בעיקר בגילאי ה-30-40, אבל אני משערת שגם בגילאי ה-20 ומשהו, אפשר להתחדש בדובון כסף מבלי לקרוע את הכיס, אם רוצים.

הקמפיינים המרוטשים של ג'י-ילו, אגב, כבר לא יהיו לסימן ההיכר של המותג: ב-TOUS מחפשים פרזנטורית חדשה ואני כבר הצעתי את מועמדותי אבל מרגישה שהסיכויים שלי חלשים. בטח את הכתר מעוטר הדובונים תקטוף איזו ריהאנה או קייטי פרי אחת.



את מגוון התכשיטים מנסים להתאים לקהל הישראלי אבל גם משמרים כל מיני מסורות קטנות הישר מבית מאמא בספרד, כמו לדוגמא תכשיטים לתינוקות (כי מסתבר שתינוקות עם עגילים זה מאסט) או למשל צמידים לגברים (כי בספרד חוגגים את יום האב, יום הסבתא ואולי אפילו יום הדובון) ומוצרי בישום לתינוקות שמריחים כמו...תינוק!

מהחנות יצאתי נטולת יהלומים כפי שניתן לנחש, אבל ההיכרות איתה בהחלט גרמה לי להרגיש שהיא פחות מאיימת ומרתיעה כפי שחשבתי בעבר ואפילו אפשר למצוא שם מוצרים שמתאימים לכיס שלי. רק כדאי לדעת לא להתקרב לחדר הפנימי שבו נמצאים כל חבריי היהלומים כדי לחסוך כאבי לב.



אז לסיום: דובי דובון?
גילוי נאות: הוזמנתי לחנות מטעם חברת TOUS














אני לובשת: שמלה- אסוס/ נעליים- מנולו בלניק/ חגורה- איביי/ תיק- מישה ברטון/ יהלומים- In my dreams


לא איפרד מכם לפני שאציג קליפ אמין של ג'ניפר לופז, שבו רואים כיצד תכשיטי TOUS מופיעים בו באקראי ובאלגנטיות. איפה גילוי הנאות, ג'יי-לו? איזו מין בלוגרית את?

8 תגובות:

  1. השמלה ממש יפה, ובא לי לנסות (לעצמי) את הבושם לתינוקות

    השבמחק
  2. לתכשיטים ולקונספט הדובונים אני לא מתחברת, אבל את והתמונות יפות ממש! ניראה שהייתה לכן שם תאורה חלומית לתמונות

    השבמחק
  3. היי לובה!
    את אמנם לא מכירה אותי, אבל אני קוראת אדוקה של הבלוג שלך כבר הרבה זמן. אחותי ואני נתקלנו בבעיה מאוד מרגיזה עם אסוס, ומאחר ואנחנו אובדות עיצות, חשבתי שלא יזיק לנסות ולשאול אותך אם יש לך רעיון, כי נראה שיש לך נסיון עשיר איתם.
    הזמנו לפני כמה שבועות חבילה בשווי 400 שקל בערך. כשהיא הגיעה לארץ, חברת משלוחים פנתה לאחותי ודרשה 220 שקל לשחרור החבילה מהמכס ו"דמי טיפול". אמנם לא ידענו שכדאי לפצל חבילות על מנת שלא לשלם 16% דמי קניה ומע"מ, אבל בכל מקרה התשלומים האלה לא מסתכמים ב220 שקל- יותר מחצי משווי החבילה. החברה הזו לא טוענת שמדובר במכס אלא בדמי טיפול (ומלכתחילה לא היינו אמורות לקבל את החבילה דרך חברת משלוחים אלא דרך free standard shipping).
    שירות הלקוחות של אסוס, עד שהואילו לענות לנו באמצעות מענה אנושי, טוען פחות או יותר שזב"שנו וכי מדובר בתשלום מכס.
    בכל מקרה עוד לא אספנו את החבילה כי אנחנו מסרבות לשלם כזה סכום מופרך.
    יש לך רעיון בנוגע לאיך נפתור את הסיפור המטופש הזה?
    בכל אופן, תהא תגובתך אשר תהא, תודה רבה והבלוג שלך מקסים.
    יעל.

    השבמחק
  4. את נראית מעולה. אפשר בבקשה קישור לשמלה?

    השבמחק
  5. לילך- תודה! לבושם יש ריח נהדר וכמובן שאין בו אלכוהול, מאוד נעים.

    ישראלה- אני אוהבת, אוהבת דובונים!

    יעל- היי, תודה שפנית אליי ואת מוזמנת להגיב תמיד! לגבי הבעיה שלך- כמובן שהטיפ הטוב ביותר הוא לפצל הזמנות מאחר שהמשלוח בחינם, אבל זו חוכמה בדיעבד שכרגע לא תעזור לך.

    אני מודה שאני חלשה בהתמודדות מול בירוקרטיות ולרוב מוותרת מתוך רחמים על העצבים שלי. בפעמים היחידות שנדרשתי לשלם סכומים כל כך גבוהים ולא פרופורציונליים היו עבור שמלת הכלה שלי וזוג נעלי מעצבים.

    מצד שני, בכל פעם שאני מבצעת הזמנה באורבן אאוטפיטרס, גם אם היא לא עוברת את סכום המכסה המקסימלי של החוק לפני שעודכן, אני נדרשת לשלם מכס בסך 35 ש"ח. למה? כובע. כבר עייפתי מלנסות להבין.

    אילו הייתי במקומך, סביר להניח שהייתי מוותרת על תשלום המכס, ממתינה שהחבילות יחזרו לאסוס ומקבלת החזר.

    ממליצה לך לנסות לשאול בפורומי קניות בתפוז, אולי שם מישהו ניסה להתמודד עם נפלאות המכס והצליח.

    אתרים בדרך כלל רוחצים את ידיהם מאחריות לגבי סוגיית המיסים. הם מחויבים לציין את עלות החבילה לפי הפרוטוקול ובכל מדינה יש מדיניות שונה לגבי חבילות שמתקבלות מחו"ל, כך שיש בכך הגיון מסוים.

    מקווה שיסתדר על הצד הטוב ביותר.

    אנונימי- תודה! ובוודאי-
    http://www.asos.com//Asos/Asos-Shirt-Dress-In-Embroidery/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1957135
    רק שימי לב שכרגע השמלה אינה בסייל משום מה, הייתי ממתינה במקומך שהיא תרד שוב, מה שבהחלט קרה. רכשתי אותה ב-28 פאונד אם אינני טועה.

    השבמחק
  6. הו! דובונים ויהלומים, לא יכולה לדמיין שילוב טוב יותר

    השבמחק
  7. העניין הוא שזה לא מכס בכלל. חלק מזה הוא מע"מ ומס קניה (16% כמדומני) אלא "דמי טיפול" של חברת המשלוחים ששכחתי את שמה. דמי טיפול במה- לא ברור. אנחנו שוקלות פשוט לבטל את התשלום בפייפאל ולהגיש תלונה נגד אסוס, את חושבת שזה יעזור?
    תודה רבה, אגב!

    השבמחק
  8. הי לובה,
    שלום, הבלוג נהדר ואני קוראת באדיקות.
    את נראית נפלא בצילומים והשמלה מקסימה!
    גלית.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top