יום שלישי, 10 באפריל 2012

Spring is here

אין הרבה מה לכתוב לגבי הלוק הבא, פרט לכך שהוא תמצית האביב מבחינתי. גם אם נתעלם לרגע מהצבע הירוק של השמלה עם ההדפס הפרחוני ומתיק הקש שכמעט צועקים 'אביב הגיע, שמלות הקיץ כאן', הרי שהשילוב עצמו בין שמלת הסטרפלס לבין עליונית המעטפה מעל הוא אביבי לחלוטין בעיניי, ויכול לעבוד היטב עם שמלות נוספות שיש לי בארון.



אני נאלצת להזכיר לעצמי שכל החום המדומה הזה הוא בסך הכל זמני, שהרי יש תחושה שעונת מעבר לא הייתה ואולי גם לא תהיה, מה שקצת מעציב אותי, כי עם כל הכבוד לעליונית המעטפה- יש כמה קרדיגנים רציניים יותר שלא הייתי מתנגדת לשלוף מהארון בטרם יגיע הקיץ האיום והנורא.



בינתיים לתחזית יש תוכניות אחרות עבורי, ולכן על מנת ליצור בכל זאת אפקט של שכבות קלילות כיאה לאביב (אולי באירופה), אני שולפת את העליונית הזו ואת אחיותיה ויוצרת מראה שהוא עדיין נעים ולא גורם לי לעלות באש, אך גם מעניין יותר לעין.

אני לובשת: שמלה- אסוס/ עליונית- מנגו/ נעליים- Twentyfourseven/ תיק- Nieman marcus


8 תגובות:

  1. שמלה מקסימה לובה, ממש עשית לי חשק לשמלה פרחונית ותיק קש! נשיקות

    השבמחק
  2. אני קצת מוזרה, אבל בז' באמת מרגיש לי כמו צבע נורא אביבי. חוץ מזה, את לבושה מקסים.

    השבמחק
  3. כמה אביבית ויפה את! אני מרגישה את ההבדל באיכות של הצילומים עם המצלמה החדשה, אז שאפו!

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד!
    אני אוהבת את הירוק, וחושבת שמעטפת יפה לך מאוד!

    השבמחק
  5. ohh you look so great:) lovely outfit!
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    השבמחק
  6. אני ממש לא אוהבת סטרפלס - זה אחלה פתרון !! ממש אהבתי את הבד של השמלה

    השבמחק
  7. אני אוהבת סטרפלס ברמת התיאוריה, בפועל, אלא אם כן זה יושב עליי בול (מה שכמעט לא קורה)- אני תמיד מרגישה שלא נוח לי, כך שעליונית כזו שמהדקת הכל היטב, היא בהחלט פתרון מעולה.

    השבמחק
  8. גם אצלי מרגיש שהאביב הוא סוג של אשליה, אפשר להרגיש אותו בעיקר סביב 17 כשמתקרר כי בבוקר פשוט חם! ואני מוצאת את עצמי בגופיות/שרוול קצר וממש לא בשרוול ארוך גם אם דק.. (אם הזכרת את העליונית..)

    השמלה מקסימה! התמכרתי לאחרונה לאסוס ויש בדרכן אלי 4 (!) שמלות שלהם.
    הנעליים מגניבות! אהבתי את הצבע! קלאסיות מצד אחד, מצד שני - טוויסט!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top