יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

יום הולדת- חגיגה מאתגרת!

השבוע נתן חגג יום הולדת 26 (כן, אנחנו צעירים) ולרגל המאורע והמתנה שהכנתי לו- החלטתי להקדיש לו גם פוסט מיוחד, קצת אישי מהרגיל. נתן, האיש היקר שלי, לא הייתי יכולה למצוא מישהו שדומה לי כל כך פיזית ועם זאת שונה ממני כל כך באופי.

אני לא יודעת שובע והוא מסתפק במעט
אני רוצה הכל והוא צנוע, הכי צנוע שאפשר
אני חובבת מילים והוא מהנדס מחושב

סביר להניח שאילו הייתי מתחתנת עם מישהו שזהה לי באופי, לא היינו מצליחים לשרוד אפילו שנת זוגיות אחת והנה, אני ונתן כבר שש שנים ביחד, מתוכן נשואים כמעט שנה וחצי. אז למרות שגיל 26 הוא לא תאריך עגול, החלטתי הפעם שאני רוצה להשקיע ולפנק אותו במיוחד. שנה שעברה טסנו בתקופה הזו לירח הדבש וגם היינו  המומים עדיין מהמוות של פרדי, כך שלא היה לנו חשק או כסף לחגוג את יום ההולדת כמו שצריך ואילו השנה החלטתי לפתוח במסורת חדשה לרגל הדף החדש בחיים שלנו.

לקנות לנתן מתנה זו לא משימה קלה: אם אני אדם חומרי וקל לדעת מה לקנות לי, לקנות מתנה לנתן זו סוג של משימה בלתי אפשרית. הכוונה המקורית הייתה לקנות לו משהו שנחוץ לו ולשם כך אפילו התייעצתי איתו, כדי לדעת שאני בכיוון. לאט לאט גיליתי שכל האופציות שהופיעו ברשימה שלי ירדו מהפרק, כל פעם מסיבה אחרת (שיעורי גיטרה? נעלי ריצה? משהו?)

אז כדי לשים קץ לתירוצים, החלטתי לגשת למשימת החיפוש מכיוון קצת שונה ומלכתחילה לא לקנות לו משהו שנחוץ לו אלא משהו שכיף לקבל. אל תשאלו איך, אבל בעולם שלי ההגיון הזה מתקבל בברכה: אם אתה מלכתחילה מקבל מוצר שאינו נחוץ לך, אין לך זכות להתלונן!

אז היו כמה קווים שליוו אותי בבחירת המתנה:
  • אני מחפשת מתנה שתהיה ייחודית לו ולאופי שלו. מה שאומר שאני מסרבת לקנות לו משהו גנרי כמו שעון או חולצה מכופתרת.
  • אני מחפשת מתנה שרק הוא יוכל ליהנות ממנה. מה שאומר שכל מיני הצעות כמו ארוחה מפוארת, ספא או נופש לא ייכנסו לסעיף.
  • אני שונאת סדנאות ולכן לא אשלח אותו לאחת. למעשה, סביר להניח שאם אי פעם תציעו לי לעבור סדנה, מכל סוג שהוא- ארצה לחבוט בכם, אז מדוע שאעולל את זה לאדם שאני אוהבת?
אז בבוקר בהיר אחד אספתי את כרטיס האשראי שלי ופנינו לסנטר. התחלנו (אני והכרטיס כמובן) את המסע שלנו ב'מוז'- חנות להדפסת חולצות. עוד קודם לכן ערכתי חיפוש וירטואלי כדי לבדוק מהו היצע החולצות המודפסות באינטרנט וגיליתי שהמצב לא מלבב כפי שחשבתי. לכן הופתעתי לגלות שב'מוז' יש היצע חולצות שנונות למדי וכמובן שחזרו איתי הביתה הפנינים הללו:


מזהים מכנה משותף בין כל החולצות? כך חשבתי. בשלב הזה עלתה ההברקה: אני מכינה לנתן מתנות בסגנון גיק שיק! כמה גאוני. הרי מהו נתן אם לא גיק מדליק שישמח למתנות בסגנון? שמחה ומאושרת לאור הגילוי, המשכתי משם לתחנה הבאה שלי- חנות הקומיקסים בקינג ג'ורג'. בכל פעם שהמוכר בחנות החמיא לי על הטעם שלי בקומיקסים, הייתי גאה בעצמי עד השמיים, שהרי אני לא מבינה דבר וגם לא חצי דבר בחוברות קומיקס.


כדי להוסיף למתנה את הטוויסט המדליק, עצרתי בחנות משקאות שנמצאת ליד הבית שלנו וקניתי ויסקי אירי נחמד. הנחתי שכל גיק מוצלח ישמח לכוסית ויסקי ביד ואם להודות באמת- זו גם תוספת שמאוד שמחתי לקנות עבור הבר החדש והמהמם שלי.


כדי לחתום את המתנה, הוספתי גם כל מיני דברים קטנים כמו פרלינים לחובב השוקולדים שלי, שני סיגרים וגם ברכה משעשעת שחיברתי. לא, נתן לא מעשן ובכל זאת, לסיגרים יש משמעות נחמדה עבורנו: קיבלנו סיגרים מאחד החברים של נתן ביום החתונה. כשהיינו בעיצומו של האבל על פרדי ותוך כדי ספירת הצ'קים והמתנות, עשינו הפסקה נחוצה והחלטנו לנסות את הסיגרים. התוצאה כמובן הייתה מאוד משעשעת וזו הייתה הסחת דעת הכרחית מכל מה שקרה לנו באותם ימים. אז הנה, המעגל נסגר.

ככה זה היה נראה ביום שבו נתן קיבל את המתנה:



כמה ימים אחר כך, כשהוזמנתי להשקת הקולקציה החדשה של פוראבר21, החלטתי ברוח יום ההולדת שלו לא להיות אגואיסטית לשם שינוי ולנצל את הגיפט קארד שקיבלנו במתנה כדי לקבל עבורו שתי חולצות טי-שירט נוספות, ככה על הדרך.

החולצות האלו ממש נעימות ודקות, בדיוק כפי שהוא אוהב (הבחור אוהב נוחות, לכו תבינו) וביתרה שנשארה בגיפט קארד הוא יוכל לבחור לעצמו טי-שירט נוספת, כך שמאוד נחמד לי שיכולתי להשלים את המתנה.


 ועכשיו כמה תמונות מהחגיגות, כמה ימים לפני כן עם המשפחה ובערב של יום ההולדת, עם החברים הטובים (וההוכחה החותכת לכך שאפשר לארח חבורה של גברים גם מבלי להגיש להם בשר!)-



אין לי בעצם שום פואנטה לפוסט הזה, כתבתי אותו כי אני יודעת כמה קשה למצוא מתנות נחמדות לבן הזוג, בייחוד לאחר תקופה ארוכה בזוגיות, אז אני מקווה שאולי תמצאו כאן רעיונות נחמדים או לפחות כיוון למתנה שלכם.

ואנצל שוב הזדמנות כדי לאחל יום הולדת שמח והרבה שנים של אושר עבור החבוב שלי ♥

11 תגובות:

  1. קודם כל, מזל טוב! נראה שחגגתם בצורה מושלמת.

    לקנות מתנות לגברים זו באמת משימה לא פשוטה. אני שוברת את הראש בכל שנה מחדש. בינתיים די הצלחתי, אבל מודה שבתום כל חיפוש מוצלח אני חושבת לעצמי שבשנה הבאה אני בטוח לא אמצא כלום...(השנה הלכתי על גיטרה ספרדית, גם המהנדס שלי מנגן על גיטרה, כבר יותר מ10 שנים והמון זמן רצה ללמוד לנגן רומבה). החולצות המודפסות ממש מגניבות, רעיון מעולה ללכת על מתנת נושא.

    נ.ב
    אני לגמרי איתך בנושא הסדנאות. בשביל לשבת יותר מחצי שעה ולהקשיב למישהו אני צריכה לקחת רטלין. עזבו אותי ואת גוגל לבד ונסתדר בלי סדנא :)

    השבמחק
  2. אתם זוג חבובות, ואתם חמודים והפוסט מקסים. אני גם שונאת סדנאות ותמיד מעדיפה למצוא מתנות שעומדת מחשבה מאחוריהן והשקעה בהתאמת כל פריט לאופי של הבן אדם. מזל טוב לנתן!!

    השבמחק
  3. מזל טוב!
    אחלה מתנה ואני חייבת להודות שגם אני נעזרתי בקומיקס וירקות בקינג ג'ורג' לטובת מתנת יומולדת לחבר, יותר מפעם.

    נראה שחגגתם כמו שצריך אז רק נותר לי לאחל לכם עוד הרבה חגיגות משותפות, מרגשות ושמחות :)

    השבמחק
  4. אתם מקסימים, ואת מקסימה. גם ארוסי לא בדיוק מתמחה בדברים חומריים, הוא פשוט רצה יום כיף, אז עשיתי לו יום שמלא בכל החוויות שהוא הכי אוהב :) אז המון מזל טוב ושתזכו להרבה שנים של אור נחת ויופי!

    השבמחק
  5. אוי!!! את לוקחת אותי לחנות הזו!!! יש שם שתי חולצות שאני מ-ו-כ-ר-ח-ה לקנות לאחי!!! (שכידוע לך, שמו בישראל גם... נתן. :-))

    השבמחק
  6. מזל טוב לנתן!!! כגיקית אני יכולה לאשר כי המתנות ממש מגניבות :-)

    השבמחק
  7. מזל טוב! מתנות מדליקות!
    הוריאציה האנגלית איפה שאני קונה לבעלי היא thnkgeek & threadless

    השבמחק
  8. מתנות מקסימות ורואים שהשקעת בהן מחשבה, שזה בעצם מה שחשוב.
    אהבתי במיוחד את החולצות, אני רוצה לקנות גם לבעלי כאלו (הוא פיסיקאי).

    השבמחק
  9. ליומולדת הבא: thinkgeek.com

    השבמחק
  10. מזל טוב!
    מאוד אהבתי את הרעיון של מתנת נושא, ואת הדברים שבחרת. באמת שיש מעט דברים שהם יותר קשים מלקנות מתנה לגברים.
    אגב, גם לי יצא לקנות במוז חולצות בתור מתנה לחבר, אפילו קניתי לו את חולצת ה"ויהי אור" שקנית.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top