יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

סיכום שבועי בסימן אהבות





כמה דברים שאהבתי השבוע ואשמח לחלוק איתכן:

1. התכשיטים באסוס. עכשיו, אחרי שסוף סוף הפסקתי להתחזר על הסייל כפי שעשיתי בשבועות האחרונים, אני מוצאת את עצמי פונה יותר ויותר דווקא למחלקת הפיצ'פקעס ובחיי שהיא נהדרת. חוץ מלקנות תכשיטים בעלות של כמה פאונדים בודדים, פינקתי את עצמי בטבעת נפלאה של House of Harlow- מותג שריירתי עליו הרבה זמן ומשום מה מעולם לא זכינו להתאחד. כשתג המחיר ירד למחוזות ה-200 וקצת, כמובן שהפסקתי להסס ואני מאוד שמחה על האיחוד המרגש. באסוס תוכלו למצוא תכשיטים נוספים של המותג בסייל משמעותי. זו גם הייתה הזדמנות נפלאה להעשיר קצת את אוסף הצמידים שלי שהיה מורכב..ובכן, מכלום.

2. אני יוצאת מנקודת הנחה שלרובכם אני לא בדיוק מגלה כאן את אמריקה, אבל עבורי מדובר בגילוי מרעיש ולכן אמליץ על האתר בכל אופן. לאחרונה נתקלתי ב-Glitter guide, שהוא מדריך, כשמו כן הוא, לכל מה שמצנצנץ ומהנה.

אבקש מכן להקדיש תשומת לב מיוחדת למדור Style at home שמתעד את הבתים מלאי הנצנצים של היפות והאופנתיות. מעבר לכך, באתר יש גם כל מיני מדריכים שהתגלו כיעילים למדי, כמו למשל רעיונות לשידות צד לחדר השינה, מוצרי חובה לאירוח ולבר וכו'. ההמלצות מורכבות בחלקן מקישורים לאטסי, מה שאומר שהן אפילו נגישות עבורנו. הידד!

צילום מסך מהאתר

3. את ההמלצה הבאה אפתח בוידוי: יש לי בעיה עם רוב סרטוני הוידאו הקשורים בעולם הביוטי. זה לא שאני מתנגדת להם באופן נחרץ אלא אני פשוט מוצאת את עצמי מתקשה להתרכז בהם, מההתחלה ועד הסוף. לא, אין לי הפרעות קשב וריכוז, אבל יש משהו ברוב הסרטונים האלה שבכל זאת גורם לי לנדוד במקביל לאתרים אחרים ולהתעסק בכל מה שלא קשור בסרטון עצמו. נדירים הם הסרטונים שאני באמת מסוגלת לצלוח עד הסוף, גם של ה-גוריות הידועות ולכן כשנתקלתי בבחורה הבריטית הזו, הופתעתי לגלות שאני מחבבת אותה מספיק כדי לשרוד את כל הסרטונים שלה בשלמותם.


קוראים לה ויויאנה והיא לא יוטיוברית ידועה במיוחד, לכן אין לי גם הרבה אינפורמציה לגביה. סגנון ההגשה שלה מאוד נעים וסימפטי, היא לא מתוקה עד כדי בחילה כמו רוב היוטיובריות בעלות הקול הצומרני והיא מדברת בגובה העיניים. מראה האיפור שלה בדרך כלל מאוד נקי ואפילו אוסף האיפור שלה שפוי מאוד ולא עולה על גדותיו כמו אצל שאר הבנות. בסך הכל מדובר בסרטונים כיפיים ומקצועיים שמלווים כמובן במבטא משגע ובפנים נעימות למראה.

4. שלא תחשבו חלילה שאני משדלת אתכן לקנות ולהוציא הרבה כסף בחסות פסטיבל ט"ו באב, אבל חשוב לי בכל זאת להמליץ על יריד Ready to wear שמאגד כמה מעצבים שאני מאוד אוהבת כמו למשל מונה, Lilla my, דוברמן, ליאת גינזבורג ונפתח במקרה (או שלא)- היום.

למרות שהזכרתי בעיקר מעצבי תכשיטים, ביריד יופיעו גם הרבה מעצבי בגדים כך שיהיה בו הכל מהכל. היריד ייערך בסופ"ש הקרוב בבית ציוני אמריקה ולמרות שאני כנראה לא אספיק להגיע אליו (אני עדיין מתאוששת משוק האקססוריז)- אולי אתם כן.

מכאן

5. ואחרון חביב- אם הזמן מאפשר לכם ואתם מחפשים אהבה וגם מעוניינים לעשות מעשה טוב על הדרך, אין ספק שהמעשה הראוי ביותר שתוכלו לעשות ביום האהבה הוא לקחת חלק בחגיגות ט"ו באב של צער בעלי חיים רמת גן.

איך זה הולך? לפעילות יגיעו רווקים ורווקות חובבי בעלי חיים וגם זוגות, במטרה להוציא את הכלבים שראויים היום לאהבה יותר מתמיד- לטיולים וקבלת פינוקים. ברקע יהיו פינות לשיחות שקטות, שמפניה, בלונים, מוסיקה וכיבוד כמיטב מסורת ט"ו באב. המטרה? להכיר חובבי בעלי חיים כמוכם וכמובן לאמץ. אנחנו נהיה בשם במתכונת משפחתית יחד עם ציפקי, בתקווה שמישהו יתאהב בה גם. תבואו!

מכאן

כמו שאמרו חכמינו ג'ניפר לופז ופיטבול- אל תשכחו לרקוד. ולאהוב. ולרקוד שוב.
ט"ו באב שמח!

5 תגובות:

  1. תפרגני קצת פרטים על הנעליים שבתמונות :)

    השבמחק
  2. אני עם מיראל, מאיפה נעלי הבובה המקסימות?

    השבמחק
  3. הנעליים המחודדות הן של מנולו בלאניק. ממש אנה וינטור גרסת דה לה שמאטע :)
    הנעליים הכסופות הן של ג'פרי קמפבל וקיבלתי אותן מתנת סטייל ריבר והנעליים בצבע ניוד הן של KG, ממליצה לדפדף קצת אחורה, כתבתי עליהן בהרחבה באחד הפוסטים הקודמים

    השבמחק
  4. אני התאהבתי במשקפיים... תתחדשי?
    כמוך- גם לי עוד לא יצא להזמין תכשיטים ב"אסוס"... זה הולך להשתנות!
    הולכת לראות אם אני אשרוד סרטון שלם של הבחורה...

    השבמחק
  5. באופן לא מפתיע בכלל המנולו משכו את תשומת ליבי :)
    תתחדשי על הכל!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top