יום שישי, 25 במאי 2012

הפתעה מלאת אקססוריז (או במילים אחרות- הגרלה!)

צילום: יח"צ

הקרדיט לגילוי התיקים של מלינקה לא שייך לי, אלא לליאן המהממת, שעמה נפגשתי במכירה הביתית של קולולוש. היה החזיקה בתיק קלאץ' יפיפה בצבעי הירוק והצהוב, תיק שהיה נראה יותר כמו סלט פירות קיצי מאשר אביזר. שאלתי את ליאן של מי התיק וכבר תכננתי איך אקבל תשובה שמדובר בתיק נדיר שלא ניתן להשיג.

להפתעתי הרבה, ליאן אמרה שמדובר בתיק של מעצבת בשם מלינקה, מיד היא אמרה לי לחפש אותה בפייסבוק (כמובן שצייתתי מיד כשחזרתי הביתה) והסבירה לי שכל הדפס הוא חד פעמי ולכן אין עוד תיק בדיוק כמו שלה אבל מלינקה היא מעצבת מוכשרת ומוכרת תיקים רבים בסגנון.


Fast forward לימים האחרונים: שיתוף פעולה עם שוק האקססוריז עלה על הפרק ולכן הציעו לי לקבל בעצמי או להגריל פריט שאבחר ואותו יציג אחד המעצבים ביריד הקרוב. כשעברתי על התמונות לבחירה, מיד נדלקתי על התיק שמופיע כאן והייתה לי תחושה שהוא נראה לי מוכר. צדקתי, זה היה תיק של מלינקה! מה שרק מוכיח שאפילו למעצבת הזו, מלי הולנדר, שמחזיקה במותג טרי בסך הכל בן שנה- כבר יש טביעת אצבע משלה וזה בהחלט מרשים.

אגב, אם גם אתם תוהים לגבי המראה הייחודי של התיק, אז דעו שמדובר בטכניקה ייחודית שפיתחה מלי בסיום לימודיה בשנקר ומבוססת על חומר טקסטילי ייחודי העשוי מיציקת צבע ותרכובת פלסטית (מבולבלים? גם אנחנו!). כשבחנתי את התיק מקרוב, שמתי לב שאת הפרחים מעטרים נוצצים מאוד עדינים, מה שמוסיף ליופיו אפילו יותר.


אז נחזור לנושא שלשמו התכנסנו כאן- שוק האקססוריז. אני יודעת שהדיעות לגבי מידת המקוריות ויכולות התמחור של המעצבים הישראליים חלוקות, לעתים גם בצדק, אך מצד השני, היריד מהווה פלטפורמה נפלאה למעצבות כמו מלינקה ואחרות, שייתכן ולא היינו נחשפים אליהן אילולא היריד.

אז חוץ ממיס הולנדר, יציגו ביריד גם O-Shan, קרן אטון, שלומית אופיר, אסקופה, מיכל מילר, מדוזה, מיכל בן עמי, שיקסע, Imelda ועוד רבים וטובים, שיאפשרו לנו לקנות את כל האקססוריז והגודיז העולים על הדעת- תחת קורת גג אחת.


כמובן שגם הנחות הן חלק מהעניין, את התיק של מלינקה לדוגמא, שעולה באופן רגיל 310 ש"ח, ניתן יהיה לרכוש ביריד ב-249 ש"ח בלבד, לאחר הנחה של 20%. אז כפי שציינתי, לעתים הנושא של התמחור המופרז הוא סתם בגדר מיתוס ובקרב המעצבות הטריות בפרט ניתן למצוא מציאות נחמדות ובמחיר נוח לכל כיס.

כמה פרטים טכניים אודות היריד:

שוק האקססוריז יתקיים בבית ציוני אמריקה, רח' אבן גבירול 26 ת"א.
השוק יתקיים ביום חמישי, ה-31.05, בין השעות 17:00-21:30
ביום שישי, ה-01.06, בין השעות 11:00-18:00
וביום שבת, ה-02.06, בין השעות 11:00-20:00
דמי כניסה- עשרה שקלים


עכשיו ניגש לנושא המעניין ביותר: זוכה אחת מאושרת תקבל את תיק שמככב כאן בתמונות במתנה! מדובר בתיק קלאץ' שיכול להכיל כמה וכמה פריטים כפי שניתן לראות בתמונה ובנוסף מצורפת אליו שרשרת מתכתית שניתן לחבר לטובת כל מי שלא מתחברת לנשיאת קלאץ'. צירפתי גם כמה הצעות הגשה ספונטניות כדי להראות את הורסטיליות של התיק הזה. הו, הקנאה, הקנאה!



אז מה צריך לעשות כדי לזכות?

1. להפוך למנויה של הבלוג, באמצעות כפתור 'התחבר לאתר זה' שמופיע בתחתית הפוסטים.
2. ללחוץ לייק לפוסט באמצעות הלשונית שמופיעה בתחילתו.
3. לכתוב תגובה ובה אתם מספרים לי מיהו מעצב האקססוריז הישראלי שאתם אוהבים ועיצובים של מי אתם מצפים לפגוש ביריד. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן.
4. להשאיר לי את כתובת המייל שלכם. שימו לב כי תגובה ללא מייל לא תיספר בקולות.

זהו! נעשה את זה קצר: התחרות תיסגר ביום רביעי, ה-30.05 בחצות ועל הזוכה אכריז יום למחרת, ה-31.05, יום פתיחת היריד, באמצעות הודעה במייל. התיק יישלח אליה ישירות ממני, באמצעות דואר רשום. בהצלחה לכולם!
גילוי נאות- התיק נשלח אליי ממארגני שוק האקססוריז.


35 תגובות:

  1. היי,
    איזה פוסט ממהמם..אהבתי את התמונות ...
    אני עוקבת אחרי הבלוג מזה זמן וממש נהנית ממנו...
    לייק-בוצע :)
    מעצב האקססורי שאני אוהבת -מיכל מילר ,מעצבת נעליים. חלום חיי עוד מזמן היותי ילדה קטנה הוא לעצב נעליים (ותיקים ). יש לי זוג נעליים מהמם של מיכל מילר ,ובהחלט רואים את ההבדל בין נעלי מעצבים לנעלי רשתות .... וכמות המחמאות שאני מקבלת עליהן אינסופית.
    אני מצפה לפגוש ביריד את המעצב של Malinca , גם לאחרונה נחשפתי למעצב שרשראות מדליקות בשם גיא גיל ... (לא נתקלתי בשמו בין המעצבים ,אבל הייתי שמחה לפגוש). יש לו דף פייסבוק Guy gil ממליצה להיכנס ולהתרשם ... (מסוכן לארנק ,כי בא לי לקנות את כל השרשראות שלו ) :)
    שיהיה חג שמח
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  2. אין דבר כזה יותר מדי נעליים ותיקים. ואני ממש רוצה לראות את הדוכן של אסקופה. נעליים זה ללא ספק אחת החולשות שלי.
    בכלל כל העניין של אקססוריז הוא אחד הדברים היותר כיפיים שיש, לשנות את המראה על ידי איבזור זה אחד הדברים הכיפיים !!!
    חג שמח,
    טולי
    t_shapira@yahoo.com

    השבמחק
  3. עוקבת אחרי הבלוג ואוהבת אותו מאוד.
    לייק -בוצע
    אני מצפה לפגוש בשוק את הגרביונים של זוהרה. קניתי זוג לפני זמן מה ופעם ראשונה שהרגשתי נוח בגרביונים. ולא רק גם קיבלתי עליהם הרבה מחמאות.

    חג שמח,
    נטעלי
    netalieroziner@gmail.com

    השבמחק
  4. הי, השילובים יפהפיים!
    עוקבת כבר מזמן..
    עשיתי לייק.
    אני מאוד אוהבת את העיצובים של קרן אטון-קניתי חגורה שלה בעזריאלי בשנה שעברה ואמא שלי קנתה תיק שלה, עוד לפני שהיתה גדולה ומפורסמת (ראיתי פריטים שלה בהפקות שונות)-את יכולה לראות בפוסט שלי מהיום.
    תודה וחג שמח,
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. בנות, מזכירה לכולכן לחתום תגובות עם כתובת מייל כדי שהן ייספרו בהגרלה.

    השבמחק
  7. איזה כיף לך שבורכת בכישרון הופלא של לייצר שילובים כל כך מוצלחים...
    חייבת להודות שלמרות אהבתי לתיקים זה הדבר שאני הכי מתקשה
    לקנות, לא יודעת למה...
    יש לי תיק של אסטלה שאני אוהבת :-)
    meira.nlp@gmail.com

    השבמחק
  8. לשלב תיקים שכבר יש עליהם הדפס זה בכלל לא פשוט, לכן כמעט כל התיקים שלי הם בעלי דוגמא אחידה. התיק הזה כל כך יפה בעיניי, שקל ליצור איתו שילובים מוצלחים למרות שהוא בעצמו בעל הדפס עמוס. בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  9. התיק הזה הורס!
    הוא ממש יכול להרים הופעה הכי פשוטה (כמו ג'ינס וטישירט).

    אני כרגע מתה על הצמידי עור של מיכל בן עמי. ואת האמת עניינת אותי לגבי מלינקה, לא ידעתי עליה והתיק מגניב לגמרי. אני מצפה לראות גם עיצובים של מדוזה, כי אני מאוד אוהבת, אבל משום מה אף פעם אין לי אומץ לקנות...

    sharon1948@walla.co.il

    השבמחק
  10. התיק הקורלי של מדוזה מלווה אותי כבר שנתיים ואני מתה עליו. הוא לא קטנטן כך שאני אפילו עושה בו שימוש מדי פעם ביום יום.

    השבמחק
  11. ואוו התיק הזה כל כך מיוחד!!! אהבתי מאד!
    האמת שיצא לי לשמוע על התיקים של מלינקה ועל המעצבת המיוחדת הזו, אבל אף פעם לא ראיתי תיק שלה בלייב! נראה שיהיה קשה לבחור...

    bijoula
    adaya18@hotmail.com

    השבמחק
  12. היי,

    עוקבת אחרי הבלוג הרבה זמן.
    אני אשמח לפגוש את מדוזה בשוק האקססוריז, אני כבר חולמת על התיקים שלהם המון, הגיע הזמן שאקנה מהם תיק מדליק.

    המייל שלי: oshr_c@walla.com

    אושרת

    השבמחק
  13. תיק מעלף כ"כ בא לי.
    האמתי שאין לי כ"כ מעצב שאני ממש אוהבת כי לא יצא לי הרבה זמן אבל ממש מענין אותי לראות את סטודיו חלק
    ועכשיו עם המייל
    tobaks@gmail.com

    השבמחק
  14. לובה יקרה, אני חייבת לציין שהשינוי בעיצוב הפוסטים והתמונות המדליקות סטייל אינסטאגרם ממש מרענן!
    לגבי האקססוריז, לצערי אני מנסה להימנע מהאירועים האלו כדי לא להתפתות לרכוש בעוד אני ענייה..:)השילובים ממש עושים חשק והתיק הורס,עושה חשק!
    אגב המעצב החביב עליי לאחרונה הוא דריוס ...

    השבמחק
  15. הי,
    אני כבר מנויה על הבלוג שלך ונהנית מכל פוסט. …
    אני אשמח לפגוש את השרשראות המדהימות של
    o-shan
    יש לי שרשרת מדהימה שלה.
    אשמח גם לפגוש את מיכל מילר המדהימה

    Bettyshperling@gmail.com

    השבמחק
  16. היי- אני מאוהבת בבלוג שלך ובכלבים המדהימים שאפשר תמיד לראות כאן( ד"א יש יום אימוץ רשמי של תנו לחיות לחיות בפארק הירקון- אני מתנדבת שם ומיד אחרי זה אסע לשוק האקססוריז ביום שישי )

    לייק- תמיד!!!!! (ובוצע)

    המעצבת שאני הכי אוהבת היא תמר ברניצקי- היא אמנית אשר מציירת ציורים ולאחר מכן מציירת את הציורים המדהימים שלך על צעיפי משי - היא מעצבת צעירה וחדשה יחסית אך בעלת כישרון מדהים- לצערי הרב היא לא תהייה בשוק האקססוריז הקרוב אך אני מקווה לראות את השרשראות הנדירות והכה אוונגרדיות של שרה גנות שהיא מעצבת התכשיטים האהובה עליי!!!
    גם אני נחשפתי לאחרונה למלינקה דרך חברה, התיקים מעוצבים באופן מאד יצירתי ומקורי והם משדרגים כל הופעה!

    חג שבועות שמח
    ליאנה בר
    little.doses.of.style@gmail.com

    השבמחק
  17. שלומוש! :)
    1. DONE.
    2. DONE.
    3. מעצבת האקססוריז הישראלית האהובה עליי היא אלן רובין, שמעצבת תיקים נפלאים ומוכרת אותם בחנות המעצבים UMBRELLA. אוהבת את התיקים שלה כי הם נורא קלאסיים מצד אחד (מבחינת צבעים ובדים), אבל עם איזה טוויסט לא שגרתי. והיא גם המעצבת שלה אני הכי מצפה בשוק האקססוריז הקרוב! וגם הנעליים של שני בר (אבל לא בטוחה אם היא גם ברשימה...)
    4. elizabeth.volf@gmail.com

    וחג שמח - שוב!

    השבמחק
  18. הלו,
    אני עוקבת אחריך כבר כמה שנים (קריפי) ומעולם לא הגבתי לדעתי...
    1+2 - DONE
    3 - אני מאוד מחבבת את punchaos, wild thing ואת התיקים של אלן רובין (שעדין לגמרי מחוץ לתקציב שלי...). ומניחה שאלך לבזבז את המשכורת הראשונה שלי בתור "לראשונה מזה 6 שנים לא-סטודנטית" בשוק הקרוב :)
    המייל הוא kairena בג'ימייל.קום
    תודה!

    השבמחק
  19. היי, הרבה זמן עוקבת בלי להרשם. סוג של פחד ממחוייבות(: אבל הבלוג היה אצלי ברשימת המועדפים של הדפדפן, גם משהו, לא? בכל מקרה אני אוהבת מאוד את התיקים של מדוזה ואשמח לפגוש אותם ביריד בהנחה!! התיק מהמם, מקווה שאזכה(: חג שמח לכולן!

    השבמחק
  20. היי, עוקבת הרבה זמן כבר אחרי הבלוג בלי לעשות זאת ב"צורה רשמית". הבלוג היה לי ברשימת המועדפים בדפדפן ואני חושבת שהתיק המקסים הזה היה הדבר שגרם לי לעשות את צעד המחויבות ולהרשם. בכל מקרה, אשמח מאוד לפגוש ביריד את התיקים של מדוזה ובהנחה! התיק מהמם- מקווה שאזכה! חג שמח לכולן!

    השבמחק
  21. וואו, נעלי הניוד שצירפת לאחד הלוקים פשוט הורסות!

    כחובבת קלאצ'ים ידועה ברור שהפוסט הזה ידבר אלי, למרות שלא זוכרת שהיה נושא שכתבת עליו ולא התחברתי.

    ובעניין מעצבי אקססוריז ישראלים, המנצחים שלי (לפחות עד היום) הם מדוזה. הקלאץ' האפרפר עם האבזם המיוחד שקניתי מהם שימש אותי כל כך הרבה פעמים שפשוט אין לו מתחרים. יש להם גם תכשיטים חמודים ואולי אני אפרגן לעצמי אחד ביריד הקרוב (;

    נכנסתי לאתר השוק וממש התרשמתי. אני חושבת שזאת זכות שיש לנו מעצבים כל כך נפלאים בארץ וחובה עלינו לתמוך בהם גם אם מדובר בקנייה צנועה של פעם ב.. זאת תעשייה שיש בה כל כך הרבה כשרון ופוטנציאל ואני מקווה שיותר ויותר אנשים יבינו את זה ויתמכו בה. אני בהחלט אנסה להגיע ליריד ולהביע את תמיכתי!

    lisas@walla.co.il

    השבמחק
  22. הייי!!
    הרבה זמן אני מחפשת תיקי קלאץ שירגשו, ישמחו ויחדשו!!! הורס....
    אז ככה לגמרי מיכל מילר!! עושה נעליים מגניבות מיוחדות ויחודיות ובעיקר נוחות
    והייתי שמחה לראות ביריד את האחיות meckela שעושות תיקים בעיצובן וכל תיק מלמיליאן!!! מומלץ בחום ואני עדיין חוסכת לתיק שלהם
    liron_tadmor@yahoo.com

    השבמחק
  23. הי,
    כל הכבוד על הכל. אני משוגעת על הבלוג שלך, עוד בגרסא הקודמת שלו ושמחתי מאוד שחזרת לכתוב.
    מדי פעם אני גם משאירה הודעות.
    כמובן שאני מעריצה את פעילותך למען בעלי חיים. אני פעילה גם כן. זה הבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=animallife
    .
    משוק האקססוריז אהבתי מאוד את השרשראות עם חיתוכי לייזר בצורת ילדים ובעלי חיים, אבל שם המעצב לא הופיע כשעברתי עם העכבר מעל התמונה. חבל.
    זה האימייל שלי:
    tammi@zeevi.net
    ואני מקווה שמילאתי אחר כל ההוראות בשביל להיכנס להגרלה, אני קצת מאותגרת טכנולוגית בשביל להבין הכל.
    תודה,

    תמי

    השבמחק
  24. פוסט מהמם! האימג'ים והשילובים עם התיק יפים ממש.
    אפשר לסמוך על ליאן שתהיה מצויידת במשהו יפה P-:
    אני מודה בבושת פנים שאני כמעט ולא מכירה את סצינת המעצבים הישראלית - בין אם בבגדים או באקססוריז. מלבד אולי מדוזה ודניאלה להבי, לא קופצים לי לראש מותגי אקססוריז ישראלים בכלל..

    השבמחק
  25. תיק הקלאץ' פשוט מהמם. אין מלים. אני אוהבת את בלינקי בעיצוב ארנקים. מדהים

    השבמחק
  26. 1+2 עשיתי
    3. לולאות היא מעצבת האקססוריז הישראלי שאני אוהבת ואת עיצוביה
    ועיצובים של Liberina וEllen Ruben אני מצפה לפגוש ביריד...
    4.
    miriamyoskovich@walla.co.il

    תודה חג שמח ובהצלחה!

    השבמחק
  27. הי, איזה פוסט מקסים :)
    אני מחכה לפגוש את מי שעומד מאחורי המותג Malinca.
    העיצובים שלהם פשוט מושכים אותי אליהם... מרגישים לי קלאסיים עם טוויסט.
    המייל שלי:
    lital.perach@gmail.com

    השבמחק
  28. איזה כיף :)
    אני מחכה לפגוש עיצובים חדשים של מדוזה, הן תמיד מפתיעות.
    עשיתי לייק ואני רשומה לעדכונים במייל.
    המייל שלי הוא ravit.bb@gmail.com

    השבמחק
  29. היי.. אני אומנם נמנית בין אלה שהכירו אותך לראשונה, אך אני חייבת לומר שהבלוג מקסים ממש.. אהבתי לקרוא ואהבתי את התמונות היפות.. (ג'קט הדובדבנים של "מונה" יפה כלכך!)

    אז... לגבי מעצבי האקססוריז שאותם ארצה לפגוש ביריד...
    בנות, מכירות את התחושה שיוצא לכן לראות משהו, וברגע אחד הוא הופך להיות הדבר שהכי דחוף לכן להשיג עכשיו??
    אוקי, אז זה מה שקורה לי עם פרטי המותגים: "קולולוש", "מדוזה"
    ו"PIOO PIOO".
    שלושה מותגים שכל אחד מהם הוא אישיות בפני עצמה, ובכל זאת אני מוצאת לשלושתם מכנה משותף בולט מאוד והוא הייחודיות..
    "קולולוש", שרק הסתכלות על פריטי המותג גורמת לך להפליג בדמיון למחוזות רחוקים וקסומים של אגדות והרפתקאות..וזאת מבלי בכלל לענוד את אותם הפריטים..
    "מדוזה", שהמקוריות נמצאת בכל פסיק בעיצוב.. מהחומר עצמו ועד התוצר המוגמר..
    ו-"PIOO PIOO", שהקסם של שרשראות המותג הוא שהן מצליחות לשלב כל כך יפה בין סגנון של פעם לבין חדשנות מבריקה..

    ועכשיו עשיתי לעצמי חשק....
    מתחילה להתחרט על כל אותן הפעמים שעניתי "לא יודעת" לשאלת
    ה"מה תרצי ליומהולדת?"
    אני כן יודעת! :)

    mish.misshh@gmail.com

    השבמחק
  30. איזה כיף!

    אני ממש רוצה לראות תיקים של מדוזה, קראתי עליהן בהרבה בלוגים
    ואף פעם לא יצא לי לראות בלייב...

    עשיתי לייק ואני רשומה לעדכונים במייל

    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  31. היי,
    זו הזדמנות להגיד שאני נהנית לקרא בבלוג שלך.
    אני אוהבת אוהבת אוהבת את התכשיטים של שלומית אופיר.

    מייל
    ksushik @ gmail . com

    השבמחק
  32. אחלה הגרלה!
    בלי לחשוב פעמיים, אני מתה על כל דבר שיוצא ממדוזה וכמובן שאני מצפה תמיד לראות עיצובים חדשים שלהם.

    netao88@gmail.com

    השבמחק
  33. מקווה שאוכל להגיע ליריד השנה.
    אהבתי מאוד את השרשראות של Punchaos ושל liliana.

    racheli at bitsofmagic dot com

    השבמחק
  34. אחלה הגרלה,
    המעצבים האהובים עלי (יש שתיים) הן Ecco Ukka ומדוזה.
    ראיתי שמשתיהן רק מדוזה משתתפות אז כנראה שאני מחכה לפגוש אותן :)

    negev.moda@gmail.com

    השבמחק
  35. איזה תיק מעלף! חייבת לומר- עזבו אתכן מניאונים כתומים למיניהם, כחול (על כל גווניו) ולבן הם ה-צבעים לקיץ, את הכתום הניאוני אשאיר למניקור-פדיקור :)
    בין מעצבות האקססוריז שאני אוהבת- אורנה לאלו, נטע שדה, קיטש ביץ׳, שולה (שופרא).
    לפי התמונות נראה שהמכירה תהיה מהממת! סקרנו אותי במיוחד תכשיטי החבל של melloteck, התיקים של riva, והנעליים הצבעוניות של אסקופה. אם רק היה לי זמן פנוי לקפוץ...
    sandy.fialkov בג׳ימייל

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top