יום שבת, 28 ביולי 2012

שמש אדומה

לא מביך אותי להודות שאני טיפוס של שגרה: סדר היום שלי מורכב מכמה ריטואלים קבועים ואני בדרך כלל נהנית מהם מבלי להרגיש ייסורי מצפון על כך שהחיים שלי אפורים או משעממים מדי. למרות זאת, אחת לחצי שנה בממוצע, אני מרגישה שבכל זאת מתחשק לי שינוי והקורבן הוא כמעט תמיד השיער שלי.

אין לי אובססיות שיער, אני לא ממש חוששת לטעות ויודעת שמה שלא יהיה- השיער יצמח שוב, אז למה לא להתנסות? הפעם החלטתי שהגוון הנבחר יהיה חום מהגוני עם נטייה לאדמדמות. השינוי נראה פחות דרמטי וקצת כהה יותר מכפי שציפיתי, כך שהוא בולט לעין בעיקר באור השמש ובכל זאת, הוא מוצא חן בעיניי.



השמלה היא בעיצובו של יונתן זוהר לקסטרו- שיתוף פעולה שהחזיר אותי לרשת אחרי כמה שנים טובות שבהן אני וקסטרו לא היינו חברים טובים. אני זוכרת שבתור נערה ואפילו בתור חיילת, נהגתי לחסוך כסף כדי לקנות בקסטרו את שמלת הערב העונתית שכבשה את לבי. כבר אז הרגשתי שהדרישה לשלם 399 ש"ח עבור שמלה היא קצת מוגזמת, אבל כאמור הלב אמר משהו אחר ובסופו של דבר כרטיס האשראי, זה שמאז ומתמיד חש כלפיי חמלה- נשלף וגוהץ.

מאז, האיכויות השתנו, האפשרויות גדלו, המחירים עלו וגם אני הפכתי קשה יותר וקצת פחות אימפולסיבית- מה שעשוי להסביר את הריחוק שלי מהרשת. לכן, לא הייתה שמחה ממני למצוא את השמלה הזו, שהיא גם מעוצבת, גם איכותית ובעיקר הוגנת במחיר (399 ש"ח)- ברשת שזכרתי לה היטב את חסדי הנעורים.



לגלות כיצד נראית קולקציית הקפסולה הזו במציאות הייתה הפתעה חיובית ונעימה מבחינתי: לא ציפיתי ששיתוף פעולה כזה יוליד קולקציה כל כך לבישה ועם זאת גם ייחודית. דרושה בעיניי מנה לא מבוטלת של כשרון כדי ליצור דגמים שיצליחו לענות על שני הסעיפים ולכן אני מאוד מעריכה את קסטרו על התעוזה להעניק ביטוי לחגיגה הזו בחנות הדגל שלהם. נדמה לי שזו הפעם הראשונה שרשת ישראלית בחרה להסתכן (גם אם בדיעבד מדובר בסיכון בטוח) ולצאת מה-Comfort zone שלה.

כל האקססוריז שמופיעים כאן בפוסט הם של אסוס וכנראה שהנעליים הן אלה שדורשות כאן את רוב ההסברים. מעולם לא הייתי טיפוס של נעליים לבנות ואפילו בחתונה העדפתי לנעול נעליים זהובות כמחאה. על הדגם הספציפי הזה של ריירתי בערך כשתי עונות ובכל זאת נמנעתי מרכישה. בכל פעם ציפיתי שהמחיר שלהן יירד, כמו שקורה תמיד באסוס ולבסוף כשזה כבר קרה- גם הדגם השחור וגם הכתום אזלו מהמלאי.

בשלב הזה נותרתי עם הדילמה הקשה: האם להזמין את הדגם שרציתי בלבן? מה לי ולצבע הזה? בסופו של דבר החלטתי לקחת את הסיכון, סיכון שהפך קל למדי כשהמחיר צנח עוד יותר למחוזות ה-14 פאונד ולא התחרטתי: כפי שרואות עיניכן, מצאתי שימוש לנעליים ואפילו גיליתי שהן נוחות במיוחד. הידד!








12 תגובות:

  1. מקסים! השמלה, הנעליים, הקלאץ'. הכל נורא יפה לחוד ומשתלב גם יפה יחד.

    השבמחק
  2. לובה, את יפה, אך לא ציינת מהו מחירה הנוח של השמלה, כדי לדעת אם מראש כדאי בכלל לגשת לחנות עמוסת הטראנסים ועופר ניסים וכאלה.

    השבמחק
  3. LookinFab- תודה!
    אנונימי- 399 ש"ח, כמו השמלות מפעם

    השבמחק
  4. לובה השמלה מקסימה, גם לי מאוד קשה עם נעליים לבנות, אגב גם עם מעיל לבן ומגפיים לבנים, אבל אלו די מוצלחות ועוד במחיר הזה?! תענוג

    השבמחק
  5. עשית לי לגמרי חשק לנעליים לבנות והשמלה הזאת ממש יפה לך. 399 ₪ זה מחיר נחמד לשמלה של מעצב ובעיקר לשמלה שניראת יחסית מורכבת.
    תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
  6. השמלה יפהפיה. כל הכבוד לקסטרו.

    השבמחק
  7. תתחדשי על השמלה! הקולקציה באמת משגעת וגם כתבתי עליה. הלוואי והייתי מסוגלת להוציא סכומים כאלה על בגדים בזמן הקרוב. לצערי הרב הקניות שערכתי בחו"ל, רוקנו לי את הקופה לחודשים הקרובים :)

    את נראית נהדר והאקססוריז גם הם מאוד מאוד יפים.

    השבמחק
  8. כמו תמיד נראת מדהים. מי צריך ג'ינס כשיש לובה בשמלה?!
    ודרך אגב אני יודעת שיש חנות בת"א שצובעת נעליים אם תרצי להחליף צבע לנעליים הלבנות.
    ותתחדשי על השיער!

    השבמחק
  9. הלוק מקסים עלייך , והשינוי בשיער מחמיא לך לא פחות :)

    השבמחק
  10. השמלה מקסימה והשיער נראה מעולה! תתחדשי :)

    השבמחק
  11. השמלה באמת מדהימה. אני עדיין מתבאסת שלא עשו אותה עד מידה 44. :-)

    השבמחק
  12. שינוי שעושה לך טוב!
    ממש מחמיא לך הגוון האדום, וגורם לך לזרוח (לפחות מפה).
    השמלה מחמיאה לך, במיוחד עם הצבע החדש!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top