יום שני, 21 במאי 2012

סיכום שבועי בסימן מייקאובר


אז כפי שניתן לראות, לא אני זו שעברתי מייקאובר השבוע (אם כי עברתי מיני מהפך במאק) אלא סבא ארצ'י שלנו, שנראה עכשיו כמו עולל צעיר בן 10 לכל היותר. על המהפך אחראית רעות של הכלבים, שעשתה זאת בהתנדבות ולכן אני רוצה להודות לה באותה הזדמנות על הטיפול האדיב והלב הרחב.

כמות המבטים, המחמאות וקריאות הפליאה שמקבל סבא מאז המייקאובר אפילו מצליחה לעורר בי קצת רגשי נחיתות אך היא בעיקר גורמת לי להרגיש אופטימית לגבי האימוץ שלו. ביום האימוץ האחרון שבו השתתפנו בפלורנטין,  ארצ'י לא אומץ אבל מצד שני, אומץ בו כלב עם שלוש רגליים, אז מה יותר משמח מזה?

השבוע הזה היה עמוס למדי מה שעשוי להסביר את העובדה שאני מאחרת (שוב) בפרסום הסיכום הזה. רובכם בוודאי סובלים מדכאון חורף ושמחים לקראת בואו של הקיץ אבל אני סובלת מהתופעה ההפוכה. זה לא שאני מדוכאת במיוחד אבל אני שמה לב שאין לי כל כך חשק לפרסם פוסטים או להתלבש יפה (והשניים כידוע קשורים זה בזה).


מה שיש לי תמיד חשק לעשות זה להתאפר יפה. בפגישה שלנו במאק, דיברנו על כמה שאיפור באמת ובתמים מצליח לשמח אותנו וכמה שאנחנו מצפות להזדמנות להתאפר, אז מסתמן שגם כשאין לי מוזה לבגדים יפים- לגוונים עליזים באיפור יש לי חשק תמיד.

הקיץ נותן את אותותיו גם באיפור שלי ולכן אני מתחילה לזנוח לאט לאט את הטואופ אהובי (טוב, לא לגמרי) לטובת גוונים פסטליים ואביביים. יש בזה משהו נחמד ומרענן, גם אם אלה לא צבעים שאני מגדירה לגמרי כ'אני'. המוצרים החדשים בשידת האיפור שלי מאפשרים לי לשחק עם אותה פלטת גוונים, כמו לדוגמא פלטת הקיץ החדשה של טו פייסד שתזכה ממני לסקירה נרחבת בקרוב.


כפי שניתן לראות, גווני האביב שטפו לא רק את האיפור שלי (אך לא את המלתחה, אני מסרבת להיכנע לטרנדים פסטליים!), אלא גם את הבית כולו, שנראה עכשיו כמו משתלה אחת גדולה הודות לקקטוסים שלי- סמל הסטטוס שמבשר רשמית על הפיכתי לבורגנית.

ולסיום, קצת נחת-



שבוע נפלא שיהיה!


8 תגובות:

  1. כל הכבוד על עבודת הקודש בכל הקשור לחיות!!!
    המון בהצלחה לסבא ארצ'י המקסים והחתיך במציאת בית חדש, חם ואוהב

    השבמחק
  2. וואו! איזה חתיך סבא ארצ'י!
    הפלטה של טו פייסד מהממת! ובכלל התחשק לי כל מה שהיה על השולחן שלך .נא טפלי בזה.

    את השמלה המהממת והקלאץ' ההורס כבר ראיתי באינסטגרם וגם בפוסט הקודם עם נטע והשמלה הורסת עלייך.

    שיהיה שבוע מעולה!

    השבמחק
  3. אנונימית- תודה! אשמח אם תוכלי להפיץ
    הבולשת- אני על זה :)

    השבמחק
  4. הי לובה,

    איך אפשר לקחת כלב לאומנה לשבוע או לכמה שבועות?
    פניתי לצער בעלי חיים והם אמרו שדרכם אי אפשר לעשות את זה...


    תודה :)

    השבמחק
  5. היי! בצער בעלי חיים ת"א יש מדיניות בעייתית וכתוצאה מכך הם לא מאפשרים לקחת כלבים לאומנה. אשמח אם תוכל/י לפנות אליי במייל luba891@gmail.com כדי שאוכל להמליץ לך על עמותות שמהן זה אפשרי. כל הכבוד על היוזמה!

    השבמחק
  6. lovely photos! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    השבמחק
  7. הי,
    כל הכבוד על הכל. אני משוגעת על הבלוג שלך, עוד בגרסא הקודמת שלו ושמחתי מאוד שחזרת לכתוב.
    מדי פעם אני גם משאירה הודעות.
    כמובן שאני מעריצה את פעילותך למען בעלי חיים. אני פעילה גם כן. זה הבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=animallife
    .
    זה האימייל שלי:
    tammi@zeevi.net

    השבמחק
  8. איזה יופי נראה סבאל'ה! :)
    מקווה שיעזור למצוא לו בית חם!! :)

    אני מבינה אותך, גם אני לא חובבת גדולה של קיץ, מצד שני, הקיץ הזה מצליח להגיע אלי בצורה עדינה ורכה ואני איכשהו מצליחה לקבל אותו קצת יותר מהרגיל
    אבל אולי אני אומרת את זה רק בגלל שעכשיו מאי ועדיין לא התחיל החום הגדול?

    הפלטה של טו-פייסד נראית מעניינת! אצלי לאחרונה לא היה ממש זמן להתאפר אז אם בכלל התאפרתי היה מסקרה ודי או סתם שטיפה של צללית על כל גלגל העין.
    מקווה שעכשיו יהיה לי קצת יותר זמן והזדמנות לעשות מראות קיציים וכייפיים.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top