יום שבת, 18 באוגוסט 2012

שמלה לימים אופטימיים

בימים בהם השאלה העיקרית שעומדת על הפרק היא האם המלחמה האפוקליפטית עם איראן תשים לפחות קץ לחום הזה?- גם לי נגמרו נושאי השיחה. קורה. עייפתי מלדבר על אקטואליה, לקטר על החום ואפילו לנסות לנבא מי יזכה בגמר של הישרדות VIP (איתי, לא?).

לכן בינתיים, אני מנתקת את עצמי באופן מודע מכל אתרי החדשות ומתרכזת בעולם הקטן שלי, שמורכב כרגע בעיקר מהכנות לקראת יום הולדתו של נתן והחתונה המתקרבת של צחית. כן, זה העולם הקטן שלי ובעולם שלי אין לחות מטורפת, אין מלחמות ואפילו לא פסלוני חסינות- יש בו רק שמלות ורדרדות, קצפתיות ואופטימיות.



אז אולי זה נחשב כסוג בריחה מהמציאות, אבל מבחינתי זהו חלק ממנגנון ההתמודדות שלי: להתלבש ולהתאפר בצורה שמרוממת את המצב רוח למרות שחם, לצאת מהבית ולהיפגש עם אנשים שאוהבים למרות שהמורל נמוך ולהתנתק קצת מכל נבואות הזעם שמקשטות את מהדורות החדשות, למרות שצמאים לכל פיסת אינפורמציה לגבי העתיד.

הלך הרוח במדינה מגיע לפעמים למין נקודת רתיחה שבה כולם מרגישים  במקביל כיצד נגמר האוויר לנשימה ולכן אלה דווקא ההנאות הקטנות- גם אם הן מרגישות לחלוטין מנותקות מהמציאות- שעוזרות לשרוד. כל אחד עושה את המיטב כדי להיתפס בפסלון החסינות שלו, גם מדובר בדבר פעוט ושטותי כמו שמלת פסים ורודה.







אני לובשת: שמלה- Warehouse/ נעליים- פדרו גרסיה/ קלאץ'- אסוס

12 תגובות:

  1. לובה, זה מקסים. ואחלה מנגנון התמודדות. תגיד יש מצב שאנחנו עושות עסקה קטנה? את מצלמת בשבילי את הבפנים של השמלות שלך.. ואני בתמורה.. לא יודעת, תחשבי על משהו. למשל זאת.. יש לה בטנה? הבד הזה עבה? :)

    השבמחק
  2. לילו-תודה בובה!
    מילנושקה- תודה :) אבל אני מראה את החלק הפנימי של השמלות שלי רק לנתן!

    השבמחק
  3. מחשבות דומות בדיוק עברו בראשי היום. אני משתדלת כבר חודש שלא לקרוא חדשות או לשמוע מה קורה...לחיות בבועה האופטימית שלי. והנה היום הסתקרנתי והצצתי בחדשות ושוב הרגשתי רע.
    הפוסט שלך הוציא לי את המילים (מחשבות...) מהפה!

    השבמחק
  4. חיוך לובה! אני חושבת שצריך לראות יותר חיוכי לובה מלאי שיניים :-)

    השבמחק
  5. יופי לובה, אבל אני התכוונתי כשאת לא בתוכן.

    השבמחק
  6. מיכל- לא חושבת שאפשר לעקוב אחרי כל מה שקורה בחדשות ועדיין להישאר שפוי

    ישראלה- אין בעיה, מזג אוויר קריר יותר ואני מבטיחה לחייך עם כל השיניים

    מילנושקה- ברור לי ועדיין.

    השבמחק
  7. אני לא רואה חדשות וקוראת רק בלוגים:)
    השמלה נהדרת וממש אהבתי את האיפור שלך.
    שיהיה שבוע מהמם עם המון סיבות טובות להתלבש יפה.

    השבמחק
  8. השמלה באמת מקסימה ומשדרת אופטימיות, בהחלט מצרך נחוץ בימים אלו

    השבמחק
  9. ללא ספק שמלה אופטימית ויפהפייה! מחמיאה לך מאוד
    לגמרי הזכירה לי את הפוסט על שילוב ורוד ואדום:)
    ד"א- התמונה האחרונה פשוט כובשת!

    השבמחק
  10. לובה את נראית מקסים, ואני לגמרי איתך עם ה"אין לי מה לומר" המח פשוט נמס לנו כנראה.שבוע מצוין!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top