יום שישי, 15 ביוני 2012

Like a virgin

הלוק אליו כיוונתי עם השמלה הזו בתוספת השרשרת הארוכה עם הפנינים הוא ככל הנראה לוק בהשראת שנות ה-20' אבל בפועל, כשנעמדתי מוכנה מול המראה, הבנתי שאני נראית כמו גרסא שחורדינית של מדונה, אי שם מתחילת האייטיז, מינוס כפפות התחרה והביתולין. מתבלבלים, קורה.

אז השמלה שאחראית על כל זה היא שמלה שנרכשה בעונה הנוכחית בפוראבר21, בסכום צנוע של 119 ש"ח בלבד. אני לא מאלה שיוצאות מהחנות כשבידיי שקיות על גבי שקיות ואני מודה שלרוב הפריטים בחנות אני לא מצליחה להתחבר, בין אם בגלל אובר טרנדיות או באשמת בחירה מפוקפקת בבדים.



באופן מאוד מסתורי, הפריטים שרכשתי מפוראבר21 מאז נחיתתם בארץ היו עשויים עד כה תחרה ו/או טול בלבד- בדים שדווקא קל לטעות בהם ולגרום להם להיראות זולים. אז למרות שפקטור האיכות לא בדיוק מככב בפוראבר21 (, אני דווקא מאוד מרוצה מהיצע הטולים והתחרות שלהם ומגדירה את השמלה הזו שאני לובשת כאן כאיכותית למדי ואפילו, אם תרשו לי- שיחוק.

הפרט השני המפתיע לגבי הצילומים הבאים הוא סט הצילומים עצמו, שאותו אני יכולה להגדיר בלב שלם כמאולתר לחלוטין: את פרחים רציתי לקנות לשבת, לאחר שביום חמישי חנות הפרחים נסגרה מוקדם ולא הספקתי לקשט את הבית לקראת הסופ"ש (פק"ל בבית החדש).

ברגע שראיתי את החמניות היפות בחנות, מיד בחרתי את הנבחרת שתזכה לחזור איתי הביתה. בדרך חזרה גילינו את הוספה הזו עם הסירה בצבע צהוב סקסי, שנראית כאילו נפלטה לכאן מתוך מנהרת זמן- מה עוד חובבת רטרו כמוני יכולה לבקש באמצע יום בהיר (ודביק)?



לרגעים מסוימים הרגשתי ממש כמו כלה, לא כמו זו בשקל מהקליפ של מדונה, אלא כמו זו שהייתי לפני שנה וקצת, עם שמלת הטול הלבנה וזר הפרחים קומפלט. רק שהפעם החתן שלי, זה שבוודאי לא בדיוק מתגעגע לחליפה ולסט הצילומים הזה, תפס פיקוד מאחורי העדשה.

הסיבה שלכבודה חנכתי את השמלה הלבנה הייתה כדי לשוב לתפקידי כאמא אווזה בפעם האחרונה, לפחות בגלגול הנוכחי. היום הוצגה תערוכת הצילומים בהשתתפותם של הסלבס והכלבלבים שמחפשים בית, בחסות 'תנו לחיות לחיות' ובמועדון ה-Press בתל אביב.



אני מודה שאחרי שמסרתי את ארצ'י, התלבטתי האם להגיע לאירוע או לא אבל לבסוף החלטתי שהמטרה הטובה מצדיקה את היציאה שלנו מהבית ובדיעבד אני שמחה שכך החלטתי, בייחוד לאור הנוכחות הדלילה באירוע. מאוד התרגשתי ושמחתי לראות את התוצר המוגמר ובאופן כללי הופתעתי לטובה מהארגון המוצלח של האירוע.



אני מאוד מקווה להצליח להניח את ידיי על התמונה של מייקל לואיס וארצ'י שהוצגה בתערוכה ולהדפיס אותה. בכלל, בימים האחרונים החלטתי שיהיה נחמד לארגן מין פרוייקט אומנותי קטן עם כל האומנות שלי כמזכרת ולתלות על הקיר. אני כבר רואה איך התמונה של ארצ'י עם הקרואסון עומדת לככב שם.







-המעגל נסגר, אך אני לא איפרד מכם מבלי להשמיע את השיר הבא-


15 תגובות:

  1. היה שווה לחכות לפוסט :-)
    יצרת לוק קייצי מרענן ועם זאת לא משעמם, אהבתי מאד. חבל שאין פוראבר באזור שלי כדי שגם אני אוכל למצוא שיחוקים כאלה!

    השבמחק
  2. רק את יכולה להחזיק על הגוף שלך שמלות כאלה ולצאת סבבה :)

    השבמחק
  3. אחלה לוק, אני לגמרי חושבת שהחמניות עשו את ההבדל, זה אקססוריז לכל דבר

    אגב הלק שלך מוצלח, מה הוא ומה שמו? שבת שלום

    השבמחק
  4. את יפיפיה והשמלה מאוד מחמיאה לך! והפרחים רק מוסיפים..

    השבמחק
  5. התוצאה הסופית מושלמת.
    מחמיא לך כ"כ! ואת נראית מאושרת- מה שמוסיף כל כך הרבה.

    מחכה ליצירה המוגמרת של התמונה!

    השבמחק
  6. בחיים לא הייתי מנחשת שזו שמלה של פוראבר21. יש להם המון איכות זבל ורק כמה הברקות כמו השמלה שלך...
    איזה כיף לך שאת יכולה להביא פרחים הביתה! החתולה שלי אוכלת אותם.

    השבמחק
  7. השמלה הזאת באמת מאוד מאוד יפה! אני עדיין לא רכשתי שם שום דבר, אבל עכשיו עשית לי חשק לעשות שם סיבוב...

    השבמחק
  8. את מצליחה להקסים אותי בכל פעם מחדש! יפה מבחוץ ומבפנים, פשוט כיף לראות את התמונות ולקרוא את התוכן. את פשוט בחורה נדירה!

    השבמחק
  9. הלוק מקסים אבל זה לא פלא על בחורה מקסימה שאת!
    והלוקיישן עם התפאורה-לפעמים החיים עולים על כל דמיון..
    אני מאחלת לארצ'י רק טוב בביתו החדש.
    ה

    השבמחק
  10. איזו שמלה מתוקה!!! מהשמלות שרק את ואולי עוד אחת יכולות ללבוש :)
    ואהבתי את הצילומים....

    השבמחק
  11. איך אני לא מוצאת כאלה אופנועים צהובים מגניבים בדרום-אבן-גבירול? אני הולכת משם כל יום לעבודה. זר החמניות מקסים ומושלם לתמונות האינסטגרם הללו :)

    אגב מדונה - היא בעצמה שחורדינית. את פשוט ברונטית.

    השבמחק
  12. ישראלה- כיף שאפשר לקנות שמלה כזו מבלי למדוד ולא לחשוב פעמיים ותודה לפוראבר21 על הפריבלגיה הזו.
    אנונימי- זו בהחלט לא שמלה קלה לביצוע אבל בעיניי היא סלחנית יותר בזכות היותה יחסית איכותית.
    Maja- הלק הוא Knackered של באטר לונדון. דו כרומי והולוגרפי בבקבוקון אחד. בויה! :P
    Peacha- גם אני, גם אני מחכה! יש לי צורך עז לתלות אותה בבית
    מיכל- תם עידן הבלאגן בבית, יש לי עכשיו כלבות מחונכות שלא הורסות שום דבר. כיף!
    שרונה גבריאל- אני לחלוטין בעד הרשת, המחירים שם הרבה יותר נוחים לכיס בהשוואה לזארה אפילו
    ליסה- תודה יקירתי!
    off-na- אני גם מקווה שהוא יעביר את השנים האחרונות שלו בכיף גדול
    שרונה- בסופו של דבר המכירה הפומבית לא התקיימה בגלל ההיענות הנמוכה לאירוע ולכן היא נדחתה לחודש הבא. מצד אחד, חבל לי כי רציתי לרכוש את התמונה, מצד שני- אני מבינה אותם.
    ריסים ורסיסים- תודה בובה!
    מרג'ורי- גם לי זה לא קרה מעולם, זו הייתה תפאורת פינטרסט מושלמת. אני ברונטית גאה להבדיל ממדונה המחומצנת :P

    השבמחק
  13. לובה, אני לא מכירה אף אחת שמתלבשת כ"כ יפה כמוך! ♥

    השבמחק
  14. התמונות מקסימות !
    אהבתי את הלוק,את החמניות וכמובן את האופנוע הצהוב.
    :-)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top