יום שני, 11 ביוני 2012

הו, תראו מי חזרה

אני מודה שאין לי כל כך מוזה לכתוב לאחרונה ואני חושבת שאולי גם הזכרתי את זה בעבר. לא יודעת אם זה מזג האוויר המצחין שמוציא את המיץ או העובדה שלא נשאר לי כל כך זמן פנוי בין העבודה לבין התחביב החדש (וכן, אני יודעת שאני מדברת עליו הרבה לאחרונה מבלי להיות ספציפית, בקרוב!) והרצון למצוא לארצ'י בית, מה שהפך בימים האחרונים לסוג של משרה חלקית.

את הבגדים שמופיעים כאן לבשתי לביקור קצר אך ממוקד בשוק האקססוריז לפני מספר ימים. זו הפעם השניה שביקרתי ביריד ואני מוכרחה לציין שהפעם נהניתי הרבה יותר. בהתחלה חשבתי שזה קשור לעובדה שהתאפשר לי לקפוץ לשם מבלי לתכנן את הנסיעה שעתיים מראש, מה שתרם להיבט הכייפי והספונטני של העניין, עד שקראתי הרבה רשמים חיוביים אודות היריד ביחס לשנים קודמות והבנתי שאני לא היחידה שהרגשתי ככה.



השמלה שאני לובשת כאן בפוסט היא של מנגו והיא מסוג השמלות שלא משנה כמה כסף אשקיע בהן- הן תמיד יחזירו את ההשקעה ואכן מדובר בשמלה שאני לובשת בכל עונות השנה: היא קלילה מספיק כדי לאפשר לי לשרוד בה מבלי להתאדות בקיץ ואפשר ללבוש אותה עם ג'קט ומגפיים גם בחורף. מה שנקרא- שמלה נחמדת.

בגלל שלא ידעתי כמה זמן בדיוק נעביר ביריד וכמה נצטרך ללכת, בחרתי את ברירת המחדל שלי בזמן האחרון ותחליף ראוי לנעלי הבובה המטאליות שעומדות לשבוק חיים- הנעליים של בנטון. כך יצא לו שילוב שהוא אלגנטי אך לא יתר על המידה, לביש ובעיקר מאוד נוח. הידד!




מאחר שנעדרתי וזה כבר הסיכום השבועי השני שאני חייבת לכם, החלטתי בכל זאת לקבץ כמה תמונות שמתארות את מעלליי בשבוע החולף:



דברים שאהבתי השבוע:
1. את ארצ'י- אבל זו לא חכמה.
2. את סלט הסביח הגאוני של קפה גרג. כן, מה ששמעתם, קפה גרג. ואת העובדה שהוא דוג פרנדלי, מה שהופך אותו גם ללובה פרנדלי.
3. את תמנון והמבצעים הנהדרים שלהם שאפשרו לי ואפילו לנתן לקנות במשותף שישה פריטים ב-240 ש"ח. אני אמנם לא חזקה בחשבון אבל אני יודעת שזה זול, מאוד זול.
4. כל דבר שמופיע עליו ציור (והמילה) תחת.
5. התיקים של מדוזה ומלינקה. גם זו לא חכמה, כי כתבתי עליהם לא פעם וידוע שתיקים כאלה הם החולשה שלי. התיק של מלינקה ניתן לי במתנה כמחווה מהמעצבת (שלא הייתה מודעת לשיתוף הפעולה שלי עם שוק האקססוריז).
6. בירה. במזג אוויר כזה חייבים להחליק מדי פעם בירה צוננת בגרון.
7. את השרשראות של ליליאנה ו-Lila My, כי בואו נודה באמת, אני אקנה כל מה שיש עליו ציור של כלב, במיוחד שרשראות מהממות כל כך. על שתיהן ניתנו הנחות נאות ביריד.
8. תחתיות לקפה עם שמות של רחובות בתל אביב, מהחנות Made in TLV במתחם התחנה. תמיד הכרתי את החנות כי היא שייכת למנהל המגמה שלנו אבל מעולם לא תיארתי לעצמי עד כמה היא מוצלחת עד שביקרתי שם בעצמי.
9. ובאותו מתחם, גם את 'סופי', מקום שכולו על טהרת השאבי שיק ובמחירים הגיוניים מאוד. במינונים סבירים ובתנאי שהעיצוב כולו לא נראה כמו בית קטן בערבה, אני ממש מחבבת את הסגנון הזה.
10. את הקולקציה של האחיות צוקר לאתר סטייל ריבר.
11. את הסרטון הבא של פיקסיוו. לא ברור לי למה הוא נחשב למהפכני כל כך בעיניי אבל במהלך השבוע מצאתי את עצמי מתאפרת בטכניקה הזו כמעט בכל פעם, בשילובי גוונים שונים-


כמה דברים נוספים שקרו השבוע:
 1. מצאתי (שוב) גורה. כשסיפרו לי שבמרכז אין דבר כזה כלבים שמשוטטים ברחוב היה לי ברור שזו פיקציה, בייחוד עם המזל שלי והנה: בפעם היחידה שבה חזרנו מאוחר ורגלית הביתה, ביום שישי, פתאום הופיעה מולנו על הכביש גורה נמוכה ומבוהלת, שרצה לרחוב פנימי עד שהתיישבה בתוך מזרקה ולא זזה משם (?). נתן הצליח להתקרב אליה למרות שחששה ונשא אותה בידיים כל הדרך הביתה. היא העבירה את  הסופ"ש אצל צחית, בזמן שניסינו לברר למי היא שייכת, אבל מאחר שאין לה שבב וכל שאר המאמצים שלנו לברר מיהי לא היו אפקטיביים, היום בערב היא אמורה להימסר לאימוץ בבית חדש.



2. מי שלא מצליח להימסר לאימוץ תוך יום הוא ארצ'י שלנו. האהבה שלי אליו גרמה לי להפוך אותו לפרוייקט שלנו בלימודים במטרה לגייס עוד קצת תשומת לב למטרה החשובה הזו. ביום שישי הוא הגדיל ראש ובא לבקר בבית הספר על תקן מרצה אורח. מיותר לציין שהיה מאוד מרגש.

ולסיום, אשאיר אתכם עם החדש של הפט שופ ביוז, בעיקר כי זה נראה לי כמו שיר על ארצ'י-

10 תגובות:

  1. את יפה מאד, וכיף לך ששמלות כאלה יושבות עלייך טוב, ואני חייבת לומר שאת מהבחורות האלה שכמה שפחות איפור ככה הן יותר יפות. יש לך פשוט יופי קורן, הכל מודגש...

    השבמחק
  2. לובה היפה, מבפנים ומבחוץ,איזה כיף לקרא כל פוסט שלך,את פשוט נהדרת,
    איזה מזל יש לכלבים הנטושים במרכז שהגעת!

    השבמחק
  3. לובה היפה, מבפנים ומבחוץ,איזה כיף לקרא כל פוסט שלך,את פשוט נהדרת,
    איזה מזל יש לכלבים הנטושים במרכז שהגעת!

    השבמחק
  4. לובה היפה, מבפנים ומבחוץ,איזה כיף לקרא כל פוסט שלך,את פשוט נהדרת,
    איזה מזל יש לכלבים הנטושים במרכז שהגעת!

    השבמחק
  5. את ניראת מקסים והחדש של ה״פט שופ בויז״ פשוט מהפנט.

    השבמחק
  6. השמלה סוף-סוף-סופנית עלייך ואין לי ברירה אלה להגיב בצורה פקאצית שכזאת. באמת מהמם!

    השבמחק
  7. ראשית עליי לציין שהאיפור שעלייך ממש מחמיא לך! מדגיש את היופי שלך!
    השמלה מחמיאה לך מאוד וגם הפוזות!
    אני ממש אוהבת את השרשראות שלך, אחת אחת שיחוק מבחינתי.
    אשמח לדעת מהיכן הלקים של "באטר לונדון" אני מתה לנסות אותם!

    הסרטון מעולה- עשית לי חשק ענק להוציא את החומים המאטים ולעשות גם איפור כזה.

    השבמחק
  8. מאוד אהבתי את השרשרת, על רקע פחות עמוס היא הייתה נראית עוד יותר נהדר.
    ואגב, ארצ'י פשוט מקסים, מקווה שתצליחי למצוא לו בית אוהב בקרוב.

    השבמחק
  9. למה לא קראתי את הפוסט שלך לפני שהייתי היום בקניון ולא נכנסתי לתמנון?!
    השמלה ממנגו נהדרת, הרשת הזאת אף פעם לא מצליחה לאכזב אותי

    השבמחק
  10. השמלה יפהפייה ואני מתה על האיפור שלך כאן...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top