יום רביעי, 4 ביולי 2012

ים של מדוזות

גילוי נאות ראשון: אני שונאת מדוזות. כן, יש שיאמרו שאני לא אוהבת חיות אמיתית אלא סתם צבועה, אבל משהו ביצור חסר החוליות הזה מעורר בי בחילה. גם ככה נדיר למצוא אותי בים, בייחוד עכשיו כשהים פתאום יחסית רחוק ממני, אבל כשמתחילה עונת המדוזות- אני את השיזוף שלי שומרת לאור הפלורסנט שלעולם לא יעקוץ ויבגוד בי.

הפחד הזה ממדוזות התעמק אפילו יותר, כשעובדת במשרד שבו עבדתי אי שם בעבר, סיפרה לי סיפור זוועות על מדוזה שנדבקה לחזה של אחד הרוחצים בחוף וסירבה להרפות, עד אשר הרופאים במיון התערבו ושלחו את המדוזה התלותית לדרכה האחרונה. לא אכפת לי אם זה סיפור אמיתי או אגדה אורבנית- הרחיקו את המדוזות ממני!

מכאן

גילוי נאות שני: את מדוזה, המותג, אני אוהבת עד מאוד, מזה כשנתיים ליתר דיוק. עצם העובדה שהאסוציאציה הראשונה שלי ל'מדוזה' היא תיק מעוצב ולא אותה סצינת אימים שהקולגה לשעבר שתלה בראשי (וזו ההזדמנות להודות לה על כך), אומרת הרבה לגבי הכשרון של גילי ועדי.

כשהוזמנתי להשקת הקולקציה החדשה של מדוזה, הנחתי שיחכו לי שם התיקים האהובים עם תבליטי הפלסטיק, בוריאציות שונות, מה שאפיין את הדרך שעשו הבנות עד אז- מהקלאצ'ים, שהם מבחינתי קלאסיקת מדוזה לתיקי לווייתן, תיקים חצי עגולים ושלל צורות נוספות.



משום מה יצאתי מנקודת הנחה שמי שטוב בעיבודי פלסטיק לא יהיה טוב עם בדים ומי שמתעסק עם עיצובים מודרניים, לא יזלוג פתאום לעיצובים בסגנון רטרו. התברר שזו סתם תפיסה מוטעית ומקובעת שלי ואני שמחה שהבנות לא חטאו בה, שכן הקולקציה החדשה מורכבת גם משילובי בדים עם הפלסטיק  וגם משילוב בין אווירת רטרו לקו המודרני של המותג.

שיערתי גם שתנאי הבסיס הנדרש כדי לחבב את הקולקציה החדשה הוא סנטימנטים והיכרות עם הקו הקלאסי של מדוזה אך זה לא בהכרח נכון: טביעת האצבע של הבנות אמנם עדיין קיימת ונוכחת, אך קו התיקים החדש שונה מאוד מכל מה שהורגלנו אליו ויש מגוון רחב יותר, שיכול לקלוע לסוגים שונים של טעמים.



אחרי שעבר לי ההלם הראשוני והבנתי שיש אנשים שהם מוכשרים בכל התחומים, הגעתי למסקנה שאני אוהבת גם את הקולקציה הנוכחית. אוהבת את שילובי הצבעים, אוהבת את הגדלים השונים והחשיבה שעומדת מאחוריהם (כמו לדוגמא תיקי הגב שמתאימים ללפטופ וניתן להסיר את רצועות הגב באמצעות טיק טקים) ואוהבת במיוחד את הסטודיו העליז והבנות הנעימות.

אפרופו הפתעות, גיליתי בפרנזטציה שההשקה של הקולקציה החדשה בארץ, תתקיים במקביל להשקה בינלאומית בברד אנד באטר בברלין (לחיי שנה הבאה בברלין?). הפעם לא מדובר רק בצרות מוחין שלי, אלא באמת מפתיע לגלות מעצבות צעירות שנמצאות יחסית בתחילת דרכן וכבר מצליחות יפה גם מעבר לים.



שאלתי את הבנות איך הן מתכוונות לתמרן בין חו"ל לבין הסטודיו בארץ, לאור ההתרחבות הצפויה במשפחה (כן, של שתיהן) והן סיפרו לי שדווקא ההתנהלות בחו"ל מאוד פשוטה ומהירה ולא דורשת מהן נוכחות פיזית כך שהן ממשיכות לרכז את עיקר מאמציהן בסטודיו.

המחירים של הליין החדש בוודאי לא יהיו זולים ונגישים לכולם, טווח המחירים המקורי נע בין 320-690 ש"ח, כאשר ביום ההשקה תינתן הנחה של 30%, אך מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה ולא רק ברמת העיצוב (זו כבר שאלה של טעם אישי): לתיקי הקלאץ' יש מבנה קשיח וגדול, כל התיקים בקולקציה עשויים היטב וגם במבחן הזמן, התיקים שבבעלותי ממדוזה וחוגגים בקרוב שנתיים, עדיין נראים כמו חדשים וממשיכים לשרת אותי נאמנה.



אז אם כבר בהשקה עסקינן, אספר לכם שזו תתקיים ביום שישי הקרוב, ה-06.07, בין השעות 10:30 ל-17:00, בסטודיו של הבנות בדיזינגוף 110, תל אביב.










מאחר שלבנות המדוזה יש קוד לבוש קצת שונה מהמדוזות השנואות בים, הנה מה שלבשתי לפרזנטציה-



אני לובשת: שמלה- אסוס, חגורה- ג'ייסון וו לטרגט, תיק- מישה ברטון (מאסוס), נעליים- New look.

4 תגובות:

  1. איזו שמלה מקסימה!
    יש סיכוי ללינק לאסוס או מילות חיפוש?
    לא מצאתי לפי white dress :)
    תודה!

    השבמחק
  2. http://www.asos.com//Asos/Asos-Mini-Dress-With-Embroidered-Cut-Outs/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2184684

    זאת השמלה. אני גם מאוד אהבתי. הבעיה שאני לא יודעת איך לבחור מידה מתאימה? לובה, יש הצעות? איך אפשר להיות בטוחים שלא "נופלים" עם המידה?

    השבמחק
  3. היי בר!
    תודה על הלינק
    איזו מידה את בדרך כלל?
    אני מוצאת שהמידות באסוס מדויקות למדי, כלומר אני לרוב קונה מידה 34 וגם באסוס אני מזמינה מידה 6 והן מתאימות לי במדויק, כלומר לא גדולות עליי אפילו קצת. לי זה מעולה כי אני פרופורציונלית בכל מבנה הגוף ואין לי חזה גדול, כך שאין כאן הרבה מקום לפאשלות.
    אם יש לך חזה גדול ואת מתנדנדת בין שתי מידות, הייתי מציעה לך להזמין את המידה הגדולה יותר. להצר תמיד אפשר ואגב, גם אם המידה לא מתאימה, גם להחזיר לאסוס תמיד אפשר וזה לא מסובך. אם יש לך שאלות נוספות, אני זמינה במייל. בהצלחה!

    השבמחק
  4. תודה לובה ובר! האמת שכבר מצאתי אותה לבדי אתמול ;)
    באמת שמלה מקסימה. גם אני התלבטתי לגבי המידה כי זו פעם ראשונה שאני מזמינה שמלה מאסוס. בסופו של דבר בחרתי את המידה הקטנה יותר ע"י השוואה לטבלת המידות של H&M שאצלם אני תמיד אותה מידה.

    ודבר אחרון - כל הכבוד לך על האהבה והדאגה לכלבים. נהגתי לבקר גם בבלוג הקודם שלך אבל אף פעם לא יצא לי להגיב על זה. יישר כח.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top