יום שני, 28 במאי 2012

סיכום שבועי בסימן החג

זהו, אין יותר חגים עד ראש השנה. ציפיתי שאחכה לסיומו של החג הזה, בייחוד לאור העובדה שהפעם אירחנו לראשונה בביתנו הקט והמעמד היה מלחיץ למדי. שמחה לספר שאת ארוחת הביכורים שלנו (משחק מילים גאוני!) עברנו בשלום ולכן אפילו קצת עצוב לי שעונת החגים מאחורינו.

מה שטוב בסופ"ש הארוך הזה שנחת עלינו פתאום הוא שאם נתעקש להיות אופטימיים במיוחד, נבין שמחר כבר יום שלישי, מה שאומר שסוף השבוע הבא קרוב במיוחד. כן, אין ספק שאפשר היה להתרגל לרוטינה כזו גם בשיגרה, אבל בינתיים ניאלץ להסתפק בחגי הקלוריות העונתיים כנחמה.


אז מה עשיתי חוץ מלארח? ההיילייט של השבוע הזה היה יום הכיף שלי עם איזו שרונה אחת, שבמסגרתו קרענו את אזור השרון (אני ומשחקי מילים היום, זה משהו!). התחלנו את היום שלנו במכירת החיסול של ליאת שרון בפרדס חנה, אומנית קרמיקה ובעלת המותג 'קרמיקזה'. זו הפעם הראשונה שנחשפתי לעיצוביה הנהדרים וחבל, שהרי זו הייתה מכירת חיסול אחרונה בהחלט לרגל העתקת מגוריה לאפריקה. התחדשתי במכירה בכמה פריטים חביבים שהוסיפו מנת צבע הכרחית לדירה.

משם המשכנו לאיקאה בנתניה, מקום שלמרבה המבוכה, פרובינציאלית כמוני מעולם לא ביקרה בו בעבר. על המקום אין צורך להרחיב, הרי חוץ ממני כולם כבר ביקרו שם אינספור פעמים ולכן אני מדלגת לתחנה הבאה שהתגלתה כטעימה במיוחד, בביתה של איה בקיסריה: שם, על מרבץ בגינתה, נהנינו מפלאפל סלק אורגני, נימוח ושמיימי, שכל ביס ממנו מילא את הפה בטעמים שונים לגמרי ומבירה מקומית. מה עוד אפשר לבקש בחיים האלה? (חוץ מוויקאנד ארוך תמידי).


אצל איה פגשנו גם את הגולדנית החביבה ביותר ביקום, שגרמה לי קצת להתגעגע לכלבים שלי, שננטשו לטובת יום הכיף של אמא. צער בעלי חיים זה כאן. סבא ארצ'י, למקרה שתהיתם, עדיין פנוי להובלה ומחפש. הוא חתיך, מאפיר ומשתבח עם הזמן, בדיוק כמו ג'ורג' קלוני ולכן גם הוא מחפש את הסטייסי קיבלר שלו. Any takers?


מצב הרוח הטוב גרם לי להיות הרפתקנית במיוחד במחלקת הלקים והאיפור וכך קרה שנוסו שילובים מפתיעים כמו סגול וכתום באיפור (בהשראת הפוסט של טל) ולקים משונים כמו הלק הטיפקסי של OPI שזכה לשם הנפלא My boyfriend scales walls, הלק של אסנס שכיכב גם כאן והלק הדו כרומי המשגע של אקססורייז לונדון.

המוצר הנבחר של השבוע אגב, הוא מסכה של Soap & glory בשם No clogs allowed בעלת עיצוב הרטרו המשגע. את המסכה הזמנתי לפני מספר שבועות מאיביי וגיליתי שהיא מרגישה כמו טיפול ספא ביתי: כשמניחים אותה היא מתחממת ואילו עם ההסרה יש תחושת רעננות באזור הפנים. היא מזכירה לי את מסיכת הוולקן האגדית של מאק, מינוס הכתמים השחורים והמעצבנים.


ולסיום, מי שטרם השתתפה בהגרלת תיק הקלאץ' של מלינקה- זו ההזדמנות. אולי כבר בסופ"ש הבא תוכלו לקרוע את העיר צמודות לקלאץ' ההורס הזה!
שבוע נפלא!



3 תגובות:

  1. אז כנראה שבאיחור- חג שמח?
    המשחקי מילים שלך מעולים היום- את על הגל!
    אני מוכנה לאמץ את השגרה של להתחיל את השבוע בשני... מעניין אם זה יעבוד:)
    התמונות מהממות, ואני התלהבתי מהכלבים ומהלקים!

    השבמחק
  2. ואו! נשמע סופשבוע משובח!!!
    גם אצלי הסופשבוע היה די עמוס, אבל אחרי השבוע הרצחני שהיה לפני נשארתי לגמרי מרוששת מאנרגיות כך שאני די מבכה את העובדה שהחגים הבאים רחוקים רחוקים מאיתנו..

    השבמחק
  3. וואו, החיים הטובים!!! מי זאת איה והאם יש מתכונים לאוכל המקסים שהיא מכינה?

    המסכה נשמעת לי גם כמו משהו מעולה שהייתי מנסה על עצמי בכיף. אף פעם לא שמעתי על החברה הזאת, אבל תמיד יש פעם ראשונה.

    מאחלת הרבה הצלחה לסבא ארצ'י. אולי לא כדאי להציגו כסבא ארצ'י אלא רק ארצ'י ואת גילו בנפרד? לפעמים שינויים קטנים יכולים להשפיע..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top