יום חמישי, 21 ביוני 2012

שמלת אנטי- לובה

בכל הנוגע לשמלות, הגישה שלי מאוד ברורה ומסודרת: אני מוכנה להשקיע סכומים יחסית גבוהים עבור שמלות מעצבים ייחודיות, כאשר מבחינתי מדובר בסוג של אומנות עכשווית, גם בידיעה שהן עלולות לא לראות אור יום כמו שמלות אחרות, שימושיות יותר.

שמלות שאני משקיעה בהן קצת פחות ואין בהן את הערך האומנותי הזה שמקנה להן מעמד של 'פיס', צריכות להיות מה שאני מכנה 'שמלות לובה', דהיינו שמלות בגזרה מאוד מסוימת שנתפסת בעיניי כמחמיאה, מהסוג שאפשר ללבוש ללא דאגות גם בקיץ ואפילו בחורף עם ג'קט וצעיף מעל. אלה שמלות שמחזירות את ההשקעה מהר מאוד ולכן הן הפייבוריטיות שלי.



בכל הנוגע לצבעים ופרינטים אני מגדירה את עצמי כליברלית יותר אבל בפועל, למרות שמתלה הבגדים שלי צבעוני ומגוון יחסית- פריט ממש מטורף סביר להניח שתתקשו למצוא כאן. כן, זה היה תהליך ארוך למדי של ניסוי וטעייה, תהליך של התבגרות ומציאת נוסחה שעובדת עבורי.

כחלק מאותה נוסחה, אני מוצאת את עצמי מוותרת יותר ויותר על פריטים טרנדיים מתוך ההבנה שלא מדובר בהשקעה לטווח הארוך. למרות זאת, כשנתקלתי בשמלה הבאה ב-H&M ב-89 ש"ח בלבד, הרשיתי לעצמי לזרוק את כל התורה הזו ששטחתי בפניכם- לפח, לקנות שמלה שהיא כנראה ההיפך מכל מה שאני מאמינה בו ולהוריד אותה מהקולב אפילו בלי למדוד.



לא קשה להבין למה השמלה הזו לא עולה בקנה אחד עם העקרונות שלי: הדפס טרופי, בד דמוי ברוקד, אלמנטים זהובים מבריקים, גזרת טוליפ שמרחיבה את החלק התחתון של הגוף, גב חשוף עם רוכסן א-סימטרי, מיני לא סלחני במיוחד *לקחת נשימה עמוקה*: בשמלה הזו יש את כל הקריטריונים כדי להפוך לשמלת 'אנטי לובה' ואפילו הייתי משוכנעת שאיאלץ להחזיר אותה לרשת ברגע שאמדוד אותה עליי.

רק מה? ב-89 ש"ח אפשר לקחת את הסיכון המדובר, גם אם במקרה הכי גרוע זה יחייב ביקור נוסף ב-H&M ובקניון האימים עזריאלי. ב-89 ש"ח נדיר למצוא שמלה גם בסוף של סוף העונה, שלא לדבר על פריט שתלוי ככה סתם על הקולב בשיא העונה עם תג המחיר המשונה הזה.




אז זו שמלת המציאה שלי. היא לחלוטין לא אני, אבל היא מספיק מעניינת כדי שאתרגל אליה ואשלוף אותה מהארון במצבי רוח מאוד ספציפיים. היא גרמה לי להרגיש מאוד טוב עם עצמי, על אף ההיבטים הבעייתיים בה, מה שהוציא ממני כל מיני פוזות לא אופייניות בתמונות וזו בעצם ההוכחה לכך שהשמלה עשתה את שלה, לא?


אז מהו הסיכון האופנתי הכי גדול שאתן לקחתן לאחרונה?
אני לובשת: שמלה- H&M, שרשרת- זארה, חגורה- ג'ייסון וו לטרגט, נעליים- ניין ווסט.






הסופ"ש הגיע!

9 תגובות:

  1. לובה דרלינג, אם יש מישהי שגורמת לזה לעבוד, זו את! יש לך גוף שאפשר לעבוד איתו ולמרות שהבגדים אמורים לעבוד בשבילך, אין שום בעיה ללבוש משהו שלא בהכרח עובד, אבל עושה טוב והמון המון כיף! ובניגוד אל מה שאת חושבת? אני דווקא חושבת שאת נראית נפלא.
    למרות שהגזרה הזו היא לא מה שחשבת, זה דווקא עובד. ואם לא עליך, אז על מי?

    השבמחק
  2. טוב, אז בואי נתחיל בזה שאת מהממת גם אם תלבשי שק אפור ומחורר. גם אני לא מחובבי הטרופי אבל איכשהו לא רואים שזה טרופי כל כך, לא יודעת איך להסביר את זה. הצבע מתאים לך מאוד והשרשרת משתלבת מצויין עם השמלה. הנעליים יפהפיות ואני חומדת אותן לעצמי. סה"כ-10 בסולם ניבה.
    חוץ מזה, לפעמים צריך לגוון. לי זה קרה עם שמלת אמה האדומה שלי (תקראי בבלוג)-בחרתי שמלה אדומה מתוך ידיעה שהיא מגבילה נורא מבחינת לאן אפשר ללכת איתה בלי להוציא לכולם את העיניים, ומסתבר שאפשר-הייתי בחתונה וקיבלתי הרבה מחמאות. לפעמים כדאי לקחת את הסיכון☺
    סופ"ש מדהים!

    השבמחק
  3. אהבתי את ההדפס, והיא כן מחמיאה לך. אני מצאתי אצל רוני קנטור שמלה בהדפס אייטיז שנראית כאילו יצאה מהסט של פרקר לואיס, אבל משהו בה עשה לי טוב בעין, ודווקא ממש נהניתי ללבוש אותה למרות שלא הייתי בטוחה שיהיה לי אומץ. לפעמים כיף ללבוש דברים שהם ממש לא "אתה"

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את ההדפס של השמלה והנעליים מעולות, גם אני שמתי עליהן עין (!)

    מבחינתי השרשרת היא האומץ, אני כנראה הייתי זונחת אותה ונשארת עם לוק פסטלי ועדין ואיפור כמעט בלתי נראה.
    זה עובד ואת נראית מעולה!

    השבמחק
  5. I love the necklace! It's such a statement piece for the summer!

    השבמחק
  6. מקסים!
    גם אני היום זנחתי בצד את העקרונות שלי בענייני בגדים ורכשתי שמלה בקסטרו :0

    למרבה הצער היא עלתה יותר מהשמלה שאת הצגת, ויפה הרבה פחות..

    השבמחק
  7. בהחלט מציאה, אני בהתחלה חשבתי שרכשת איזה פריט מעצבים חדש :) אהבתי מאוד את השרשרת מונחת על השמלה, עושה הרגשה של יוקרתיות.

    השבמחק
  8. השמלה ממש יפה עלייך- נראית מלאת חיים, והגזרה מחמיאה לך מאוד. אני דווקא הכי חשבתי "שמלת לובה" כשראיתי אותה לראשונה בפייסבוק, אבל כמובן שאת מכירה את לובה הרבה יותר טוב ממני :)
    גם השרשרת הורסת, מתאימה לשמלה בול! את השילוב של הנעליים פחות אהבתי, קצת "תואמות מדי" בפלטת הצבעים, אם אני הייתי לובשת שמלה כזאת בטח הייתי מצוותת לה נעלי לקה שחורות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top