יום ראשון, 6 במאי 2012

סיכום שבועי- בסימן Smooth sailing






זה היה שבוע חביב ונטול לימודים, שהתחיל עם המבצע המיתולוגי של המשביר, המעניק 64% הנחה על מותגי האיפור העממיים (וגרם לי להתחדש בעיקר במוצרי איפור ישראליים כדוגמת קרליין וג'ייד- מי אמר שאני לא פטריוטית?!), המשיך עם אוכל מעולה ונחתם בהפלגה עם חברים במזג אוויר מקסים.

שבוע נטול דרמות, נטול אירועים מיוחדים- שבוע נעים וחלק ממש כמו הים שעליו הפלגנו- כן ירבו!

אז הרשו לי להתפנות לעניינים לא קשורים: זוכרים שכתבתי על קלאץ' הספר שאני כה חושקת בו והצלחתי לאתר באיביי? אז מסתבר שגם לאסוס, אהוביי ליבי, יש פרשנות לטרנד שהיא אפילו מעט זולה יותר..ופסטלית! רק מה? נראה לי טיפשי להזמין קלאץ' שנקרא Book club במקום עטיפת ספר של ממש. איך אוכל להיראות יומרנית ככה?


ונקודה שניה: כשחיפשתי לאחרונה את פלטת הנייקד2 באיביי כי הסתקרנתי לדעת מה מחירה, גיליתי להפתעתי מחירים מאוד נמוכים. הפלטות גם נראו לי קצת OFF בצורה שלא ידעתי להסביר וכך למרות שאני לא מומחית גדולה לאורבן דיקיי, הרגשתי שמשהו לא בסדר.

בכל אופן, החלטתי להריץ חיפוש בגוגל ואכן גיליתי שבאיביי התחילו למכור חיקויים של שתי הפלטות המהוללות. חזרתי לבחון את התמונות וגיליתי שלמרות שמדובר בחיקויים לא רעים, חיקוי הנייקד הוא יותר מדי מאט כשהפלטה המקורית אמורה להיות כמעט לגמרי שימרית והאריזה של הנייקד2 נראית אריזה זולה במיוחד.

אז אם נתקלתם בפלטת נייקד זולה במיוחד ואתם בטוחים שעליתם על שוס לא נורמלי- אתם לא, רוב הסיכויים שמדובר בחיקוי. שימו לב שגם הפידבק כבר לא מצביע על שום דבר, לאחד המוכרים יש פידבק 100% חיובי. אז מה עושים? או שתבחרו רשומות שמתחייבות לאותנטיות של המוצר או שתזמינו מאתרים אחרים, לא חסר.


ולסיום (אל תשנאו אותי, הייתי חייבת)-

3 תגובות:

  1. אוווו הספרון הזה יפה כל כך :) השילוב עם הקצוות המוזהבים מאוד מרשים.

    השבמחק
  2. גברת, את עוד חייבת לי שייט יאכטות מאז החורף. לא שכחתי!!

    השבמחק
  3. יאמי לאוכל ויאמי לאיפור!
    מעולה שגילית לי על נייקד. לא מפתיע במיוחד כי כנראה הם עלו על פופולריות של הפלטות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top