יום שבת, 14 ביולי 2012

ציפי (ולובה) ללא הפסקה

האאוטפיט הבא היה יכול להיות אידיאלי עבור גל החום שנחת עלינו לאחרונה (כשהאפשרות הראויה ביותר היא כמובן עירום+ שלט מזגן) אילולא הנעליים כנראה, שבכל זאת יש בהן משהו סתווי. ביום יום סביר להניח שהן היו מתחלפות בנעלי בובה נוחות וקלילות יותר אבל מאחר שהזוג הזה המתין בסבלנות חודשים ארוכים עד שטרחתי סוף סוף לנעול אותו, החלטתי גם אני להחזיר לו טובה ולשלוף אותו מהארון דווקא ביום הזה.



החולצה לעומת זאת, עשוייה ממשי דקיק, ידידותי למשתמש ונטול שרוולים. למרות שהיא שולבה עם חצאית סינטטית, האורך שלה הופך אותה לכמעט בלתי מורגשת (ויש בה כיסים, מה יכול להיות רע בחצאית עם כיסים??), כך שהשילוב עצמו נסבל מבחינת החום וזה כבר שיקול חשוב בימים אלה. חוץ מזה שלפתי כמובן את המרענן הרשמי של הקיץ- מיס ציפי- ויחד הפכנו לפריס הילטון ולניקול ריצ'י גרסת אשדוד, לרגל הביקור בעיר.

ראוי להזכיר גם את השרשרת שאני עונדת כאן, אותה קיבלתי כמתנה אדיבה משירה ושרון, בוגרות שנקר שהקימו לימים את המותג 'גולדפיש'. השרשראות שלהן מסתדרות נפלא עם האהבה שלי לתכשיטים בעלי נוכחות ואני אוהבת במיוחד את הסוגר המגנטי שלהן, שבעיניי הוא קישוט לכל דבר ואת העובדה שניתן ללפף את השרשרת מספר פעמים סביב הצוואר ולענוד אותה בצורות שונות, לפי מצב הרוח.



אפרופו מתנות, הרכבתי (שוב) את משקפי השמש שקיבלתי בפרזנטציה בקרולינה למקה. אמנם הם הופיעו גם בפוסטים הקודמים אך הפעם הם מקבלים התייחסות הולמת יותר. אני שמחה שהלכתי אחרי רחשי לבי ובחרתי בזוג קלאסי יותר, לא גדול מדי וגם לא קטן מדי עבור מסגרת הפנים שלי (משום מה, גיליתי שיש לי בעיה עם משקפי שמש שלא מכסים את הגבות). אני שמחה עוד יותר שבחרתי בגוון הזה, מעין בורדו- סגול כהה, בתור תוספת מעניינת למגירת משקפי השמש שלי שמורכבת מכל מיני לבנים, חומים ושחורים למיניהם.

אז ציפי? חזרנו לאקססורי הכי יפה שלי היום. זה מנהג שאימצתי מאז ימי ארצ'י, כשהחלטתי שכלבים מאתגרים יותר- כאלה שקצת קשה יותר למסור לאימוץ- אקח איתי לכל מקום עד שימצאו בית. מעין שיווק גריל להולכים על ארבע, אם תרצו. בינתיים אני לא מקבלת שום פניות לגביה, מה שקצת מתסכל אותי, אבל אני יודעת שזה רק עניין של זמן עד שיגיע אותו אדם מיוחד שירגיש שהוא ראוי לכלבה מיוחדת כמו ציפי. עד אז, הקטנה מלווה אותי לכל מקום ואני נהנית ממנה עד מאוד.







אז שבוע טוב וכאלה?


אני לובשת: גופיה- Hobbs/ חצאית- BCBG/ נעליים- מיסוני X טרגט/ קלאץ'- ג'ייסון וו X טרגט, צמידים- מנגו (סייל מהעונה הנוכחית).


15 תגובות:

  1. ציפי כל כך מקסימה. בכל תמונה רואים עוד קצת מהאופי הטוב שלה. רציתי שתדעי כמה אני מעריכה מה שאת עושה עבורה, ובכלל עבור כל כלב שנקרה לדרכך. אהבתי את השרשרת מאוד! והחולצה נראית נפלא.

    השבמחק
  2. איזה יפות שתיכן! :) מקווה שציפי תמצא בית אוהב בקרוב... זה מדהים מצידך לדאוג ככה דווקא לכלבים שיותר מאתגר למצוא להם בית, כל הכבוד לך.

    השבמחק
  3. מאיפה כל הכלבים האלה? למה את לא כותבת שהם מיחצנים? הא? למה את לא כותבת שאת מקבלת את הכלבים מיחצנים???

    השבמחק
  4. א. את כזאת מהממת.
    ב. האוטפיט הורס - חצאית יפייפיה, החולצה/גופיה גם כן.
    ג. בהצלחה עם ציפי (הרסת אותי עם הבאנרים על הרצועה)

    השבמחק
  5. Beautybitch- ממש משמח אותי לדעת שהתמונות מעבירות ולו חלק מהאישיות המהממת שלה, תודה יקירה!

    טל פלג- הלוואי! התאהבתי לגמרי בכלבים שמקטלגים כ"מאתגרים", הם כל כך נפלאים ויש להם כל כך הרבה אהבה לתת

    שרונה- קבלי גילוי נאות במיוחד עבורך: את ציפי קיבלתי כמתנת יח"צ ועכשיו מסר לאותו משרד יח"צ מסתורי שכל הזמן שולח אליי כלבים- חלאס!

    Kettercat- תודה רבה :) יש לציין שהייתי נורא מרוצה מעצמי כשהכנתי עבורה את הבאנרים, רק שבינתיים הם לא מועילים במיוחד- אף אחד לא מתייחס אלינו, אבל לא נורא, אני אופטימית!

    השבמחק
  6. מתה על השילוב של החצאית שלך. מי אמר שחום וורוד לא יכולים ללכת ביחד?? :O

    אני חושבת שהרעיון שלך לרצועה נהדר. סופר שיק גם לסבתא!

    השבמחק
  7. השרשרת שלך מקסימה ובכלל התמונות נהדרות. שאפו על הבאנר ובהצלחה עם ציפי!

    השבמחק
  8. הנעליים מקסימות! הן פשוט את.
    הישיבה של ציפי הצחיקה אותי ממש! היא ממש יושבת על ה*תחת*.
    מקווה ממש (ומחזיקה את כל 20 האצבעות שלי) שהיא תמצא בית במהרה!

    השבמחק
  9. השרשרת ממש מעולה, ממה היא עשויה?

    השבמחק
  10. מיכל- רק שיעזרו לנו כבר הבאנרים! תודה :)

    Maja- אמן ותודה!

    Peacha- התמונה שבה היא יושבת על התחת ענקית!

    אלכס- צמד המעצבות עוסקות בתכשיטי טקסטיל, יש להן גם שרשראות בכל מיני שילובי צבעים מגניבים, שרשראות ניאוניות וכו', אני בחרתי בדגם קלאסי יחסית.
    זה עמוד הפייסבוק שלהן-
    http://www.facebook.com/pages/Goldfish/151627481609582

    השבמחק
  11. איזה יפות! מקסים השלט הזה של אמצו אותי....

    אהבתי מאוד את האאוטפיט ועוד יותר אהבתי את הצמידים. אני אוהבת צמידים באוסף....

    השבמחק
  12. לובה, אני עוקבת אחרייך כבר זמן רב אבל מעולם לא הגבתי, אבל עכשיו אני פשוט חייבת- את מדהימה! מעבר לזה שאת כותבת מעולה, יפיפיה ומעניינת עם טעם משובח(וחולקת עם קוראייך מידע וטיפים שהועילו לי לא פעם ולא פעמיים), מה שאת עושה למען הכלבים כ"כ מקסים ומחמם את הלב, אין מילים לתאר, תמשיכי כך!!! ענבר

    השבמחק
  13. <you are very beautiful and I love your style. I just wish I could read your language!

    השבמחק
  14. לובה שלום, רק רציתי לומר שהבלוג שלך מאד נחמד ואת מקסימה. הרעיון של שיווק הכלבה נהדר :-) וגם שילובי הבגדים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top