יום שישי, 29 ביוני 2012

Meet Orla Kiely

במעצבת הבאה (שאת שמה החלטתי במכוון לא לכתוב בעברית, שכן זה עלול להיות מעט מביך LOL), נתקלתי באחד מהשיטוטים היומיים שלי בבלוגספירה. כמובן שהתמונה הראשונה שמשכה את עיניי הייתה זו של הדוגמנית עם הכלב ומיד אחר כך שמתי לב שמדובר בקולקציית רטרו עשויה היטב, בסגנון מלחים.

הרצתי חיפוש קצר אודות המעצבת האירית והופעתי לגלות שהיא התחילה את דרכה כמעצבת כובעים ומשם המשיכה לעצב תיקים ואפילו כלי בית. היא יצרה הדפס שהפך למזוהה איתה, הדפס צבעוני על רקע לבן בסגנון סבנטיז, שהזכיר לי מאוד את ההדפסים של מארני. ההדפס הזה הוטבע מאז על נרות, כריות ואפילו על אוטובוסים ברחבי הממלכה (!).

הסיבה שהגילוי הזה הפתיע אותי היא כי נראה שקיאלי מרגישה מאוד טבעית במחלקת עיצוב האופנה ולכן משונה לגלות שזו בכלל לא ההתמחות המרכזית שלה ולא משם היא התחילה. כמובן שזה לא מונע ממנה לדרוש, כנראה גם בצדק, מעל 400$ עבור כל שמלה בעיצובה.

נקודה נוספת שהפתיעה אותי היא שמדובר בפעם הראשונה שנחשפתי למעצבת הזו, למרות שנראה שבבריטניה היא מצליחה למדי וקולקציית הפרה- קיץ שלה אפילו מככבת בווג הבריטי. נו טוב, נחמד לגלות לפעמים פנינים כאלה ככה סתם תוך כדי שיטוט בין הבלוגים השונים.








מכאן, את הלוקבוק המלא תוכלו לראות כאן


נקנח עם אימאג' ממחלקת כלי הבית שלה, הנושא השלישי (אחרי כלבים ואופנה כמובן) החביב עליי ביקום. אם חסרה לכם הוכחה לכך שאני והיא נועדנו זו לזו, אספר לכם שקיאלי ובעלה מגדלים יחדיו לברדודל. חסר רק לגלות שהיא אוהבת מאוד איפור או מתכוונת לעצב אריזות איפור בהשראת רטרו כדי שאתאהב בה סופית.


חוץ מזה, אם אי פעם תרצו לפנק אותי, סתם ככה בלי סיבה, אולי בגלל שאת יום שישי העברתי במיני תרדמת באשמת כדור המיגרנות המקולל, אשמח אם תוכלו לרכוש עבורי את הציפיות שלה, וגם אם לא, אני מוכנה להתפשר על נר בעיצובה במחיר מופקע.

סופ"ש נעים!

6 תגובות:

  1. למה את לא מעצבת ותופרת בגדים בעצם?

    השבמחק
  2. הו, יש כאן שלל רב של שמלות לובה!

    השבמחק
  3. אני? עצמי? אני? אני טובה בקניות, לא יודעת אם גם בעיצוב :)

    השבמחק
  4. אני כמובן עוקבת אחריה כבר כמה וכמה עונות אחורה. היא בהחלט מעצבת מרתקת! ממליצה לקנות את הספר שלה שמספר עליה, על עבודתה, על תהליכי העיצוב שלה והרבה על הטקסטיל אותו מעצבת בעצמה! היא מדהימההה!!!

    השבמחק
  5. קולקציה מקסימה וכל כך נעימה למראה
    גילוי מוצלח!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top