יום שבת, 2 ביוני 2012

Long live the queen

בזמן שכולכם חגגתם את יום חמישי עם המלכה אסתר, אני חגגתי עם המלכה האמיתית, או לפחות לכבודה, לרגל 60 שנות המלוכה של אליזבת', ה- Diamond Jubilee שמצויין בימים אלו ממש. זו הייתה הזדמנות מעולה לחבק שוב כל מה שבריטי ורצוי גם עם מבטא (כריסטיאן בייל, אני מדברת אלייך) ולאחל למלכה עוד שנים רבות בכס.

כמובן שאי אפשר לדבר על המלכה אליזבת מבלי להתייחס לאבולוציית הסטייל המרשימה שלה במהלך 60 השנים האחרונות, אבולוציה שנמשכת עד לימינו אנו, כאשר סמל ההיכר שמאפיין אותה יותר מכל כיום הן החליפות הצבעוניות. עם כל הכבוד למגזינים הנחשבים, המלכה אליזבת הייתה זו שלבשה את הקולור בלוק וגוונים פסטליים עוד הרבה לפני שזה היה טרנדי, ועל כך אני מורידה בפניה את הכובע (הענק והססגוני, כמיטב המסורת).

כך הכל התחיל:


מכאן
מכאן
וכך זה נראה היום: צבע, צבע ועוד קצת צבע!

מכאן

מכאן

בכלל, על תרומתם של הבריטים לעולם האופנה אפשר ללהג בלי סוף, אבל כאמור, לא למטרה זו התכנסנו, אלא כדי לחגוג. מי יכולה לארגן חגיגה בריטית יותר טוב מרחלי? אז באופן טבעי, היא זו שאירחה והייתה אחראית על הקינוחים, הארט וארגון הערב. כפי שאפשר לדמיין, התוצאה הייתה מלכותית, ממש לפי הספר:

רציתי להגיע לחגיגה לבושה כמיטב המסורת, בצבעי הדגל, אבל שמלת המנטה של H&M קרצה לי ולכן בחרתי דווקא בה. הבנות במסיבה חשבו בשוגג שההשראה שלי הייתה קייט מידלטאון, אולי בזכות גזרת הסקייטר שגם היא נצפתה לובשת (מעתיקנית!), אבל כולנו יודעים מהי ההשראה האמיתית שלי!



דמיון נוסף ביני לבין המלכה, פרט לחיבה לבגדים בצבע מנטה (אני משוכנעת שגם שלה הם מ-H&M) והעובדה שגם היא אשדודית במקור, היא כמובן האהבה הגדולה לכלבים, מה שמביא אותנו לעובדת הטריוויה היחידה שידעתי לצווח בעצמי בשעשועון נושא הפרסים שארגנה רחלי במסיבה:

מיוחסות רק בכאילו

מיוחסות באמת. מכאן

אז כן, אליזבת יכולה לגדל ולהרבות את כלבי הקורגי שלה עד מחר, אני נשארת עם השושלת הבלתי מיוחסת בעליל של פרי, שנקטעה כבר מזמן. בין אם המלכה המועדפת עליכם היא אליזבת' או דווקא מדונה, אני מאחלת לכולכם סופ"ש נפלא ושבוע נעים!

אני לובשת: שמלה- H&M (עונה נוכחית), נעליים- 24/7 (ישנות מאוד), שרשרת- איביי


6 תגובות:

  1. אני רואה את התמונות של האישה בשמלה הורודה ורועדת מקור.

    השבמחק
  2. פוסט מעולה!
    לא ידעתי שהמלכה נראתה כך בתחילת הדרך.. לא רע בכלל.
    השמלה שלך מהממת ומחמיאה מאוד לגוונים שלך
    והכי מחמיאה לך פרי!

    השבמחק
  3. סחטיין על מסיבת הקונספט! איזה יופי של רעיון וכל הכבוד לרחלי :)
    את נראית מעולה אגב!

    השבמחק
  4. אין ספק שהית מסמר הערב מבחינת הלבוש, (והאישיות) נו, איך היה אפשר לדמיין משהו אחרת.
    וכתבת - םוסט מעניין מאוד מאוד!
    ניפגש במסיבות קונספט נוספות
    ונשיקות לכלב - הוא דורש אחת כזאת!!!

    השבמחק
  5. בקיצור, את מנסה להעתיק את המלכה עם הכלבים והבגדים בצבע גלידה. אבל עד שלא תאמצי תיק קופסתי מלק שחור ותלכי איתו לכל מקום זה לא יצליח לך!!

    השבמחק
  6. איזה תמונות יפות. השמלה בצע מנטה שלך מהממת. אני מתה על המלכה אליזבת ועל הסטייל שלה. מתה על צבעי הפסטל ועל הכובעים. ובכלל כל מה שקשור לאנגליה! אני שומרת עדיין את המפות וכרטיסי האנדרגראונד מהביקור האחרון שלי בלונדון...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top