יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

מסע באטסי: צילומים

זוכרים שהבטחתי לכן כמה פוסטים בנושאי עיצוב? אז הנה אנחנו כאן. התכנון המקורי היה לשתף אתכם בחנויות המומלצות שלי באטסי, כאלה שהזמנתי מהן לצד כאלה שמהן אני מתכוונת להזמין בהמשך, עד שפתאום הבנתי שמדובר בכמות מכובדת מאוד ולכן החלטתי לחלק את כל החנויות לפי ז'אנרים.

אני יודעת שאנחנו חיים בעידן שבו כל אחד יכול להפוך לצלם באמצעות האינסטגרם ולהעלות תמונות מפולטרות למוות (שלום!) לפיד, אבל אני בכל זאת חושבת שיש קסם לצילומים של אנשי מקצוע מהתחום, קודם כל כי הם טובים יותר משלל צילומי הכלבים/ אוכל/ נעליים שלנו וגם בגלל שהם מודפסים לרוב על נייר מאוד איכותי, כך שהם מוכנים כבר לתלייה.

הפוסט הזה נכתב בהשראת גלויות צילום נפלאות שנחתו בפתח ביתי הבוקר, כך שאני מקווה שגם אתם תתאהבו בז'אנר הזה כמוני ואולי אפילו תפנקו את עצמכם בגלויה או תצלום ממוסגר. שימו לב שכל המחירים שציינתי אינם כוללים עלות דמי משלוח לארץ (אם כי כולם שולחים לישראל).

Lupan Grainne- אז הצלמת הראשונה היא גם זו שממנה הזמנתי את הגלויות, עבור הזמנה של ארבע גלויות קיבלתי גלויה נוספת בחינם, כך שזה מאוד נחמד. טווח המחירים נע בין 17-30 ש"ח עבור אוספי גלויות או סימניות ועד 700 ש"ח עבור כל מי שמעוניין להדפיס שלושה תצלומים גדולים. כל התצלומים הם בסגנון רומנטי שמאוד ימצא חן בעיניי חובבי הז'אנר.

מכאן

Marisa Allegra Williams- הפעם מדובר בצלמת במינוי עצמי, מוצלחת למדי לטעמי. היא מצלמת בעיקר נופים ויודעת לתפוס יפה משחקים של צבע. טווח המחירים נע בין 40 ש"ח עבור תמונה מוקטנת ל-140-170 ש"ח עבור תמונות מעט גדולות יותר. בניגוד לצלמת הקודמת שמעניקה את האפשרות להדפיס את התמונות על כל גודל שתבחרו, אצל מריסה נראה שהעניינים הם מעט נוקשים יותר ואני לא רואה אפשרות לרכוש תמונות גדולות.

מכאן
PhotographyByKarina- קרינה היא שבדית והיא בעיקר אוהבת כל מה שמעורר בה אסוציאציות של וינטג'- פירות, ספרים, שוק הפשפשים, מאפים שמצטלמים היטב וכל דבר אחר שמזכיר לי פוסטים של הצ'רי בלוסום גירל. אין כאן גאונות גדולה אבל לקרינה יש יכולת נחמדה לתפוס רגעים קטנים ולהפוך אותם למזכרת. גם היא תתאים בעיקר לחובבי הז'אנר וטווח המחירים שלה נע בין 20-33 ש"ח עבור סטים של גלויות ועד 166 ש"ח למזמינים צילום גדול.
מכאן

JillianAudreydesigns- הפעם מדובר בצלם המגוון ביותר שברשימה, כי את התצלומים שלו אפשר לקנות על גבי נייר מאט רגיל, על גבי חישוק רקמה ואפילו בתור קאבר לאייפון או בתור תליון לשרשרת. הצילומים עצמם הם בסגנון אמריקאי ולטעמי אין בהם שוס גדול, אבל אין ספק שהגימיק של החנות הופכת אותה למיוחדת מאוד. הפעם המחירים נעים בין 54 ש"ח לתצלום עד 460 ש"ח עבור סדרה של ארבעה תצלומים גדולים.
מכאן
OhPrettyShiny- גם לורה, בדומה לי, נשואה לאיש קבע, רק שהיא מטיילת בכל העולם ויודעת לצלם נפלא ואני- לא. גם הפעם, עיניכם רואות נכון, מדובר בסט צילומים על טהרת הרומנטיקה ולמרות שכבר נדמה כי קשה להבדיל בין פילטר אחד לאחר, בכל זאת אני מוצאת שללורה יש את כתב היד שלה. המחירים נעים בין 33 ש"ח עבור עמוד מתכונים עד 315 ש"ח עבור תצלום מוגדל.

מכאן

David ryan- הפעם מדובר בצלם מהז'אנר האולד סקול, כזה שעבד בתחום כבר ארבעה עשורים ועסק בז'אנרים שונים בצילום, כך שאין לכם עסק עם חובבן. זה מורגש גם היטב בצילומים שלו: הוא לא יסתפק בתמונה של פטל או של עלים נופלים, אלא נראה שריאן תמיד מחפש צילומים עם אמירה ובנוסף גם הוא מטייל סביב העולם, כך שיש כאן ערך מוסף נחמד. המחירים נעים בין 20 ש"ח ל-145 ש"ח. בהחלט לא רע עבור צלם עם רזומה כזה.

מכאן

יש כאן תצלומים שדיברו אליכם? אם כן, שתפו אותי!

5 תגובות:

  1. חנות האונליין האהובה עליי, למרות שעדיין לא יצא לי לרכוש ממנה.
    יש לי רשימה של חנויות
    מועדפות באתר שמעניקות לי השראה :)
    אהבתי את הכל! בעיקר את העבודות של PhotographyByKarina
    פוסט מקסים!

    השבמחק
  2. פוסט מקסים ומלא השראה!
    אני אהבתיבמיוחד את Laura Evans
    וphotographybykarina :)

    השבמחק
  3. פוסט מעולה, תודה!
    אני תמיד קוראת פה אבל לא מגיבה בדרך כלל. בתור צלמת חובבת גילית לי עולם חדש שלא הכרתי, עכשיו אני תוהה אם יש לי סיכוי למכור תמונות בצורה כזאת :)
    ברוב החנויות שפרסמת היו צילומים שאהבתי. הרוב קצת קיטש מדי לטעמי, אבל אני מניחה שזה מה שמוכר.

    מוזמנת לגלריה שלי, אגב: http://www.kerensegev.com

    השבמחק
  4. תודה בנות!
    קרן- יש לך עבודות ממש נפלאות ובהחלט יש לך סיכוי למכור באטסי תמונות כמו לכל צלם אחר.
    אני חושבת שהקיטש נובע מהעובדה שטרנד השאבי שיק מאוד חזק כרגע. אני מתחברת לזה עד לרמה מסוימת, במינונים גבוהים מדי זה בהחלט מוגזם.

    השבמחק
  5. צילומים כאלה גורמים לי להרגיש שלווה. בא לי שיהיה חדר שלם מלא בהם. כרגע, כיוון שאנחנו מתכוונים לעבור אני לא קונה שום דבר לבית ומחכה שיהיה לנו בית חדש בארץ הוכריה, וכשנגיע לשם, הו! אוכל להשתולל עם אהבתי. נ.ב אחלה בחירות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top