יום שלישי, 26 ביוני 2012

צוקריות, תעשו לי שמלה!

את האחיות צוקר ואת עיצוביהן לרוס אובטה, הכרתי ואהבתי עוד מימי הפרזנטציה הראשונה שהן קיימו, אי שם לפני שנתיים וחצי. לאחר שזכיתי לבחון את איכות הפריטים מקרוב, סימנתי לי אותן כפייבוריטיות (אני ושאר תעשיית האופנה בערך) וידעתי שיום יבוא ואקנה לעצמי שמלה או חולצה של המותג.

למה זה נדחה? כל פעם מסיבות שונות. כמובן שהסיבה העיקרית היא הנושא של הנגישות: באותם ימים מסעות שופינג בתל אביב היו קונספט די זר מבחינתי, כזה שדורש הרבה תכנון מראש וטרחה ולכן הנחתי שאוכל להמשיך לעקוב אחר הצלחת הבנות בשלט רחוק עד שאתחדש סוף סוף בפריט משלי.



ואז המותג התפרק.

מעבר לכך שהבשורה הזו העציבה אותי בגלל ההחמצה האישית, היה מדובר בבשורות רעות לתעשיית האופנה המקומית והקטנטונת גם כך. אם מותג שזכה לכל כך הרבה באז וביקורות חיוביות, מותג שעמדו מאחוריו שתי אחיות מגובשות ואהובות- התפרק- מה יעלה בגורם של מעצבים חדשים ופחות מגובים?

את ענן השאלות המטרידות פיזרה ההבטחה לגבי שיתוף פעולה חדש ומעניין בין הבנות לבין אתר סטיילריבר. מעבר לכך שמדובר בשיתוף פעולה שהיה חדשני יחסית בתחומו, היה מסקרן לראות את היצירה החדשה של הסיסטרז בגלגולן החדש.



הקולקציה זכתה לשם EHZ ואילו אני נרשמתי לפריסייל, לאחר שזה פומפם היטב בכל כלי התקשורת, רק שעות ספורות לפני שהסתיימה ההרשמה. היה משהו מרגש בציפייה לעליית הפריטים לאוויר, משהו שהזכיר פריסיילים דומים בחו"ל, שבהם מעולם לא השתתפתי ולכן רק אוכל לדמיין.

היה לי ברור שהשמלה שתיבחר תהיה זו שמופיעה בתמונות, שמלה מכופתרת שמזכירה לי משום מה שמלות טניס בסגנון של פעם ולכן ההתלבטות היחידה שלי הייתה בין ורוד עתיק לבין כחול, כאשר הצבע שנבחר בסופו של דבר הוא כאמור הצבע שאתן רואות.



 זו שמלה בסגנון שאופייני לצוקריות עוד מימי רוס אובטה ובכל זאת יש בו טוויסט שהופך את כל שיתוף הפעולה הזה למרענן ונגיש עוד יותר. הנגישות טמונה לא רק בכך שמדובר באתר שמציע משלוחים לכל הארץ אלא גם בעובדה שהשמלה, על אף שמחירה אינו נוח לכל כיס, בהחלט זולה משמעותית מרוב שמלות המעצבים ומחירה עמד על 550 ש"ח+ משלוח און דה האוס בלבד.

ובהקשר הזה, אני מוכרחה לציין לטובה את אתר סטיילריבר, שזו הייתה ההזמנה הראשונה שלי ממנו אי פעם. פרט לכך שהם פרגנו במשלוח שליחים בחינם כאמור, קיבלתי מייל על כך שההזמנה מוכנה למשלוח יום עסקים אחד בלבד לאחר מועד ביצוע התשלום ויום למחרת, השמלה, ארוזה בקופסא מפנקת, נחתה אצלי בדואר עם שליח דלוקס.



חלק מצומצם מהפריטים ניתן עדיין למצוא כאן, באגף הבוטיק של האתר ובאופן כללי שווה להתעדכן מדי פעם בסיילים המיוחדים, אפשר בהחלט לאתר בו מציאות. השירות הוא כאמור, לפחות על סמך החוויה שלי- מעולה. עבור כל מי שלא מרבה להסתובב במרכז ורוצה בכל זאת ליהנות מאבק כוכבים מעוצב ואופנתי, מדובר באחלה אלטרנטיבה.

אני מאוד אוהבת את העובדה שבסטיילריבר מעניקים במה למעצבים צעירים ומבטיחים, כמו לדוגמא האחיות צוקר, שקיבלו במה נוספת וראויה לביטוי אישי ובאותה נשימה, לא שוכחים להעניק כבוד גם למעצבים ותיקים יותר כמו סיגל דקל ורונן חן ובכך הופכים גם את העיצובים שלהם לנגישים יותר. שאפו.

אני לובשת: שמלה- EHZ/ נעליים- אלדו, חגורה- ריבר איילנד, משקפי שמש- H&M (עונה נוכחית)


אני מתארת לעצמי שרובכן התנסיתן בקניות באתר יותר ממני, איך הייתה החוויה שלכן?

10 תגובות:

  1. החגורה הגיעה עם השמלה? היא משגעת.

    השבמחק
  2. השמלה באמת יפה ואני אוהבת את הרעיון של להשקיע ביצירה (ותפירה) מקומית, אבל אני מסתכלת שוב ושוב על השמלה ותוהה אם היא שווה בעיני 550 שקל. יכול להיות שהתרגלתי לייצור-המונים זול, ויכול להיות שהיא לא עד-כדי-כך מיוחדת.

    בכל מקרה, אני מאוד אוהבת את סקאלת הגוונים הזו עליך. כבר מזמן לא ראינו אותך בכאלו (בטח בגלל הקיץ. אני די נגד פסטלים).

    השבמחק
  3. לובה- מהממת אחת!
    כ"כ מושלם עלייך:)

    השבמחק
  4. המותג שנסגר היה מדהים בעיני, אם כי המחירים היו לא נגישים, אפילו בסופי עונה.

    בכל מקרה, השמלה מקסימה בעיני וגם בורוד היא נהדרת,
    אני תוהה לגבי האורך- הייתי רוצה לראות אצלך יותר רגליים במקרה הזה.

    השבמחק
  5. השמלה יפיפיה ומאוד הולמת אותך.
    אשמח אם תבקרי בבלוג שלי

    השבמחק
  6. השמלה יפה, ורואים שהיא גם מאוד איכותית יחסית למה שיש ברשתות, אבל אני מתקשה להוציא סכומים כאלה על בגדים שהם לא סופר שימושיים וכאלה שאני יודעת בוודאות שאחרוש עליהם.

    אני מרגישה שזאת גם הייתה הבעיה של המותג שנסגר, ובכלל של המעצבים בארץ, גם אם אני מאוד אוהבת את הפריטים, אין לי כסף לקנות אותם.

    השבמחק
  7. שמלה מהממת
    ונראית עוד יותר טוב בשילוב עם העקבים המטריפים האלה מאלדו!

    השבמחק
  8. שמלה מהממת
    ונראית עוד יותר טוב בשילוב עם העקבים המטריפים האלה מאלדו!

    השבמחק
  9. לגבי השווי והתמורה שמקבלים מהשמלה- זה לחלוטין אינדווידואלי. 550 ש"ח להבנתי האישית זה לא סכום גדול לשלם עבור שמלה אחת. היא אמנם לא השמלה הכי פרקטית בארון שלי אך היא גם לא שמלת אירועים מפונפנת ובהחלט אפשר לעשות בה גם שימוש ביום יום.

    לגבי האורך- אני לרוב מעדיפה שמלות באורך הברך כי אני לא גבוהה במיוחד, אבל עם עקבים יכולה לקבל גם ציון 'עובר' עם שמלות מידי, גם אם זה קצת פחות מחמיא. לא רציתי לגעת בשמלה הזו ומבחינתי המידי הוא חלק מהיופי שלה :)

    השבמחק
  10. מעולה! השמלה ממש יפה אלגנטית ונשית..בשילוב עם נעלי העקב..פשוט מקסים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top