יום שלישי, 14 באוגוסט 2012

איפור לחתונה בעונת הגיהנום

כשגיליתי שחבריי הטובים מתחתנים ואני עומדת להיות המלווה, אי שם לפני למעלה משנה- כמובן שהתגובה הראשונית שלי הייתה שימחה עד הגג. גם התגובה המשנית וכל התגובות שהגיעו אחריה, אגב, היו שמחות לא פחות. כנראה הייתי בחורה נאיבית אז ולא ידעתי שהקיץ הגורלי הזה יהיה קיץ מהגיהנום.

אם בימים רגילים אני סובלת מרוטינת האיפור שלי וסובלת עוד יותר לגלות את זיו פניי המזיעים דרך המראה, הרי שביום החתונה עצמו מצפה לי אתגר גדול עוד יותר- לאפר את עצמי כך שהתוצאה תיראה סבירה, ם פוטוגנית וגם תשרוד יום שלם. משימה בלתי אפשרית? כנראה שכן, אבל נגלה בוודאות רק שאקבל לידיי פוטו רצח מיום האירוע.

בימים האחרונים השתעשעתי עם מראה האיפור החביב עליי, רק בטכניקה מעט שונה, עליה אפרט בהמשך. לאחרונה מתגבשת בי המחשבה שזה גם יהיה המראה שאאמץ בסופו של דבר ביום החתונה, בעיקר כי קשה לפשל איתו והוא יחסית מהיר לביצוע. אתמול כשניסיתי על עצמי את המראה, החלטתי לשתף אתכם ולבדוק- האם גם לדעתכם זה מראה ראוי לחתונה?


אז קודם כל, מאחר שאני אצטרך להיות מסודרת במשך יום שלם וגם האירוע עצמו מתקיים בחוץ, הנושא של העמידות הוא חשוב במיוחד. לא ארחיב שוב על תרומתם וחשיבותם של מוצרי איפור עמידים, כי מאז תחילת הקיץ הנושא נטחן עד דק- רק אומר שהבחירה הטבעית שלי במקרים כאלה הם עפרונות ה-EmphasEyes של טארט.

העפרונות הללו יזכירו לכם ולא בכדי את עפרונות השיידסטיק של מאק. על אף שבאופן מפתיע את הגרסא 'המקורית' מעולם לא ניסיתי ולא רציתי לנסות, על סמך הביקורות ברשת נראה כי העפרונות של טארט מוצלחים מהם בהרבה. התמונות מדברות בעד עצמן: הסווטצ'ים שאתם רואים כאן הם תוצאה של מריחה קלה בלבד. כדי להסיר את הסווטצ'ים לטובת התמונות הבאות, נדרשתי לשפשף היטב את היד עם מים וסבון כדי להעלים כל זכר. העפרונות ללא ספק אמורים להציל אותי במזג האוויר החם שממתין לנו גם בתחילת ספטמבר.

מתוך הארבעה, בחרתי את עפרון השמפניה האפרסקי עבור המראה שיצרתי. השמלה שלי לחתונה היא שמלת נקודות ירוקה ולכן החלטתי ללכת על מראה עיניים חמים בתור קונטרה ובעיקר כי לטעמי אלו הם הגוונים המחמיאים ביותר לעיניים שלי. לדעתי גווני האפרסק העדינים יתאימו לרוב גווני העיניים ולאו דווקא לירוק.

מי שלא מעוניינת להזמין את העפרונות של טארט או שיידסטיק של מאק, יכולה להשתמש בעפרונות הג'מבו של NYX במקום. מה שכן ראוי לציין הוא שהעפרונות של NYX אמנם רכים ומזכירים במרקם את אלו של טארט, אך הם גם דוהים מאוד מהר ולכן רצוי לקבע אותם עם פריימר.

את כל סדרת העפרונות ניתן להזמין מהמוכר הזה ממנו גם אני הזמנתי (הוא שולח לארץ). מחיר כל עפרון הוא 9.90$ לא כולל משלוח.


את הצלליות מסדרת Illusion d'ombre ניתן להשיג כאן, ב-180 ש"ח לפני הנחות.

בשלב הבא עברתי לעפרון שחור לצורך תיחום העין. לרוב אני משתמשת בג'ל ליינר, אך משום שרציתי קו עדין יותר שניתן לטשטש, העדפתי עפרון רך. המוצר שנבחר לצורך המשימה הוא עפרון Calypso של Rouge Bunny. מדובר בעפרון שחור ללא חידוד המכיל חלקיקים מנצנצים בגוון כחול ובהם ניתן להבחין בעיקר באור השמש.

שרטטתי אייליינר חתולי עדין, מבלי להקפיד על הדיוק ולאחר מכן באמצעות מברשת עפרון 219 של מאק, עברתי עם הצללית Mirifique 85 של שאנל, מליין הצלליות הקרמיות החדשות, על הקו ששרטטתי וטשטשתי אותו לכיוון קפל העין.

מאחר שהמותג Bunny Rouge לא נגיש לרובנו, אני מציעה בתור אלטרנטיבה את עפרונות עיניים של אורבן דיקיי ושל בורז'ואה (מסדרת ה-Duochrome או Metallise)- היות ושניהם רכים וניתנים לטשטוש באותה מידה. במקום הצללית השחורה של שאנל, שמזכירה מאוד את הגוונים של העפרון, ניתן להשתמש בכל צללית שחורה- מאט או מנצנצת אחרת, לכולן יש לפחות אחת כזו באוסף (לדוגמא, רכשתי לא מזמן צללית מונו של קרליין בגוון Stars והיא מאוד דומה לגוון של שאנל, רק במרקם אחר כמובן).

כדי להעניק עומק ומראה מעט מעניין יותר, אני אוהבת להניח בשלב הסופי צלליות פיגמנט ובמיוחד את ה- Crushed metallic pigment של מאק שיוצאים במהדורה מוגבלת ברוב קולקציות הקיץ. הייחודיות של המוצר הזה בהשוואה לצללית פיגמנט רגילה הוא קודם כל במראה המטאלי הכבד שמתקבל ממנו ושנית בורסטיליות שלו- אפשר להשתמש בו יבש, רטוב, כצללית או אפילו כהיילייטר.

מי שאין ברשותה את המוצר, יכולה להשתמש בפיגמנטים רגילים של מאק או באופציות הזולות יותר: צלליות פיגמנט של איל מקיאג' (אותן קניתי באחד המבצעים המטורפים של הרשת, כך שכל אחת מהן עלתה לי כ-30 ש"ח בלבד) או בפיגמנט של BarryM שנקרא Glitter dust. את הפיגמנט אני מניחה בטפיחות קלות באמצעות מברשת 239 של מאק.


את הצלליות של BarryM ניתן להשיג כאן, ב-4.59 ליש"ט לא כולל משלוח.

כדי ליצור חיבור הרמוני יותר בין כל המוצרים שונים במראה הזה, השתמשתי בשתי צלליות מתוך פלטה של טארט שכבר הצגתי בפניכם בעבר. הצללית הראשונה היא צללית בגוון אפרסק- קרמל חם, שאותה הנחתי על קפל העין, בנקודה שאליה נכנסתי עם הצללית השחורה של שאנל ופנימה. את הצללית האפרסקית הבהירה הנחתי עם מברשת רחבה, 217 של מאק, כדי לטשטש שוב את כל הגוונים ולהוסיף להם מעט אור.


רביעיות של טארט ניתן להשיג כאן, ב-19.99$ לא כולל משלוח. הגוונים הספציפיים שמופיעים בפוסט לא זמינים כרגע אונליין.


זה המראה הסופי. מבחינת מוצרי הפנים, לא השתמשתי במוצרים עמידים כי לא היה טעם וממילא נשארתי בבית. בחתונה עצמה המייקאפ שלי כנראה יהיה הקולורסטיי של רבלון ושאר מוצרי הפנים יהיו על בסיס קרמי, כמו לדוגמא הברונזר הקרמי של שאנל ואחד הסמקים הקרמיים שיש לי.

אז מה דעתכן? יעבוד?


14 תגובות:

  1. מקסים לגמרי! רענן, נשי ועדיין בולט וסקסי!

    השבמחק
  2. השמלה שלי צנועה וסגורה למדי, אז דווקא באיפור מותר לי להיות דרמטית מבלי שזה יראה טו מאץ'. השאלה איך איפור דרמטי שורד בכלל את הקיץ אבל את זה כבר נגלה בהמשך.

    השבמחק
  3. ניראה לי שאת ניראת מוכנה להתחתן שוב בעצמך ;)
    כידוע יש לי חתונה בדיוק באותו תאריך וגם אני אצטרך לחשוב על האיפור שיהיה. אני בד"כ הולכת על לוק הרבה יותר כבד לאירועים, אבל אצטרך לבצע התאמות לתנאים שיהיו. צריך להוציא חוק שאוסר על קיום חתונות בחוץ בין התאריכים 1 ליוני עד ה-1 לאוקטובר.
    מחכה בציפיה לתות איפור של פרי!

    השבמחק
  4. ישראלה- אם הייתי צריכה להגיע רק לערב, כמו אורחת רגילה- תהי בטוחה שהייתי הולכת על משהו דרמטי יותר, גם בקיץ. תחשבי שהאיפור הזה צריך ללוות אותי משעות הצהריים, כולל צילומים בחוץ וכולל ערב שלם, כשמן הסתם אנחנו נהיה האחרונים לעזוב. אני גם חייבת להיות פרקטית.

    השבמחק
  5. לובה, אני חושבת שהאיפור יצא מקסים :) ממש עוררת לי את התיאבון על העפרונות של טארט. מאוד אהבתי שאת צרפת קישור לרכישה באינטרנט- זה ממש נוח!
    וחוצמזה יש לך בלוג יפהפה, ותהני בחתונה! :)

    השבמחק
  6. מקסים! אין לי אף מוצר שלהם, אבל עשית לי ממש חשק לעפרונות האלה של טארט... נראים מסקרנים ביותר :) וגם הפלטה שלהם נראית טוב מאוד!
    וכמובן, המראה הסופי מאוד מאוד מחמיא לך :)

    השבמחק
  7. Masks off- אני ממליצה בחום על המוכר הזה. למרות שהוא לא ציין שהוא שולח לישראל, הוא שולח לכאן מוצרים במחירים נמוך יחסית ומעניק הנחות משולבות למי שמזמין מספר מוצרים. אני זוכרת שהעפרונות נשלחו אליי מהר והייתי מאוד מרוצה. תודה!

    שירי- ממליצה בחום, כל המוצרים מסדרת ה-12 שעות שלהם מאוד מוצלחים. תודה!

    השבמחק
  8. יפה!
    הצללית הזו של שאנל מהממת! אני חייבת!

    וגם העפרונות האלו מאוד מעניינים...

    השבמחק
  9. התאפרת מאד מאד יפה והולם אותך.
    אני בטוחה שזה יהיה יפהפה עם שמלה אדומה.
    תיהני!

    השבמחק
  10. היי לובה,

    יש לך אחלה בלוג ואחלה כשרון. רציתי לשאול היכן ניתן לרכוש מוצרים של NARS בארץ או מחו"ל לארץ. אני מחפשת את הליפסטיק HEAT WAVE שלהם, מצאתי באסוס אך מסתבר שאסוס לא שולחים קוסמטיקה לארץ, וחשבתי שמדובר באיזשהו חוק סחר בינלאומי כלשהו האוסר על משלוח קוסמטיקה לפרטים או משהו כזה אבל אני מבינה שאת כן קונה ומקבלת קוסמטיקה מחו"ל אז אשמח מאד אם תוכלי לעזור לי בזה. תודה מראש, הדר.

    השבמחק
  11. היי הדר- מוזר מה שאת אומרת, כי אני יודעת שעד לא מזמן שמעתי על בחורות שהזמינו איפור מאסוס. שווה לבדוק אם זה תקף רק על מוצרי נארס או גם על מוצרים של חברות אחרות.

    את הנארס שלי אני מזמינה לרוב מאיביי כי אני מוצאת בידים שווים. אפשר למצוא מגוון מצומצם של מוצרי נארס גם בסטרוברי-

    http://il.strawberrynet.com/makeup/nars/

    וגם ב-HQ hair:
    http://www.hqhair.com/health-beauty/brands/nars.list

    מקווה שעזרתי :)

    השבמחק
  12. היי לובה, ממש תודה על התשובה הזריזה והמפורטת, אין כמוך.
    FYI, זה מה שאסוס כותבים שאני מנסה לבצע את ההזמנה ולשלם על האודם:
    •This order contains items that cannot be shipped to your chosen delivery address. Please remove the items highlighted in red from your shopping basket or edit your delivery address in order to proceed with your purchase.

    השבמחק
  13. בכיף! יכול להיות שזה ככה רק עם נארס, אלא אם כן הם שינו את כל מדיניות המשלוחים שלהם, כי אני זוכרת ששמעתי על בנות שהזמינה משם מוצרים של רימל ובורז'ואה.

    בכל אופן, האתר השני וגם סטרוברי כמובן שולחים מוצרים של נארס ללא שום בעיה ובמקרה הגרוע ביותר תמיד יש את איביי, אבל אני מאמינה שגם לא תצטרכי.

    השבמחק
  14. צבעי הצלליות מדהימים!
    שאנל זה שאנל אין מה להגיד

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top