יום ראשון, 17 ביוני 2012

סיכום שבועי בסימן ?


לא ממש ידעתי איך לסכם את השבוע החולף, כנראה כי היה בו הכל מהכל ולכן החלטתי לעבור מיד לרשימת הדברים האהובים עליי השבוע:
  • נעלי בובה חתוליות. מה עוד אפשר להוסיף?
  • ליפ סטיין איז דה שיט!
  • הסייל באסוס: למרות שהוא לא משתלם כמו סיילים קודמים וטרם הספיק להגיע למחירי רצפה, אני אוהבת אותו ככה, כי זה רק אומר שהמגוון נאה יותר, המידות לא נחטפות תוך שעה ויש זמן לשקול ולהרהר. הווישליסט שלי, כפי שניתן לראות, הוא באורך הגלות. לאט לאט. שימו לב לסייל השווה של אמריקן אפרל שהתחיל ממש היום.
  • את Babytogo, הבייבי של כרמית, גיליתי בזכות הבלוג של אורלי. יש לכרמית חנות באטסי וגם במרמלדה וכל מיני פריטים בסגנון שאבי שיק שמיועדים לחדרי תינוקות, אבל לא רק. הכרית המתוקה הזו כבר נחה בשלווה על סידור המיטה שלי וגם כרטיס הביקור שלה המעוטר בבבושקות זוכה למקום של כבוד באוסף הכרטיסים שלי. כרמית, תעשי לי בבושקה!

  • כמה תמונות נוספות מהאירוע ב-Press ביום שישי ולקט נאה של כלבלבים הכולל גם תמונה של ארצ'י בביתו החדש. מאחלת לכולנו בית פסטורלי במושב לאחר פרישתנו לפנסיה. אמן.


כמה דברים נוספים שלמדתי השבוע:
  • הבחירות שלי באיפור לא מינימליסטיות כלל, אולי הקיץ ופרצופי הנמס ישפיעו על אותן בחירות בהמשך.
  • חומוס פטריות, אני מאוד אוהבת חומוס פטריות וזו אחלה פשרה כשהבעל הקרניבור והאישה הצמחונית לא מצליחים להסכים על ארוחת צהריים בחוץ.
  • עוגיות מיני של אוראו הן השטן. נעים ובעיקר טעים להכיר.
  • קרם הגוף של אג'נט פרובקוטור זו כנראה הקניה הכי גדולה שאוכל להרשות לעצמי עד שאתעשר ואוכל לרכוש חזיות שערורייתיות במחיר שערורייתי עוד יותר. 
  • פתאום הבנתי כמה קרובה החתונה של צחית וזה שימח אותי מאוד. האסימון נפל כאשר השבוע הזמנו עבורה שמלה אצל יואב ריש הנפלא. אני יותר ממוכנה לתפקיד חיי בתור המלווה וא' שרי!

כמה דברים שלא אהבתי השבוע:
  •  לחזור לאשדוד. טוב, לא ברצינות, הרי אני עדיין לובה, לובה מהבלוק, יו גייז!
  • את ניסיון הסיכול מתחת לבית שלי. כנראה שזה כבר חוק ברזל- היכן שאני נמצאת- שם יהיה גם אקשן עם פיצוצים. אם כבר פיצוצים, ניסיון חיסול זה הכי 2012.

ולסיום, כמה מכן תהו מהו הלק שעיטר את אצבעותיי בפוסט הקודם. אז מדובר ביצירה מופלאה של Butter London בגוון Knackered או בעברית מדוברת- דו כרומי סגלגל ירקרק עם חלקיקים הולוגרפיים וכל זה בבקבוקון אחד! ניתן להשיג באיביי במחיר לא מבוטל בכלל אך שווה כל סנט.

אז למרות שהתקשיתי להיפרד מהלק היפיפה הזה, מה שהכריע בסופו של דבר את הכף הייתה הרביעיה המופלאה הזו שהביאה אליי חסידת היח"צ (לא כך בלוגריות מקבלות מתנות בחינם? אשאל את פרי). אתן בטח כבר יודעות שבכל פעם שאני מעוניינת לקנות לק, אני לא ממתינה לחסידה כזו או אחרת אלא ניגשת לאיביי לבצע הזמנה.

אני מודה ומתוודה שקולקציית מיני מאוס לא הסעירה אותי במיוחד וכנראה שפספסתי את הפוטנציאל שלה, מה שגרם לי לוותר על ההזמנה מחו"ל. אז חוץ מהאריזה המהממת, שעומדת לעטר את שידת האיפור שלי, מדובר ברביעייה חמדמדה במיוחד של גוונים קלאסיים מהסוג שכל בחורה צריכה, עם בונוס בדמותו של מייבש לק מיניאטורי. אני שמחה ש-OPI החליטו לוותר על גליטר הלבבות אלא בחרו לבקים אחידים ופחות גימיקיים לצורך הרכבת הסט.

למרות שאני בעד הזמנות מחו"ל כי הן בדרך כלל זולות יותר, אני מבינה ללבה של כל מי שמעדיפה בכל זאת לרכוש בארץ כדי לא להמתין שבועות לחבילה של כמה לקים. לגיטימי. הפעם מדובר בהחלטה לגיטימית אפילו יותר, שכן גיליתי שהרביעייה הזו, שעולה בארץ 65 ש"ח במכוני הטיפוח המקצועיים, עולה באיביי לא פחות מ-80 ש"ח, כך שהפעם אני יכולה להמליץ על רכישת לקים בארץ בלב שלם.

 ובנימה זו, אאחל לכולכן שבוע צבעוני ומלבב!

7 תגובות:

  1. אמרי לי לובה... מהן הצלליות שרואים בתמונה שבה יש צללית שיסיידו?
    האם הליפסטיין הוא של רבלון?
    את צריכה לציין את השמות של מוצרי האיפור שאת מציגה, הם יפים!

    השבמחק
  2. רק תבקשי, רק תבקשי!
    הצללית היא של שיסיידו, צללית קרמית שקיבלתי כמתנת יום הולדת, בגוון BR709
    הליפ סטיינים הם של טארט בגוון Adored ושניים של רבלון בגוון Cherish ו-Smitten

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את בחירות האיפור שלך. מינימליזם זה לחלשים. אגב, גם לי הייתה פעם זירת חיסול ליד הבית - זו כנראה קבלת הפנים של הכרך הגדול לבנות הפריפריה.

    על הסייל לא ארחיב בדיבור - יש שמלת פלמינגואים שעושה את דרכה אלי וכולי תקווה שתתאים לי.

    השבמחק
  4. אני לא מינימליסטית בשום דבר, אז למה שאהיה כזו באיפור?
    איזו קבלת פנים מלבבת, ניסיון חיסול ראשון מזה כחמש שנים, זה מרגיש כה חגיגי.
    את מדברת על שמלת הפלמינגוז של וורה מודה? היא הייתה אחת האופציות הראשונות שלי. תוכלי לעדכן אותי האם היא מוצלחת?

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן. למרות שאת הרבה יותר רזה ממני, קחי את זה בחשבון.

      מחק
  5. הייתי נותנת הרבה כרגע כדי לחסל את העוגיות הקטנטנות הללו.

    אני חושבת שאין קבלת פנים יותר הולמת מפיצוצים (הייתי מעדיפה זיקוקים, אבל למה להיות קטנונית).

    אהבתי את האיפורים שלךף ועוד יותר את הרבלונים הללו שצצים כמו פטריות אחרי הגשם:)

    השבמחק
  6. מוצרי האיפור שלך ממש מדגדגים לי באצבעות!
    שלא נדבר על הלקים- יום אחד כשאטוס ללונדון אני מתכננת פשיטת-על על אילמסקה ובאטר לונדון!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top