יום רביעי, 13 ביוני 2012

ארצ'י מצא בית!


רציתי לכתוב שהבלתי ייאמן קרה, אבל האמת היא שתמיד האמנתי שזה יקרה, אחרת לעולם לא הייתי פועלת בכזו נחישות. כל הנדנודים הבלתי פוסקים בפייסבוק הועילו- המאמצת מצאה ואימצה אותנו בעקבות עמוד האוהדים שהקמתי לג'ורג' קלוני של עולם הכלבלבים. 

אז ארצ'י עושה חיים ברגעים אלה ממש במושב, עם ארנבונים, חתולים, תוכים וכלבים אחרים, כך שעושה רושם שאת השנים האחרונות והטובות בחייו הוא יעביר בכיף גדול. למרות שאני כבר מורגלת לפרידות כאלה ולאחרונה התחוור לי שזו האומנה העשירית שלי במספר, הפרידה ממנו בכל זאת הייתה קשה.


ארצ'י ליווה אותי לכל מקום בשבועות האחרונים כחלק מהמאמצים למצוא לו בית ומה שקרה בסופו של דבר הוא שנשאר מקום ריק, למרות נוכחותן של הכלבות שלי, מאז שעזב. כשאני הולכת לבנק ולדואר, ארצ'י כבר לא שם כדי ללוות אותי וכשאני אוכלת חטיפים טעימים ארצ'י כבר לא שם כדי להתחנן לאמא במבטים כובשים. 

אז כן, הוא חסר לי ואני מתגעגעת אליו, בייחוד ברגעים שבהם המחשבות מציפות את הראש ואז אני מתחילה לחפש את רגלי הדוב הלבן שלו בכל פינה בבית. אני מתנחמת בעובדה שטוב לו, מצאתי עבורו אישה מדהימה והבית שלי עכשיו פתוח שוב לכלב או לכלבה שבוודאי אמצא או יביאו אליי בהמשך הדרך.


כל כלב כזה שעוזב אותי וממשיך הלאה לפרק החדש בחייו, משאיר אצלי לא רק מקום ריק, כמו זה שתיארתי בשורות האחרונות, אלא בעיקר הרבה חוויות טובות וזה גם מה שאני מנסה להזכיר לעצמי, למרות היום הלא פשוט שעובר עליי מכל מיני סיבות, כשזו אחת מהן.


לא איפרד מכם לפני שנראה את ארצ'י עושה חיים בביתו החדש-


ולסיום גם אזכיר לכם שהתמונות של ארצ'י יחד עם מייקל לואיס עומדות לככב ביום שישי הקרוב בתערוכה מיוחדת, במסגרת אירוע של עמותת תנו לחיות לחיות במועדון ה-Press. כרטיס כניסה לאירוע עולה 30 ש"ח והכנסותיו הן קודש לעמותה. מצרפת כאן את ההזמנה ומקווה שתגיעו לתרום לכלבלבים שלא התמזל מזלם.


צילומים: Good Jud, יובל שרון ונתן שרגא



6 תגובות:

  1. לובה את ממש יפה! ואני חייבת לציין שהופתעתי לראות תמונות שלך עם ג'ינס, ולציין גם שהוא יושב עלייך ממש יפה! חתיכה.
    סתם עלתה בי תהייה ~סלחי לי, אני בורה בענייני אומנה של חיות~: אם נקשרת כ"כ חזק לארצ'י, ואפשר להבין למה, הוא כלב יפהפה, למה לא השארת אותו?

    השבמחק
  2. משום מה התמונה עם הג'ינס ממש הפתיעה אנשים, אני לובשת ג'ינס לעתים די קרובות. לגבי ארצ'י- אני גרה בדירה שכורה עם שתי כלבות, כך שקשה מאוד להחזיק בנוסף בכלב שלישי, זה מחייב אותי גם לצאת לטיולים כפולים שלוש פעמים ביום ובקיץ זה לא פשוט.

    אמנם אהבתי את ארצ'י באופן מיוחד אבל הרגשתי תחושות דומות כלפי רןב הכלבים שעברו אצלי בבית. אם הייתי משאירה את אחת האומנות הקודמות, לא הייתי זוכה להכיר את הכלבים שבאו אחר כך וגם לא את ארצ'י. אני משתדלת להסתכל על זה בצורה הזו. המחיר האישי שאני משלמת בכל פעם כזו מתגמד לעומת כל הטוב שזה מביא, אז אני כואבת כמה ימים ואחר כך זה עובר.

    השבמחק
  3. איזה כיף היה לראות בפייסבוק שלארצ'י נמצא בית! כל הכבוד לך על פועלך המבורך !

    השבמחק
  4. וואו איזה כיף לקרוא. את עושה עבודת קודש!

    השבמחק
  5. איזה כיף שמצאת לו בית :) וכל הכבוד על ההשקעה שלך בו, ובבעלי חיים בכלל.

    השבמחק
  6. so nice photos! http://eva-style.blogspot.com/

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top