יום חמישי, 31 במאי 2012

תופים בבקשה!

זהו, ההגרלה הקצרצרה שלי הסתיימה וזה הזמן להכריז על הזוכה:

ליאנה בר

מזל טוב! מייל יישלח אלייך בדקות הקרובות.
עד אז, קבלי מסר קצר מפרי, הבלוגרית החמדנית ביותר ביקום-


בזמן שאני מנסה להסביר לפרי שאין פרוטקציות בבלוג, אנצל את ההזדמנות כדי להזכיר לכן ששוק האקססוריז עומד להיפתח ממש בקרוב (ב-17:00 ליתר דיוק) ובו תוכלו לפגוש את מלינקה ואת שאר המעצבים המוכשרים ולעשות שופינג מטורף בהנחות נחמדות. אני מקווה שאספיק לקפוץ לשם מחר בעצמי.

בינתיים אאחל לכולכן סופ"ש נפלא ומאובזר היטב!
 

4 תגובות:

  1. מזל טוב!
    והתמונה של פרי פשוט מדהימה!

    השבמחק
  2. הרגת אותי עם התמונה- אפשר לזכות בפרי?:)
    ברכות לזוכה!

    השבמחק
  3. בריחוף מוחלט הצלחתי לפספס את ה giveaway המגניב הזה. :]
    נו מילא.. מאוד אופייני לי...
    התיק מעלף! אבל חייבת לציין שאני לא ממש הטיפוס של עיצובים ייחודיים ומעניינים כך שאני חושבת שלא הייתי מצליחה לענות אפילו על השאלה איזה מעצב ישראלי מדבר אלי או משהו כזה.
    מילא!
    מאחלת לזוכה להנות מהתיק :)

    השבמחק
  4. תודה רבה רבה לכולם על הברכות וללובה וכמובן לפרי על המסר החמוד הזה!!! פרי את יפיפייה!!!

    בידיוק חזרתי משוק האקססוריז עם מתנה מחבר שלי לכבוד היום הולדת וראיתי שזכיתי בתיק- החיוך לא יירד לי מהפנים כל הסוף שבוע!!!

    תודה תודה תודה לובה!!!

    ליאנה
    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top