יום שישי, 10 באוגוסט 2012

בלוז לשונאי הקיץ

הסטטיסטיקות ממשיכות לטעון בתוקף שדווקא המדינות הקרות הן אלו שמשרות מצב רוח דכאוני בקרב תושביהן. הסטטיסטיקנים האלה מוזמנים לשמוע את נחירות הבוז שלי מקרוב ולהעביר את חודשי יולי- אוגוסט בישראל ואז נראה אותם כותבים שוב שקרים. או כותבים בכלל. מנוולים.

נדמה לי שמצב שבו החולצה נדבקת לגב, רעננות המקלחת נעלמת כלא הייתה תוך פחות מדקה ואפילו האיפור נוזל מהפנים, העיקר לא להישאר דבוק להן- זו תמצית הדכאון הישראלי. אין דבר מדכדך יותר ביקום כולו מאשר לצפות בתחזית השבועית ולהרגיש כיצד השמש הבוהקת המככבת בה מצליחה ללגלג עליך אפילו מבעד למסך.



אין חשק להתלבש. אין חשק להתאפר. אין חשק לצאת מהבית. דכאון.
אני לא חושבת שאי פעם מצאתי את עצמי רוטנת כל כך הרבה כמו בקיץ האחרון ולמעשה, אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה הקדשתי טקסט שלם למזג האוויר. עוד יאשימו אותי בפשע שנאה או חמור מכך- יאמרו שאני בלוגרית אופנה מהשורה ואז כולם יצקצקו ויגידו שהכתובת הייתה על הקיר.

התוכנית שלי לא לצאת מהבית עד קץ הזמנים (או עד אוקטובר, מה שיבוא קודם) התקדמה יפה וגרמה לי להעדיף את ידידי המזגן כמעט על כל חבר אחר. אלא שאז נפתחה השווארמה הטבעונית בתל אביב וכנגד כל אינסטינקט בריא שהעניקה לנו אמא טבע, החלטתי לקחת את עצמי ואת נתן האומלל לאכול שווארמה צמחית בטעם שווארמה בשרית. המקום הזה שהצליח לחולל נס דביק ולהוציא אותי מהבית- נמצא בקינג ג'ורג' 81, למקרה שגם אתם תרצו לנסות ספורט אקסטרים מהסוג הזה בימים הקרובים.



וכי למה התעקשתי בעצם? משום שמדובר בחגיגות השנה לזוגיות שלי עם הצמחונות והיכן ראוי יותר לחגוג נקודת ציון כזו אם לא בשווארמה טבעונית? קשה לענות האם המקום שווה את ההקרבה העצומה שעשיתי למענו, כי מדובר כאמור במסעדה חדשה וכמו בכל זוגיות- צריך להשקיע ולהשקיע עד שרואים את פירות העמל. זה בהחלט מקום עם הרבה פוטנציאל ובעיקר יוזמה מבורכת.

אני לא יודעת אם הטקסט אכן הצליח לרמוז על כך בעדינות ולכן אומר זאת בטקסט ישיר: חם לי. אם בפוסטים הקודמים עוד ניסיתי לחשוב איך אפשר להתלבש בצורה סבירה ולהיראות כמו בת אנוש למרות הלחות המטפסת מעלה, הפעם אני אפילו לא מנסה. בטח אפילו בגיהנום מותר להסתובב עירומים.



אני לובשת: חולצה- מייקל קורס/ חצאית- אולד נייבי/ שרשרת- מדוזה/ נעליים- בנטון/ תיק- מארק ביי מארק ג'ייקובס/ משקפי שמש- ריי באן באדיבות היח"צ/ שעון- קלווין קליין/ צמיד- פנדורה באדיבות היח"צ/ לק- China glaze- purple panic באדיבות היח"צ

12 תגובות:

  1. טעים שם. והחולצה הורסת

    השבמחק
  2. הייתי מגיבה, אבל חם לי מידי.

    השבמחק
  3. איזה כיף שאת עוד כותבת בלוג... קראתי בבלוג שסגרת וחשבתי שפרשת.
    אני ירושלמית (פחות או יותר) והיום הייתי בתל אביב- פשוט סיוט אחד מתמשך... לא ברור לי איך אנשים רוצים לגור בעיר הזאת עם מזג האויר הנוראי הזה. בירושלים הרבה יותר טוב!

    תמיד ראיתי את מייקל קורס בטלויזיה בפרוייקט מסלול ואף פעם לא ראיתי במציאות בגד שלו...

    כיף שאת מעדכנת.
    לילך

    השבמחק
  4. אכן חם ודביק. אני גם מקטרת כל הזמן, אם כי לא בבלוג אלא באוזני בן זוגי. אולי עדיף בבלוג.. :)
    אף על פי טרונותייך, את לבושה מקסים! אני מוסיפה לי חולצה מכופתרת כזו לרשימת תפירה.
    אגב התגובה שלפני- איפה באמת הבלוג הישן שלך? נורא אהבתי את מלבושייך הוינטאז'ים, היו שם כמה שמלות שגרמו לי לרצות לחקור את כל התחום הזה. יש אליו גישה? הוא פה.. איפשהו..? צריך ללחוץ על משהו? :)

    השבמחק
  5. לילך- בהחלט נחמד מאוד, תודה!

    ישראלה- איי היר יו!

    לילך- מצחיק, אני זוכרת את השם שלך מהגלגול הקודם של הבלוג. כיף לראות אותך כאן :)

    Milenushka- הוא אכן כאן! ריחמתי עליו והחלטתי לא למחוק אותו, כך שזו בעצם אותה גברת בשינוי אדרת. אם תבחרי בארכיון כל חודש לפני דצמבר האחרון, תגיעי אליו. תודה!

    השבמחק
  6. אני ממש סופרת את הימים עד לחורף. שונאת קיץ, תמיד שנאתי. הוא נורא וחם ומעצבן.. מעדיפה בגדים של חורף, להתעטף, להתכרבל, צמר! בנוגע לשווארמה, שמעתי ממקור מהימן שאינה כל כך מדהימה, אז אני נשארת עם הבודהה בורגר, אגב- גם בבר- קיימא יש אוכל טבעוני פנומנלי.

    השבמחק
  7. BeautyBitch- הצ'יזבורגר שלהם לא מוצלח לדעתי, השווארמה מוצלחת יותר. הצ'יזבורגר היה מאוד יבש והלחמניה הייתה לא טעימה. מצד שני, כמו שכתבתי- הם רק התחילו, הם בטח לא כל כך נערכו לבאזז שהיה, לכן אני לא פוסלת על הסף אלא בטח אתן להם ניסיון נוסף כשירגע קצת.

    השבמחק
  8. למרות שאת נראת רעננה אע"פ הסיוט המתמשך בחוץ ) הישג אדיר !

    השבמחק
  9. רגע לפני כן נראיתי כמו צמח נבול, תודה לחצי ליטר המים והפודרה שהביאוני עד הלום :P

    השבמחק
  10. תמיד תענוג לקרוא את הפוסטים שלך :)

    השבמחק
  11. החולצה מקסימה, היא לא חמה מדי לקיץ?
    מאיזה בד היא עשויה?
    אני די פריקית של בדים טבעיים, למרות שלעיתים קשה לימוד בפני ריגוש סינטטי זול כמו Forever21...

    השבמחק
  12. אני איתך - הקיץ זו באמת מכה שלא ניתן לתאר אותה...
    ובנימה יותר אופטימית: האיפור שלך יצא מהמם!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top