יום רביעי, 2 במאי 2012

כלבים בסייל

אני בטוחה שכל חובבות האופנה חמומות המוח יזדהו עם הסיטואציה הבאה (וגם אם לא- שתפו פעולה כדי שארגיש טוב יותר עם עצמי): אתן מסתובבות בתמימות בקניון, עם רשימת קניות קונקרטית, כשלפתע- מהצד השני של החנות- לוחשות לכן חרישית נעליים תככניות אך פוטוגניות 'קחי אותנו, קחי אותנו!'.


בשלב הזה, כשאתן מסובבות את תג המחיר לצד השני ומגלות למרבה הזוועה שהנעליים נמכרות כעת בסייל, כל הרציונלים יחד עם אותה רשימת קניות מתעופפים דרך פתחי האיוורור של החנות, ואתן שועטות לעבר הקופה הקרובה עם סימנים של אחוזי הנחה בעיניים.


מאחר שהיה מדובר בתהליך שקול ורציני שארך בממוצע כשתי דקות, כמובן שגם שכחתן לבדוק האם הנעליים נוחות לכן או- שומו שמיים- האם המידה בכלל מתאימה. העיקר לקבל את הסיפוק הזה שמכירות רק חובבות סיילים. ומכורי קראק.


אז זה בדיוק מה שקרה לי עם הזוג שאני נועלת כאן בפוסט. רק שאני הגדלתי ראש ולא הסתפקתי בזוג האפרפר הזה אלא רכשתי גם זוג תואם בצבע ניוד. בתיאוריה היו כאן את כל האלמנטים שהיו יכולים להפוך את הזוג הזה לאולטימטיבי- Kitten heel קטן וחביב, חרטום מחודד ואפילו פפיונים לתפארת ישראל.


רק מה? טמטמת הסיילים שלי השכיחה ממני את העובדה שזארה לא מייצרים מידות נעליים שמתאימות לי. המידה הכי קטנה, מידה 36, גדולה לי מדי ואפילו אותה הם לא טורחים לייצר בכל הדגמים. נעלי סירה? עליהן בכלל אין על מה לדבר: מספיק שהנעליים תהיינה גדולות לי אפילו קצת כדי שלא אוכל לצעוד בהן אלא רק לשחות בתוכן.


אז זהו. זה הוידוי המביך שלי. כל המאמצים שלי להפוך ללקוחה שקולה ואיכותית עלו בתוהו כשזוג הפפיונים האלה קרצו לי בסייל. אני מרשה לעצמי להתנחם בעובדה שאני יודעת לקנות לא רק באימפולסיביות, אלא גם בחוכמה. לראייה: ראו כמה מוצלחת הטי-שירט הכלבלבית שרכשתי לפני מספר חודשים בתמנון ב-19.90 ש"ח בלבד.


אז נכון, גם הפעם השיקולים שלי לא היו מבריקים במיוחד ואני מוכנה אפילו להישבע שהמילים היחידות שעברו לי אז בראש היו "כלבים! פפיונים! כלבים!"- אבל מה כל זה משנה לעומת התוצאה המוצלחת. גם תמנון הם תחמנים לא קטנים כשחושבים על זה, הרי בוודאי ידוע להם שכל עוד הם ימשיכו לייצר פריטי לבוש עם הדפסי חיות מצחיקות- אני אמשיך לקנות.



אני לובשת: חולצה- תמנון/ חצאית- רוס אובטה/ נעליים- זארה/ שרשרת- דריוס/ קלאץ'- אסוס/ פרי- מתנה מהיח"צ


17 תגובות:

  1. הפוסטים שלך עושים לי לחייך באמצע היום בד"כ, זה גרם לי לצחוק בקול באמצע המשרד!

    השבמחק
  2. אפשר את פרטי ההתקשרות של היח"צ ששלח לך את פרי? מרגיז אותי שלא כללו אותי בהפצה האחרונה!

    השבמחק
  3. מיכל- ככה צוחקים על אישה במצוקה? אישה שקנתה נעליים שלא מתאימות לה? איפה הרגישות, איפה?
    P:

    ישראלה- לבחורה שאחראית על משלוח כלבים לבלוגריות קוראים לירון. תדאגי לבקש כלב גזעי, שלא ישלחו לך מתנה מעורבת כמו שקיבלו בלוגריות אחרות שלא אזכיר את שמן.

    השבמחק
  4. קיבלת את הפרי מהיח"צ הא? ככל הזכור לי כתבת שבחרת אותה, או אימצת אותה כשהיא היתה אומללה או משהו פתטי אחר מסוג זה.

    עלובת נפש. אני רוצה את הטישרט שלך.

    השבמחק
  5. גילוי נאות ואני לא חברים.

    השבמחק
  6. פוסט משעשע מאוד
    מה זה אומר עלי אם הוא גרם לי לתהות אם יש את הנעלים האלו עדין בסייל ובמידה שלי? :)

    השבמחק
  7. לוק מושלם יצא לך. אני בעד העובדה שתפתחי חנות אונליין ותתחילי למכור בדיוק את אותם פריטים שאת לובשת.

    השבמחק
  8. נוחות או לא נוחות,
    מתאימות או לא מתאימות - הנעליים כל כך, כל כך יפות עלייך שהייתי הולכת איתן גם עם 10 ספידות בפנים ;-)

    חבל שאני לא 36. הייתי קונה אותן ממך.

    * אוכלת את הלב שלא ראיתי אותן בסייל של זארה :( *

    השבמחק
  9. 140 ש"ח בסייל! 140 ש"ח!
    אני אתן להן צ'אנס נוסף עם ספידה כפולה בתקווה שיעזור. כן, אני פתאטית.

    השבמחק
  10. אם לא תסדרי עם הניוד, אשמח לאמצם.

    השבמחק
  11. אני אומר בואי נתחתן, שלחי לי מייל אם את בעניין :-)

    השבמחק
  12. אווווו דריוס!

    אהבתי את הלוק,
    בהצלחה עם הנעליים!

    השבמחק
  13. שום פאתטית, מהממת! מושלמת! והקלאץ' הזה בדיוק עושה את דרכו אלי מהממלכה הבריטית... מחכה לו בקוצר רוח(:

    השבמחק
  14. לא יודעת למה אבל ציפיתי שהקלאץ' יהיה קשיח והתברר שהוא רך, אבל הוא בכל זאת מוצלח מאוד, לדעתי את תהני ממנו

    השבמחק
  15. קנייה אימפולסיבית?:-P מה לי ולקניות אימפולסיביות? כל קשר מכוחש! אני לא נכנסת להחזיר חולצה ויוצאת עם 3 שקיות שתמיד אחת מהם חייבת להיות נעליים... :-P

    האמת היא שהדרך היחידה שלי להתמודד עם זה היא אף פעם לא להכנס "לבדוק משהו..." אני פשוט נזהרת מאוד בקניונים....

    השבמחק
  16. אויש! איזה לוק מקסים לבחורה מקסימה עוד יותר.. :)

    השבמחק
  17. אאוטפיט מדהים! אהבתי מאוד!:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top