יום רביעי, 9 במאי 2012

OFRA ולובה נסעו ללוד

מותג איפור חדש שהכרתי אתמול הביא אותי כל הדרך מרמת גן ללוד (!). אז נכון, OFRA לא בדיוק חדשים לי, הייתה לי התנסות קודמת עם מוצרי החברה בקופסת גלוסיבוקס הראשונה, התנסות מרה למדי יש לציין: מילים רבות נכתבו אודות האפליקטור הבעייתי של הגלוס שהגיע יחד עם הקופסא, אך אני לא הספקתי להתנסות בו מספיק כדי להבחין בכך, שכן מעולם לא הצלחתי להתגבר על אפקט הניפוח המעקצץ והנוראי של המוצר. הגלוס, כפי שניתן לדמיין, איננו כאן עוד.

לפגישה הפעם באתי עם ראש פתוח לאחר ששמעתי דברים טובים אודות החברה ולא רציתי לשפוט את גורלה על פי מוצר אחד שהשתחל בטעות לתוך קופסת הגלוסיבוקס שלי. קיוויתי לבחון מקרוב את מוצרי הדגל של החברה (כמו הפריימר המהולל לעיניים) ולפגוש מוצרים חדשים, שהרי למטרה זו התכנסנו.

לפני שניגש לסקירת הגודיז שקיבלתי, ראשית כמה תמונות מהבית של OFRA, חברתי הטובה מלוד ומהפרזנטציה שבמהלכה הודגמו המוצרים החדשים והמסקרנים:









ומעט Eye candy מהמקום עצמו:











עכשיו ניגש למוצרים עצמם:





צילום: סטודיו שתיים דן לב

נתחיל מהמוצר הראשון שקיבלתי לסקירה ואותו הכי פחות חיבבתי. מדובר בברונזר על בסיס קרם ויטמין C שאמור להעניק מראה טבעי שזוף ללא חשיפה לשמש. המוצר מגיע בנפח 200 מ"ל, נפח מכובד למדי שכמותו אמורה להספיק לכמה חודשים טובים של שימוש קבוע להערכתי ועלותו 190 ש"ח- מחיר לא זול אך סביר ביחס לכמות וביחס למוצרים דומים בז'אנר.

אני מודה ומתוודה שאני לא מגדירה את עצמי בתור קהל היעד למוצרים האלה, במיוחד כשהם מגיעים בגוון אוניברסלי כמו זה. על אף שנדמה כי הגוון האוניברסלי יכול להחמיא גם לבהירות, הרי שקופה כמוני נמצאת מחוץ לכל סקלה בהירה אפשרית ולכן מוצרים מסוג זה לא מתאימים לי. באופן כללי אני מרגישה שחיוורות כמוני צריכות להשלים עם הלובן שלהן ולא לנסות לשזף את עצמן.

את הברונזר של OFRA מומלץ להניח בכפפות לטקס, הניסיון שלי היה עם ידיים חשופות והמוצר אכן מאוד לכלך אותן (אך החומר יורד בשטיפה). בדומה למשזפים אחרים, גם הברונזר הזה דורש ניסיון בהנחה אחידה על מנת שלא יווצרו כתמים, שכן הוא מתייבש מאוד מהר.

העברתי יד על הרגליים ועל אזורים נוספים בגוף שבהם נוסה הברונזר והיד שלי הייתה נקיה, על אף שעברו רק מספר שניות מהרגע שבו הנחתי את החומר. מאחר שאני בדרך כלל נרתעת ממוצרים כאלה, החלטתי להתנסות בברונזר כחלק ממשחק איפור בבית, מבלי שאתכונן לצאת, כך שבמידה ולא יתאים לי- אוכל מיד להוריד אותו.

עשיתי בשכל, שהרי אם ברגליים ויתר חלקי הגוף הברונזר יוכל להתאים לי במידה ואלמד להניח אותו בצורה אחידה יותר, על אזור הפנים בהחלט מדובר ב- Big no no. בהנחה על עור הפנים, שם אני בהירה עוד יותר, הברונזר מעניק לי מראה של דונטלה ורסצ'ה אחרי שיזוף בחוף אשדוד. כשיתר הבנות (הפחות שקופות) יעלו את הסקירות שלהן, תוכלו לבדוק האם מדובר במוצר שיתאים לכן או לא.


המוצר הבא הוא ברונזר סומק בפורמט מרבל. עלותו 184 ש"ח עבור מוצר בגודל 10 גר'. הסווטץ' שאתם רואים לפניכן הוא תוצר של נגיעה קלה ביותר של היד, כך שללא ספק מדובר באחד הסמקים הפיגמנטיים ביותר שנתקלתי בהם, אפילו ביחס לסמקים של נארס ומאק (!) כפי שתראו בהמשך.

למרות זאת, אין ספק כי 184 ש"ח הוא תג מחיר מוגזם עבור סומק, שאותו ניתן רק להשוות לסמקים של דיור ושאנל. מדובר בסומק ורוד עז וחם, שהזכיר לי מיד את Desire של נארס ואת Her blooming cheek של מאק. אז כפי שניתן לראות, הסומק של OFRA שונה משני הסמקים האחרים, אך בהנחה על הלחיים מתקבל אפקט דומה למדי, כך שאם יש לכן את הסמקים שמופיעים בתמונה או סמקים דומים- הרגישו חופשיות לדלג על הגוון הזה של עפרה.

מימין לשמאל: נארס, עפרה ומאק

היתרון של OFRA ביחס לשני הסמקים האחרים הוא שמדובר בסומק נגיש וזמין לקהל הרחב (גם אם במחיר גבוה), בעוד שאת נארס אין להשיג בארץ ואילו הסומק של מאק הוא פרו וחלק ממהדורה מוגבלת שיצאה בעבר. נקודה נוספת שלא מובנת לי היא שב-OFRA הגדירו את הסומק כמוצר רב תכליתי וכברונזר שאמור לחסוך שימוש בשני המוצרים ואני מוכרחה להודות שאני לא רואה כאן שום אזכור לברונזר.


המוצר הבא והחביב עליי הוא צללית אבקה שנקראת Derma mineral loose eyeshadow 3D multi color או פיגמנט דו כרומי כפי שמכנים אותו החבר'ה. כרגע קיימים במגוון רק שלושה גוונים, אך בקרוב מבטיחים לנו שהליין יתרחב לעשרה גוונים בסך הכל.

הפעם מדובר במוצר עם תג מחיר סביר- 118 ש"ח עבור כמות של 4 גר'. האריזה של הצללית מכילה אפליקטור שנועד לחסוך בחומר, כך שאני מאמינה שמדובר במוצר שיאריך ימים וישרת אותי במשך תקופה ארוכה. בתור חובבת צלליות דו כרומיות/ תלת מימדיות/ אספנית כפייתית, כמובן שהיה לי בסיס להשוואה עם הצללית, רק שהפעם לא בחרתי בהשוואה המתבקשת- Club של מאק אלא דווקא בצלליות אחרות.

מלמעלה למטה: מאק, עפרה, שייסידו

הראשון שזכה לעלות להשוואה הוא פיגמנט Old gold של מאק, שנמכר כעת כחלק מקולקציית Hey sailor החדשה והמוצר השני הוא צללית קרם של שייסידו בגוון BR709 שקיבלתי כמתנת יום הולדת. כפי שניתן לראות, הצללית של שייסיידו שונה מאוד מהצללית של עפרה ואילו הצללית של מאק דומה לה אבל פחות מורכבת ומעניינת לעין.



זה הלוק שיצרתי באמצעות שני המוצרים שקיבלתי לסקירה, על הברונזר כאמור ויתרתי מאחר שהוא אינו מתאים לי. את הצללית הנחתי בטפיחות באמצעות מברשת 239 של מאק, מעל בסיס כהה כדי להעצים את האפקט (בחרתי בצללית של שייסידו שהשתלבה מאוד יפה) ואת הסומק הנחתי באמצעות מברשת דו פייבר 188 של מאק, שבה אני תמיד משתמשת לצורך הנחת סמקים פיגמנטיים.

בשורה התחתונה: הברונזר יכול לשמש פתרון נחמד עבור כהות ממני או עבור כלות שרוצות שיזוף אינסטנט. הצללית מרשימה ביופייה ואשמח לראות גוונים נוספים מצטרפים לליין, אלה צלליות שסביר להניח שארכוש מכספי שכן אני מאוד אוהבת גוונים ייחודיים כמו זו שקיבלתי.

הסומק אמנם איכותי ופיגמנטי, גם ביחס לסמקים של חברות גדולות ומסחריות יותר, אך הוא אינו ייחודי לאוסף שלי ולכן כנראה שלא הייתי רוכשת אותו בעצמי. אני לרוב מעדיפה סמקים קרים יותר ופחות פיגמנטיים, משום שהם דורשים פחות עבודת טשטוש.

מה איתכן? האם יש לכן באוסף מוצרים מומלצים של OFRA או מוצרים של המותג שהייתן רוצות לנסות?

15 תגובות:

  1. בחיי, הידיים שלי צריכות להוציא חוזה דוגמנות.
    ושכחת לציין בסוואטצ'ים של הצלליות שמצד ימין יש סוואטצ' פרי!

    השבמחק
  2. בחיי, הידיים שלי צריכות להוציא חוזה דוגמנות.
    ושכחת לציין בסוואטצ'ים של הצלליות שמצד ימין יש סוואטצ' פרי!

    השבמחק
  3. אני מרוצה מהצללית.. היא מיוחדת :-) והיא ממש יפה עלייך.. תתאים לשמלה שלבשת ;-)
    את השאר טרם ניסיתי. היה נחמד לראותך!

    השבמחק
  4. יש לי יחסי אהבה-שנאה לעפרה. כל פעם התחושה הכללית שלי משתנה.. לדעתי המוצרים שלהם טובים אבל יקרים מידי ופחות מידי נגישים וזה חבל..
    אבל זאת בעיה שלהם..
    לגבי המוצרים אני איתך - לבן זה יפה! :) וסומק שכזה אפשר למצוא גם בחצי מחיר.
    הצללית באמת מאוד יפה.
    יש לי 3 צלליות אבקה של עפרה ושלושתן אליפות! הצללית הזו מעלפת!

    השבמחק
  5. ישראלה- הבלוגרית פרי תמיד נדחפת לתמונות שלי!
    טל- היה כיף לפגוש גם אותך!
    מיטל- סיכמת את זה מאוד נכון. מבין השלישייה, המוצר שהייתי שמחה לקנות בעצמי הוא הצללית. אני מאמינה שגם אם הסומק היה יחיד ומיוחד באוסף שלי, הייתי מחפשת אלטרנטיבה זולה יותר. אם אני לא טועה, גם לסליק יש גוונים דומים לו.

    השבמחק
  6. מכל המוצרים גם אני הכי התחברתי לצללית, מעניין אילו עוד צבעים יגיעו בהמשך.
    המחיר שהם מבקשים על הסומק לא כל כך הגיוני, מצד שני הם דיי מכוונים למקצועיות שלהן יש הנחת מאפר ואולי זה קשור לתג מחיר ההזוי.

    השבמחק
  7. אני קיבלתי בעבר מס' צלליות של עופרה שאני מאוד מחבבת. זאת חברה שאני נתקלת בה המון מכיוון שהיא פופלרית אצל מאפרות מקצועיות. יש להם מוצרים שווים מאוד ויש פחות (כמו בכל חברה)
    אגב המאפרת שהציגה לכן את המוצרים (עם השיער השחור) זו המאפרת חן צארום-מורדי. בחורה מדהימה ומקסימה שזכיתי לעבוד איתה המון פעמים ואף ליוותה אותי ביום חתונתי

    השבמחק
  8. צילומים יפיפיים, כינרת מהממת:)

    אהבתי את הצלליות

    השבמחק
  9. איפור נהדר בסוף! אני מחכה גם להתאפר בהזדמנות הקרובה עם כל המוצרים. מצאתי אצלי דיופ אחר שלאחרונה סיקרתי בתור צללית מינרלית. מאוד דומה!

    השבמחק
  10. הכי הדליק אותי . המקום . פתאום ראיתי את עצמי מול שולחן כזה גדול עם אור מתאים מתאפרת. זה עשה לי ממש טוב. המחשבה. אני כלכך הרבה זמן מתאפרת בעמידה. לשבת ולהתאפר נראה לי כזה אחלה. אני יושבת בוהה בתמונה הראשונה חושבת אך יהיה לי כזה שולחן איפור.. פשוט מושלם. עם האורות האלה מסביב.
    הפוסט העלה בי את הצורך שלי, כי אין לי, בשולחן איפור מדהים. לאיופר לא סתם מחסן איפור שולחני.
    יש לי בבית שולחן איפור שהיה שייך לסבתא רבה שלי ויש לי עליו טלויזיה...אולי אני אחזיר ואתו ליעודו המקורי??? מחשבה מחשבה.

    זה באסוציאציות..ח... בכל מקרה,נהנתי לקרוא :)

    יעלי
    בלוגי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

    השבמחק
  11. Beauty mark- אני בטוחה שעם הנחת מאפר זה הרבה יותר משתלם, מצד שני, חבל שזה לא נגיש יותר לנו, הלקוחות הפרטיים. בסך הכל מדובר באחלה סומק.

    ליאן- חן באמת הייתה מותק. זו חברה שנראית מקצועית ואיכותית, רק כמו שאמרתי, חבל שהיא לא הופכת את עצמה לנגישה יותר גם למי שלא מקצועית בתחום.

    מרינה- ממך זו ממש מחמאה! מיד חשבתי על זה שהיא דומה לצללית של מינרלז שהצגת בפוסט שלך

    יעלי- לא התאפרתי בעמידה מעולם, נראה לי מאוד לא נוח. עם המעבר לבית החדש ארגנתי לעצמי וניטי ממש נחמדה ואין ספק שזה משפר את מצב הרוח, אז לכי על זה!

    השבמחק
  12. לדעתי המוצרים הנ"ל עושים "שירות" פחות טוב לחברה. אני מכירה את עופרה יחסית הרבה זמן. יש לי את הפודרה מוזיאקה פסטל הנהדרת, מברשת לפודרה מהסדרה הירוקה ושני אודמים. מכולם אני מרוצה, וגם התרשמתי לטובה מהמייק אפ הנוזלי בו איפרו אותי לאירוע. המוצר היחידי שאני ממש לא מרוצה ממנו הוא ה-RCK (סוג של משזף)המהולל שפשוט נמרח בצורה לא אחידה, והמראה הדלמטי פחות הולם אותי:)

    השבמחק
  13. orta-lika- הברונזר המשזף החדש אמור להיות שדרוג ל-RCK. לא ניסיתי אותו כך שלא אוכל להשוות בין השניים.

    אני חושבת שבתור מוצרים לקיץ, בסך הכל מדובר באחלה שלישייה אבל בתור היכרות רשמית ראשונה שלי עם המותג, אין ספק שהיה עדיף לבחור את מוצרי הדגל של עפרה.

    השבמחק
  14. הצללית מקסימה- ממש מתאימה לך ולשמלה! פרי נראית סקרנית לניסיון של הצללית...
    מברונזרים בקרם אני מעט סולדת לאחר ניסיון שלא עלה יפה:)

    השבמחק
  15. יופי של תמונות!מרגיש כמו חנו ת ממתקים. אני מאוד אוהבת איך שהצללית נראית עלייך , מחמיאה לך מאוד. הסומק נראה לי מאוד ורוד אבל לא ברמה מפחידה . לברונזר ממש לא התחברתי, זוהר מדי וזועק מדי .

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top