יום חמישי, 12 ביולי 2012

אדום, ורוד וחתול

השילוב המסוכן הזה בין האדום לורוד חרוט לי היטב בזכרון, בעיקר בגלל שאי שם בכיתה ז', הגיל שבו רובנו עשינו את הטעויות האסתטיות הכי חמורות שאפשר לדמיין (שביל זיג-זג באמצע השיער? שלום!), העזתי ללבוש חולצת בית ספר אדומה יחד עם מכנס צמוד ורוד ואחת הילדות הנוראיות בשכבה, העירה לי שמדובר במחדל אופנתי מהשורה הראשונה.



אז עדיין לא הבנתי שהילדה הנוראית הגיבה בנוראיות כי ילדים בגיל הזה אמורים להיות נוראיים, אלא הייתי משוכנעת באמת ובתמים שורוד ואדום לעולם לא צריכים להתקיים יחד, בערך כמו שתי הדמויות האהובות עליי ב"ימי חיינו", אופרת הסבון שהכי אהבתי באותה תקופה.

השנים עברו, על השביל המפותל והדקות הארוכות אותן השקעתי בסידור שלו מול המראה, כשכל השיער מוטה קדימה- כבר מאחוריי ואחת התובנות העיקריות שלקחתי איתי מכל המסע הזה, היא שאפשר לשלב יחדיו כל צמד גוונים שעולה על הדעת.



אז זו המחאה של בת ה-12 שבי והיא גם זו שגרמה לי לשלב את השמלה הורדרדה והנחמדה מקאלה, שכבר לבשתי בכמה וכמה וריאציות- דווקא עם פלאטס ותיק בצבע אדום. אולי גם היום לא מדובר בשילוב שמרני מספיק, אבל לי לא אכפת: משביל הזיגזג אמנם נפרדתי לנצח אבל משילוב צבעים שאני מחבבת מאז הילדות? ממש לא.



אני לובשת: שמלה- קאלה/ נעליים- Office/ שרשרת- אסוס/ תיק- אלדו/ משקפי שמש מתנת קרולינה למקה

הלקח שלי מכל הסיפור הזה? אני צריכה לחזור לצפות ב'ימי חיינו'.
קחו דקה להפנים את זה.
סופ"ש נעים!

13 תגובות:

  1. היא יכולה לאכול תחת.
    את מהממת!

    השבמחק
  2. הזכרת לי מישהי מעצבנת שצחקה עלי פעם כי העזתי לשלב ורוד וירוק (וזה היה בצבא! לא בחטיבת הביניים המרושעת)

    השבמחק
  3. אני מצטרפת. היא בטח אוכלת תחת. :-)

    השבמחק
  4. אני לא מאמינה שהזכרת לי את שביל הזיגזג! באמת ובתמים חשבתי שזה הדבר הכי מגניב שקרה לי בניינטיז. הו הבושה.

    השבמחק
  5. Oh wow! You are soooo beautiful!! !! <3 Hello from Russia! :)

    השבמחק
  6. הזכרת לי נשכחות עם השביל זיגזג, לכל בת מצוה שהייתי הולכת אליה, אחותי הייתה עושה ניסויים על השיער שלי, עם מיליון סיכות, צמות וסירוקים מוזרים.
    והמרושעת מכיתה ז' לא יודעת מהחיים שלה - את לבושה מקסים.

    השבמחק
  7. את יפהפיה!

    השבמחק
  8. עליי שילוב כזה לא היה עובד, אבל אני מוכרחה להודות שעלייך זה ממש יפה! :)

    וזה פעם ראשונה ששמתי לב לקעקוע! זאת ציפור?

    השבמחק
  9. שרונה- גם אני! גם אני!

    אליזבת- רציתי לאחל לה לאכול תחת אבל בסוף התחרטתי, מה שמוכיח שלא תמיד צריך לבחור בהיי רוד :)

    מרג'ורי- נאחל לה בהזדמנות זו לאכול תחת גם?

    Kitty- בוודאות, בלי תבלינים!

    BeautyBitch- כשרציתי ממש להשקיע, עבור ימי הולדת ומסיבות כיתה, הייתי מעטרת את הזיג זג בג'ל מלא בחלקיקי נצנצים גדולים. אז באמת הייתי משוכנעת שזה הדבר המגניב ביותר ביקום.

    Anna- Thanks and greetings!

    אלכס- גם אני הייתי עושה ניסויים, אני זוכרת בוודאות שעשיתי עוד צורות בשביל אבל לא זוכרת כבר איזה

    אנונימי ו-Hug: תודה!! :)

    Jane- אי שם בגיל 18 הייתה לי אובססיבה קלה לפיות והייתי משוכנעת שלעשות קעקוע בדמותה של פייה זו הברקה היסטרית. לכי תביני!

    השבמחק
  10. אדום וורוד..שילוב מקסים וכה קלסי!
    מוזר שהחתול סירב להצטלם בכל התמונות..;)

    השבמחק
  11. נו איפה היא ואיפה את היום ??? מקווה שהיא אוכלת אבק חום + שחור !!!!!!!!!

    את כל כך אלגנטית ומעודנת לובה !! אוף , איך את נראית כל כך ניט בלחות בת''א ? עזבתי את תלאביב רק בגלל הלחות , באמת שלא נראיתי שם כמו בנאדם . לא יודעת איך את עושה את זה !!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top