יום ראשון, 1 ביולי 2012

סיכום שבועי בסימן בועות ולבבות

נעשה את זה קצר הפעם, כי בכל זאת, חום אימים בחוץ ובא לי ארטיק (או מקלחת קרח, לא בהכרח בסדר הזה).


כמה דברים שאהבתי השבוע:
  • את המייקאפ של טארט. אחרי שנפטרתי סוף סוף מכמה מייקאפים שלא ממש התאימו לי, כלומר מייקאפים של דיור ובורז'ואה (ביי ביי הלת'י מיקס צהוב), החלטתי שכדי לשמור על איזון ולמען הסדר הטוב, אני מוכרחה להוסיף אחד חדש לרשימה. אז למייקאפ של טארט יש כיסוי בינוני, פורמולה סמיכה למדי אך כזו שלא מרגישה כמו טיח אלא אפילו מעניקה גימור טבעי והתאמת גוון מושלמת. הוא לא מתמודד טוב עם הלחות בחוץ ומתחיל להבריק די מהר, מצד שני, מי כן? אני אוהבת אותו אהבת אמת.
  • קולקציית הקיץ של לאקה. על אף שאין שום דבר ייחודי בלק התכלת שקניתי ומספרו 152, הוא בכל זאת חביב עליי במיוחד, אולי בגלל הגוון המרענן והמחמיא תמיד ושימר כחול- סגול כמעט בלתי מורגש, שבו אפשר להבחין רק כשמחזיקים בבקבוקון מול השמש. אה כן ויש לו פורמולה מושלמת, שזה לעולם לא מזיק.
  • הסייל של אסוס והשמלה הלבנה שמופיעה כאן, אותה גנבתי בלי בושה מפלור (שמצטרפת לשרשרת אותה גנבתי מהצ'רי בלוסום גירל). תתבעו אותי.
  • האפליקציה Line camera שגורמת לעולם שלי להיראות כמו עולמם של דובני אכפת לי ואותה גיליתי בזכות אביטל הנהדרת.

  • הפטיפון שלי, ללא ספק אחת הרכישות המוצלחות שלי אי פעם. במשך תקופה ארוכה רציתי נגן תקליטים והתלבטתי האם לרכוש וינטג' אוריגינלי או אחד חדש מהניילונים. לבסוף החלטתי ללכת על האופציה החדשה, למרות שזה לא אופייני לי, כדי ליהנות משנתיים שלמות של אחריות. כרגע הפטיפון שלי מנגן בחדווה רבה, את התקליט היחידי של ג'וני קאש שנמצא בבעלותי ואני כבר עובדת על הרחבת האוסף.
  • הקולקציה החדשה של מדוזה. אל דאגה, זה רק ספויילר, כמובן שאקדיש לקולקציה הזו פוסט נפרד במהלך השבוע.
  • קולקציית הכלבלבים ב-SOHO שמזכירה לי שאני לא רוצה להתבגר לעולם. אם כבר בחנויות לעיצוב הבית עסקינן, אציין שהשבוע גיליתי גם את מחלקת הבית של גולף וג'ינג'ר. כן, כזו אני, תמיד בדיליי.
  • אפרופו מחלקת הבית של גולף, יש להם חמאות גוף מושלמות שמריחות כמו פרי בצנצנת. אני בחרתי במנגו ובאבטיח, שהצטרפו לסבון הנוזלי והשוקולדי שקיבלתי בהזמנה מפילוסופי. הסבון הזה מריח כמו קינוח מפתה וכשאני ממש רוצה לפנק את עצמי, אני מסתבנת איתו ואז עוברת לפילינג הגוף השוקולדי של בודי שופ. במילה אחת- מושלם!

השבוע אפשר לומר שגיליתי את מונה מחדש. זה לא שאני שוכחת מקיומה כשיש כלב נוסף בבית, אבל בניגוד לפרי שיודעת לדרוש תשומת לב, מונה נדחקת קצת הצידה, שלא באשמתה, לטובת החברים הדומיננטיים יותר בבית.

אז השבוע גיליתי שמונה דווקא אוהבת לבלות איתי ואפילו מוכנה לעלות לספה כשאני יושבת עליה. היא אוהבת לישון צמודה אליי, אפילו שחם וזה גורם לה להתנשף בקול רם עד שאני מתעוררת. שאר הזמן, היא סתם נהנית לרבוץ על השטיח שלי ולשלוח לי מבטים פרנואידיים בכל פעם שאני מנסה לתעד אותה. הו, מונה.

6 תגובות:

  1. עשית לי חשק לפטיפון, חדש. וגם לנסות את האפליקציה המשמחת הזו. אני לא סגורה לגבי הפורמולה של לאקה אבל בימים אלו אני מנסה לא להתפטות לאסי בסופר פארם הקרוב לביתי...:)

    השבמחק
  2. מונה היא בובל'ה. אני מאד מחבבת את מונה.

    מאיפה מזמינים טארט? אני מתה לנסות את הסמקים שלהם.

    השבמחק
  3. וואוו, מזמן לא ביקרתי בטופשופ! האם הלקים שלהם נמכרים בכל הסניפים?

    השבמחק
  4. Maja- אני מאוד מבסוטה על הפורמולה שלהם, מזכירה לי את זו של Essie. פטיפון זו אחת הקניות, אם לא ה!

    שרונה- כולם מחבבים את מונה :) לדעתי כדאי לנסות את מזלך באיביי, המחירים שלהם שם סבירים (בסביבות ה-70-80 ש"ח)

    Lookinfab- לדאבוני הרב לא ניתן להשיג לקים של טופשופ בארץ אלא רק בחו"ל :(

    השבמחק
  5. אין כמו לשמוע מוזיקה טובה בפטיפון... הצליל הכי טוב שיכול להיות!
    מניקור מרענן ממש, בדיוק לעונה.

    מכירה את סיפור הכלב שלא דורש הרבה, אבל היא נראית מאושרת מהבילוי איתך.

    האפליקציה של LINE מעולה! בזכותה הכלבה שלי זכתה בתספורת ג'סטין ביבר, משקפי שמש והרבה כוכבים מסביב!

    השבמחק
  6. יש לך פטיפון? זה כלכך מגניב! את חייבת עכשיו לקנות את "אין דה קורט אוף דה קרימזון קינג" - רק בגלל העטיפה. היא הרבה יותר מפחידה בגודל של תקליט מאשר ב-CD. (אני ממש פחדתי מהתקליט הזה של אבא שלי כשהייתי קטנה..)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top