יום רביעי, 16 במאי 2012

דייט משולש בחדר אפלולי

לא ברור לי מדוע הכותרת שמתארת את חוויות אתמול גסה כל כך, הרי היא בסך הכל נועדה לתאר מפגש איפור נחמד שערכנו אתמול עם נטע סקלי וצלע מיסתורית נוספת, אבל כנראה שהראש שלי עובד שעות נוספות (ולכיוון הלא נכון), מה שמסביר איך גם הפגישה התמימה הזו קיבלה תפנית לא ראויה.

נטע סקלי, למי שלא מכיר, היא תופעה שאין דומה לה בעולם האיפור: היא מאפרת בשמחה ובששון את הדוגמניות הנחשקות מאחורי הקלעים של שבוע האופנה במילאנו ומעניקה יחס דומה ולבבי גם לפשוטות עם- כמוני למשל.

סיפור האהבה שלי עם נטע אינו חדש, והוא בן למעלה משנה ליתר דיוק. כשאני ונתן החלטנו שמתחתנים, הלב שלי מיד זעק 'נטע! נטע!' (מה שכנראה הטריד מעט את נתן) ולא התחרטתי על בחירתי אפילו לרגע: איפור העיניים שקיבלתי, מעשה ידיה של נטע באותו יום, היה יצירת אומנות ולכן תמיד נעים לי להיזכר בחיבור המחשמל שנרקם ממש מתחת לאפו של נתן.

אני חולמת על נטע ונתן לא מודע למתרחש. צילום: סטודיו אימושן

אחרי שסיימה לאפר את כל המי ומי בשבועות האופנה, כנראה שנטע התגעגעה קצת לניחוח עממי סטייל לובה מהבלוק ומיהרה לקבוע איתי דייט שהתקיים בחדר צדדי ואפלולי בסניף מאק פרו רמת אביב. מי הייתה הצלע השלישית בדייט הלוהט שלנו? אגלה לכן בהמשך.

כשדיברנו על מראה האיפור שנעשה, היה לי ברור שאני רוצה משהו לא שגרתי, מראה שלא בהכרח הייתי מנסה בבית או לובשת בעצמי. למה? כי זו נטע והיא מוכשרת מספיק לנסות מראה שהוא יותר אופנתי ופחות לביש והרי מהו איפור עבורנו אם לא משחק ילדים גדול וצבעוני?


אז לדייט שלנו הגעתי בלי טיפת איפור. נכון, בדרך כלל לא זו הדרך לכבוש בחורה עם סטנדרטים גבוהים כמו נטע, אך היא העריכה את העובדה שגרמה לי לצאת מהבית לא מאופרת. מכאן נמשיך להצצה על שולחן העבודה, לפני שהאקשן התחיל:




ועכשיו אחשוף בפניכן שהמראה הנבחר מבוסס על עיניים פסטליות בגוון סגלגל שעולה עד הגבה, עור מלוחח ו'חי' מאוד, בהמשך לטרנד העור הרטוב, בשילוב עם שפתיים וסומק במראה קורלי. נשמע מסקרן אך מלחיץ? זו בדיוק הייתה התחושה שליוותה אותי.




את האיפור התחלנו באמצעות ריסוס Fix+ על כל שטח הפנים לצורך רענון, לאחר מכן נטע הניחה עליי את ה-Strobe cream וקינחה ב- Skin enhancer בגוון ורוד, מוצר שרכשתי בעצמי בהמלצתה לפני כמה חודשים טובים ולכן אוכל להעיד שהוא אכן מאחד בצורה יפיפייה את עור הפנים לפני הנחת איפור. הגוון הורוד מאוד מחמיא לבהירות כמוני.

באשר לסוגיית הבסיס, המייקאפ היחידי של מאק שמתאים לי הוא המאץ' מסטר המעולה, אך הפעם החלטנו לנסות מייקאפ אחר- אם כבר אנחנו בעניין של הרפקאות וריגושים- ולכן המוצר שנבחר למשימה היה המייקאפ המינרלי החדש: מדובר במייקאפ שמגיע בצורת קומפקט ולכן הוא נראה כמו מייקאפ מוצק לכל דבר, אבל ההנחה שלו והתחושה שלו על הפנים מזכירה מייקאפ נוזלי רגיל, כך שמדובר במוצר היברידי משונה ולא רגיל.

לשאנל יש מוצר דומה, ה- vitalumiere aqua compact שאני מאוד סקרנית לנסות. אני מודה ומתוודה שהמייקאפ של מאק עשה לי את זה קצת פחות. על העור הוא מתקבל לחותי, עם כיסוי נמוך וחי. מהמעט שהספקתי להתרשם ממנו, הגעתי למסקנה הצפויה שגם הוא מעט כהה לי, כך שבינתיים לא נרשמה אהבה ממבט ראשון.

בחזרה לענייננו-



לאחר שסיימנו לעבוד על אזור הפנים והונח הקונסילר המינרלי באזורים האסטרטגיים, נטע פנתה לעבוד על העיניים שלי: ראשית היא פידרה את העפעפיים ולאחר מכן הניחה צללית בז' (עליה אספר בהמשך) ועפרון  מהליין הכרומוגרפי בגוון סגול. מעל העפרון היא עבדה עם שילוב של שתי צלליות, שתיהן מתוך הליין הקבוע: parfait amour ו- beautiful iris יחד עם נגיעה של Free to be שהיא צללית אפרסקית- ורדרדה מאט, גם היא מהליין הקבוע של המותג.



ועכשיו אנחנו מגיעים לסקופ של הפוסט ולחשיפה ראשונה בעולם! (נניח) של המסקרה החדשה של מאק, העומדת לצאת לאור בחודשים הקרובים. המסקרה היא Extended play lash והגימיק שלה הוא עמידות למשך שעות ארוכות והיכולת להוריד אותה באמצעות שימוש במים בלבד, אפילו ללא מסיר איפור. ניכר שמאק עושים מאמצים למתג את עצמם מחדש בכל הקשור למסקרות (נקודת חולשה ידועה של המותג).

ועכשיו כמה תמונות נוספות מתוך תהליך העבודה עם נטע-



על הלחיים נטע הניחה עליי שילוב של שני סמקים כדי ליצור אפקט קורלי מבריק: Dainty הורדרד והמוכר ו-Fresh honey הכתמתם. מתחת לסמקים ואפילו לפני הנחת הבסיס, נטע הניחה  בנקודות אסטרטגיות לאורך עצמות הלחיים את ה-CCB בגוון Hush. את האיפור חתמנו עם אודם מתוך הקולקציה החדשה Reel sexy, בעל השם המקורי- Reel sexy.



וכעת לתוצאה הסופית-



כמו שאמרתי, זה איפור שנועד לפתוח קצת את הראש ולפתח כיווני חשיבה שונים. האם אפשר ללבוש את האיפור כפי שהוא לרחוב? לדעתי לא, כי הוא דרמטי מדי והחלק התחתון שלו קצת מפיל לי את העיניים. מה שכן אפשר לעשות הוא לקחת אלמנטים מתוכו ולתרגם אותו לאיפור היומיומי שלנו.

קשה לי להאמין שאני אתאפר עכשיו באמצעות הרמת הצללית עד הגבה כמו בהדגמה שעשינו, אבל הדבר הכי חשוב שלקחתי מהאיפור הוא את הטכניקה של נטע, הכוללת איפור מרוכך, מטושטש ומעוגל במקום הטכניקה הגראפית והחדה שכולנו מכירים בצורת < >, שלטענתה איבדה את הרלוונטיות שלה כבר מזמן (ואני מסכימה).

כמובן שזה לא כל מה שלמדתי, נטע היא מדריכה מאוד כריזמטית וליוותה את כל תהליך העבודה בהסברים מפורטים ובטיפים, מה שהופך את תהליך העבודה איתה לכייפי אפילו יותר, לכן החלטתי לחלוק כמה טיפים נבחרים גם איתכן:

  • אם המטרה היא להשיג עור זוהר וחי, עבדו בשכבות דקות עם מוצרים שיאפשרו להשיג את התוצאה הזו עוד בטרם הנחת האיפור. כפי שראיתם, נטע הניחה עליי סטרוב, פריימר והיילייטר- וכל זה עוד לפני שהגענו למייקאפ עצמו. נטע מספרת שהשכבות הדקות שמניחים לפני רוטינת האיפור הן פחות מורגשות ולכן לא צריך לחשוש מהן.
  • את ההיילייטר נטע מניחה בדרך כלל לפני הנחת המייקאפ, שכן לטענתה זה מעניק לעור מראה זוהר אך פחות מובהק ביחס לתוצאה המתקבלת עם הנחת ההיילייטר אחרי האיפור.
  • שני טיפים שלמדתי מנטע וישראלה: את הברונזר צריך להמשיך עד לקו האוזניים כדי שלא תתקבל תחושה של קו מקוטע שלא קשור לאיפור הפנים ואת הסומק אפשר להניח בעדינות ממש עד החיבור עם הצלליות, כדי ליצור מראה שלם והרמוני יותר.
  • כדאי להיפטר מכל מיני סטיגמות שהיו רלוונטיות למוצרי האיפור בעבר ולא תופסות כיום, הודות לטכנולוגיה החדשנית והמשתנה. כדוגמא אפשר לראות את המייקאפ המינרלי שהודגם עליי, שהוא מוצק במראה אך נוזלי בתחושתו או את המסקרה שהיא עמידה ועם זאת נשטפת במים. ברגע שתיפטרו מהדיעות הקדומות יהיה לכן קל יותר להיפתח למוצרים חדשים ולהתאים לעצמכן מוצר מתאים.
  • המטרה באיפור עיניים היא להגיע לתוצאה עשויה בכל שלב בתהליך. כלומר, אם התאפרתן באמצעות צללית אחת, איפור העיניים שלכן צריך להיראות מושלם באותה מידה כמו איפור באמצעות 3-4 צלליות, כך שתוכלו להפסיק להתאפר בכל שלב שתרצו ועדיין תקבלו את התוצאה הרצויה.
  • עולם האיפור שם עכשיו דגש חזק על כל הנושא של האינדווידואליות ולכן נטע אומרת שמייקאפים בעלי גימור מאט הם פחות אהודים אלא הנטייה היא להעדיף מייקאפים בעלי כיסוי חי ונמוך יותר, גם אם זה אומר שהעור לא נראה בדיוק מושלם או חושף נמשים- הרי זה כל היופי בו.
  • נטע לא ממליצה להניח צלליות ישירות על העפעפיים ומצד שני היא לא עושה לרוב שימוש בפריימרים לעיניים או בצלליות קרם (אלא אם כן מדובר באיפור חתונות) כי היא מרגישה שצללית קרם כמו הפיינט פוט לדוגמא, מוסיפה שכבה נוספת ולא נחוצה לאיפור. מה היא עושה? בתור התחלה היא מניחה צללית עמידה מסדרת הפרולונגוור One to watch, שזו צללית בז'ית בצבע העור (פרקטית אך לא מרגשת במראה). לאחר מכן היא עובדת עם עפרונות עיניים, כמו זה שהיא השתמשה בו לאיפור שלי. לצללית העמידה היא חוזרת לצורך טשטוש עדין בין המעברים של הצלליות החזקות.
וסוגייה אחרונה: כפי שבוודאי שמתם לב, לקחתי הפסקה ממאק בחודשים האחרונים בגלל ניסויים בבעלי חיים. שאלתי את נטע, בתור הסניור ארטיסט של מאק, מהי העמדה של מאק בנושא ומדוע הפרשיה הזו התפוצצה בצורה כל כך דרמטית לאחרונה ואפילו הסתכמה בתביעה ייצוגית נגד קונצרן אסתי לאודר.

נטע אמרה לי כי היא יודעת בוודאות שהמוצרים של מאק שנמכרים בארץ לא נוסו על בעלי חיים. היא אינה יודעת מדוע הפרשיה התפוצצה רק עכשיו, אבל היא אומרת שבגלל הרגולציות הבריאותיות המשונות בסין, המדינה לא מקבלת חלק מהקולקציות שיוצאות במהדורה מוגבלת.

אני מוכרחה להודות שעייפתי בזמן האחרון מהמרדפים אחרי ניסוחי הצהרות וניואנסים קטנים והיה לי הרבה יותר קל לדעת באופן חד משמעי, שחור על גבי לבן וללא שום הסתייגות- מי מבצעת ניסויים ומי לא- אבל כמובן שהחיים הם לא פיקניק ולכן זה לא המצב.

הגעתי למסקנה שעומדות בפניי שתי אלטרנטיבות: האחת היא להפסיק לרדוף אחר אותן הצהרות, לחכות שאירופה תפסיק לבצע ניסויים בשנת 2013 כמובטח ובינתיים לקנות בזהירות או לחילופין להפסיק לעשות שימוש בכל החברות שידוע לי שמוכרות את מוצריהן בסין ולעבור לחברות טבעוניות בלבד כמו אורבן דיקיי ואילמסקה (שאותן קשה יותר להשיג).

אין טעם להחרים באופן רנדומלי חברות כמו מאק ואסתי לאודר ולהמשיך לרכוש מוצרים של גארלן, דיור ושאנל שעושים בסופו של דבר בדיוק אותו הדבר, עם או בלי קשר לרשימות של PETA. ברור לי שהאפשרות השניה היא המוסרית יותר אבל אני מודה ומתוודה, במבוכה יש לציין, שאני לא שם עדיין ואפילו קשה לי יותר לוותר על ההנאה הזו מאשר על אחרות. אז זה המצב למקרה שתהיתן היכן אני עומדת בנושא.

כפי שכבר בוודאי הבנתן, ישראלה היא ברת המזל שהצטרפה אליי לדייט המשולש. איזה איפור היא בחרה ומה היו התוצאות הסופיות? לשם כך תצטרכו להמתין בסבלנות לפוסט שלה ולתמונות המופת שלי.

גילוי נאות- להדגמת האיפור הוזמנתי מטעמה של נטע ומאק

24 תגובות:

  1. יפהפיה שלי, האיפור מזעזע, לא פחות. הלוקים שאת רוקחת בעצמך עולים עשרות מונים על הפורים-לוק שעשתה לך המאפרת, מוכשרת ככל שתהיה. אפרופו המאפרת, מומלץ מניקור דחוף...

    השבמחק
  2. בצער רב, נאלצת להסכים עם זו שמעלי...פשוט too much

    השבמחק
  3. אין סיבה להצטער, זה אכן too much וזה היה כל הכיף באותו יום. גם כשמדגימים טרנדים או מראות איפור מסויימים, לפעמים בוחרים בכוונה לוק שהוא יותר קיצוני ופחות לביש.

    זה ממש בסדר שאתן לא אוהבות את התוצאה הסופית, זה גם לא משהו שאני אלבש ביום יום, אבל למדתי מההדרכה המון.

    השבמחק
  4. האיפור נחמד מאוד, למרות שאני מסכימה איתך שהוא לא יומיומי. אותי באמת עניינן לדעת מה קורה איתם בנושא הניסויים בבע"ח, נטשתי את מאק בגלל כל הנושא הזה ועברתי לסמאשבוקס, רק בשביל לגלות שגם הם עכשיו ברשימה השחורה. אני מקווה שאסתי לאודר יפסיקו עם הניסויים בהקדם האפשרי. גם כדי למנוע מעוד חיות סבל מיותר וגם כדי שאוכל לחזור להשתמש בהם.

    השבמחק
  5. אני דוקא אוהבת את העינים, נחמד לראות אותך בסגנון כל כך שונה מהרגיל שלך.

    השבמחק
  6. מור- תודה! האיפור בשלמותו לא כל כך לביש מבחינתי אבל בהחלט יש הרבה אלמנטים שאפשר לקחת ממנו ולמדתי בזכותו הרבה.

    לגבי הניסויים, אני איתך בתחושת הבלבול. אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מהם התהליכים שמתרחשים בעבודות הניסוי למרות שזו זכותנו כצרכנים לדעת.

    נטע אמרה שהתהליכים והרגולציות שדורש סין רלוונטיים אך ורק לגביה ולכן המוצרים שנמכרים בארץ אינם נוסו על ידי בעלי חיים. חבל שכל מה שקשור בתחום הזה הוא אפור כל כך.

    שרונה- זה מאוד שונה מהמראה הרגיל שלי וזה כל הכיף :)

    השבמחק
  7. היה כיף! ניהנתי לבחור לוק לא שגרתי שבחיים לא הייתי עושה לעצמי. אני חושבת שלפעמים צריך לנתק איפור מהמשוואה של מחמיא/לא מחמיא. לפעמים איפור הוא משחק של טכניקה וצבע שלאו דווקא מוציאים את הצדדים היפים של הלובשת, אבל בהחלט נותנים הזדמנות להכיר שיטות שונות, גוונים חדשים ומראה אחר.

    השבמחק
  8. זה נראה קצת רוק-צ'יק כזה, בגלל העיניים אני חושבת. לא יודעת אם אהבתי, אבל זה קול. הייתי הולכת ככה בשילוב סקיני שחור וחולצת מגאדת' של חבר שלי :P

    השבמחק
  9. ישראלה- בדיוק, כל אחת לוקחת את זה (או לא לוקחת, תלוי בכן) למקומות שלה.
    מרג'ורי- איי היר יו :)

    השבמחק
  10. israelmakeup - אני ממש מתחברת למה שאת אומרת במובן ה"מן רפלר". זה ממש מתיישב לי טוב עם התחושה הנוכחית שלי (מעניין בגלל מה..), שבא לי לזעזע גברים - לא למצוא חן בעיניהם.

    השבמחק
  11. את עומדת להחליף צד, מרג'ורי?

    השבמחק
  12. לא. אני דבקה בחבר שלי, אבל זועמת על שאר המין הגברי באשר הוא.

    השבמחק
  13. אני זועמת רוב הזמן על שני המינים, כך שאני יכולה להבין את תחושתך. תראי מה שיחות על איפור מוציאות ממני וממך!

    השבמחק
  14. האמת שאני חושבת כבר כמה זמן שהמדינה נמצאת בשפל המדרגה מבחינת החפצת והשפלת נשים, כמעט כל דבר שאני נתקלת בו מזכיר לי את זה ומוציא ממני אי-אלו רגשות בעניין.

    השבמחק
  15. במדינה שבה נערים משפדים ציפורי פלמינגו בשביל הצחוקים, אפשר לקבוע בביטחון שהמדינה נמצאת בשפל המדרגה בכל מיני מובנים.

    השבמחק
  16. איפרו אותך מאוד לטעמי. למצוא את המאפרת המושלמת זה מאוד מאוד קשה. כייף לך שהיתה לך מישהי ברשימה. שמוצאים זה כייף.
    אני לא הכרתי מאפרות ואצלי הלב זעק "שרית חדד, שרית חדד". "אני רוצה שמי שמאפרת אותה תאפר אותנו, את כל המשפחה" וככה הגעתי למאפרת שרציתי. כמובן שזאת הייתה החלטה מוצדקת.
    ואני חולת שולחנות עבודה.אהבתי את הצילומים :)

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
  17. אהבתי את הייחוד של האיפור :)
    שמחתי לשמוע שכתבת שהמוצרים שנמכרים כאן לא מיוצרים על בעלי חיים, השאלה היא איך נדע בוודאות ..
    תודה על פוסט מקסים

    השבמחק
  18. תודה :)
    לצערי אין דרך לדעת בוודאות. ההצהרה של מאק דומה להצהרה של יתר החברות עם המדינות הבעייתית, דהיינו 'לא מבצעים ניסויים אלא אם כן החוק דורש זאת', כאשר הכוונה היא כמובן לחוק בסין.

    החידוש הוא שמסתמן כי יש הבדל בתהליכי הניסויים במוצרים שנמכרים בסין לבין מוצרים שנמכרים בשאר חלקי העולם, שזה גם מעודד מבחינתי, אבל הדרך היחידה להיות בטוחים היא פשוט להימנע כשיש ספק.

    השבמחק
  19. איזה יום של כיף! גם הלימונענע (?) נראית כ"כ מרעננת שממש בא לי עכשיו.

    מוזר לי לראות אותך ככה, אני רגילה לאיפור העדין שלך.
    המראה מאוד מיוחד וזועק- פחות הסגנון שלי אבל אני מאוד נהנתי לקרוא את הטיפים ודרך העבודה.

    השבמחק
  20. אני מאוד אהבתי את הלוק הזה עלייך. לא הייתי מצפה לראות אותך ביומיום איתו אבל, כלוק לאירוע הוא מדהים. קצת יותר אדג'י ורוק-סטאיר, כמו שאמרו לפני.

    *נאנחת*
    חייבת לשאול...זו שמחזיקה את האיפור ומציגה אותו, זו המאפרת?
    למה יש לה שחור מתחת לכמה ציפורניים? זה נראה כל כך לא אסטטי.
    אני כל כך מקווה שאלה שאריות של איפור.

    סורי, האנאלית שבי רואה את הדברים האלה.

    :(

    השבמחק
  21. בהחלט שונה מכל האיפורים שהראית פה בבלוג עד היום. אני אישית אהבתי ואני חושבת שגווני הסגול הולמים עד מאוד את עינייך הירוקות. זה אמנם מראה מאוד מוחצן אך הוא בהחלט יכול להתאים גם ליום יום אם קמת עם מצב רוח נועז להשתעשע בצבע :) זה מה שכייף באיפור שאפשר לשחק אתו ולהיות "מישהי אחרת" מהלוק הרגיל שלנו לפעמים וזה נהדר בעיניי. אשריך שנטע איפרה אותך, מעולם לא פגשתי אותה אך מהיצירות שלה שאפשר לראות בפייס יש לה יד אמן. כמו כן, מאוד אהבתי את האיפור חתונה שלך- מקסים!

    השבמחק
  22. קיבלתי דוגמית של ה Skin enhancer בגוון הורוד, לצערי, לא הרגשתי שהוא עושה לי שום דבר, למרות שבאותו מפגש ראיתי על חברה שלי שימוש בגוון אחר של המוצר הזה
    שבהחלט עשה עבודה יפה של איחוד גוון העור

    מתוך 3 הצלליות של מאק, 2 לדעתי בין היפות ביותר והאהובות עלי ביותר! פרפרייט אמור מהממת, אחת הצלליות הסגולות היותר טובות שאני מכירה (גם מבחינת פונקציונליות שלה, כי הסגולות ידועות כבלתי אפשריות..)
    ה Free to Be היתה (!) אחת הצלליות האהובות עלי. כמה שזה נשמע לא אופייני לי.. אבל שנאתי את העבודה איתה.. (בגלל המרקם המאט). למזלי מצאתי לה דיופ מושלם (מכל הבחינות) של אינגלוט - שאיתו אני חוגגת :)
    את ביוטיפול איריס אין לי. תקלה? יתכן מאוד ;)

    המסקרה לא מרעישה מבחינתי כי אני לא אוהבת להיות מחוברת למותג כמו מאק (שגם פחות זמין לי) באופן "קבוע".
    אם אני רוכשת פה-ושם שפתון או צללית זה סבבה, אבל במוצרי היסוד/בסיס שלי אני מעדיפה מוצרים נגישים יותר (או זולים יותר, תלוי במוצר)

    אני לא חושבת שהמראה שלך לא מתאים ל"הליכה ברחוב". כמו שאמרתי לישראלה בהקשר של האיפור שלה, זה state of mind, זה מה שאת רגילה לראות את עצמך איתו.
    אני מוכרת בלוקים ה"מופרעים" שלי, והם סימן היכר שלי (גם אם אני לא תמיד בכלל מאפרת את העיניים ביום יום לעבודה.. תלוי איך קמתי ;))
    אז כמעט ולא משנה עם איזה איפור אני אלך התגובה תהיה מובנת מאליה.
    אמא שלי מידי פעם מעירה לי כשהלוקים שלי כהים מידי - ולטעמה לא מתאימים ל"איפור בוקר"
    אבל אם אני עושה מראה "ואו/פיצוץ" בגוונים בהירים (צהוב/ירוק או משהו כזה) זאת לא תהיה התגובה שלה.
    סגול כהה/כחול כהה או לא יודעת מה, שחור! לא יראו לה מתאימים, אבל שילובים של גוונים "צבעוניים" דווקא נתפסים אצלה מתאימים
    ולא בגלל שהיא "מתאפרת כבדה", היא רחוקה מזה, בגלל שהיא רגילה לאיפורים האלה אצלי ובכל זאת מנסה להתאים אותם בראש שלה למאורע (או חוסר המאורע הכוונה :))

    ואם זה לא ברור - ממש ממש אהבתי את האיפור :)

    אני מבינה את השאיפה למראה החי. ולאחרונה אני משתמשת במייקאפים יותר קלילים וגם עם הקולורסטיי עם הנחה עם הידיים הוא מתקבל הרבה יותר עדין.
    אבל אני לא יכולה שלא לשים פודרה שתתן לפנים שלי תחושה חלקה ונעימה. בלעדיו אני דביקה.
    לא הייתי רוצה לתת לחברה (או השם ישמרנו) ידיד ולגלות שגם עליו יש את המייקאפ שלי..
    אז עם כל היופי בטרנדים, כנראה שהם לא מתאימים לעור שלי.. :(

    מאוד מעניין האופן שבו נטע עובדת עם בסיס לצלליות.
    להרגשתי הפיינטפוט אכן "כבד על העפעף" ולכן, בלי פריימר מתחת הוא לא מחזיק לי בכלל ומחרבש את כל האיפור.
    מצד שני, בדר"כ אני משתמשת אך ורק בפריימר וזה מספיק לי. רק כשאני רוצה מראה מאוד כבד אני הולכת לכיוון צללית קרם עם גוון
    וכרגע יש לי רק 2 - פיינטפוט pure creation כחול מעושן של מאק וצללית קרם (שיכולה גם לשמש כג'ל ליינר ומוצלחת בזה מאוד) של אינגלוט.
    בכלל להרגשתי ה CCB של אינגלוט יותר מוצלחים מהפיינטפוטים של מאק. למרות שטרם בדקתי מבחן עמידות ללא פריימר מתחת (הפיינטפוטים של מאק עשו לי טראומה :P)

    אני כ"כ איתך בתסכול של הניסויים בבע"ח. אני "חוגגת" עשור של המנעות ממוצרים שנוסו על בע"ח (מלבד שני סוגים שלא מצאתי להם תחליף הולם בעשור הזה - תחתוניות וסכיני גילוח)
    אבל החלטתי, שעד 2013 בגלל הבלגן האטומי וחוסר היכולת לקבל תשובת כן/לא, אני הולכת להפסיק את המדיניות של ה cruelty free
    עשיתי את זה עם לב מאוד כבד, אבל היום אני שלמה עם עצמי ומקווה מאוד שבעוד חצי שנה, הכל יראה אחרת.
    אני חייבת להיות אופטימית כרגע, גם כי החיים שלי נורא מבלבלים כרגע (בלי קשר לעניין אלא בכלל) וגם בגלל שנמאס לי שבע"ח נרמסים בשביל גחמות מטופשות של בני האדם.
    אני רוצה להאמין שאנחנו מתקרבים לעולם נאור יותר (גם אם לא מדינה נאורה יותר לצערי :/) ורוצה להאמין שבאמת יהיה שינוי ובקרוב מאוד (!) בחקיקה כנגד ניסויים בבע"ח

    שבת שלום :)

    השבמחק
  23. Peacha- מעולם לא קרה שעבדתי עם נטע ולא קיבלתי ממנה טיפים מעולים, בלי שום קשר לאיפור שנבחר, כך שאני תמיד מרוצה

    מיראל- הכי רוקסטאר צ'יק. אוהבים אותך גם אנאלית P:

    לידיה- הייתי מאוהבת באיפור החתונה שלי, רציתי משהו לא שגרתי אבל עדיין אני וזה היה בדיוק מה שקיבלתי. האיפור באותו יום במאק הוא פחות אני אבל אין ספק שהיה כיף לנסות אותו.

    מיטל- לצערי לא הייתי נחרצת כמוך בעשור האחרון ובאופן כללי כל הנושא הזה יחסית טרי לי. לפני כן או שלא הייתי מודעת אליו או שהעלמתי עין.

    כשהחלטתי להפסיק להעלים עין, מבחינתי הכל היה ברור ולא היה כרוך בויתורים כואבים מדי: היו חברות טובות והיו חברות רעות והיה שפע בשתי הקטגוריות.

    עכשיו, כש'האמת' יצאה לאור, אני מוצאת שמדובר במצב מטורף. אני כל הזמן צריכה לרדוף אחרי הצהרות ולהכיר באמת המאכזבת שכל החברות, למעט הטבעוניות ואולי גם הישראליות (למרות שאפילו זה לא בטוח)- מבצעות ניסויים ברמה כזו או אחרת.

    השבמחק
  24. אני הייתי נחרצת בעשור האחרון במיוחד בגלל שהיה ברור לי מאליו מי כן ומי לא. וגם אני לא הרגשתי כל פספוס, בעיקר כשנכנסתי לעולם האיפור אחרי שנים שאני לא משתמשת במוצרים שנוסו על בע"ח.
    אז מה אכפת לי לא לקנות את לוריאל אם יש לי מוצרים אחרים שווי ערך ברבלון ובאסתי לאודר?

    אני חושבת שהבועה עכשיו רק התחילה את ההתנפצות שלה, ואין לדעת מה עוד נגלה בהמשך. לכן אני לא מנסה להכניס את עצמי לסטרס של "אז מי אני יכולה לקנות בעצם?"

    כנראה שאפשר לומר במילה אחת ששבעתי. וזה בעיקר שאין לי כוח לפוליטיקה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top