יום ראשון, 29 באפריל 2012

סיכום שבועי- שבוע בסימן של אירוח



אין הרבה מה לומר לגבי השבוע האחרון, נדמה לי שהתמונות מדברות בעד עצמן ולכן לא אכביר במילים. זה היה שבוע של אורחים והרבה הנאות קטנות. אני מאמינה שהבשורה החיובית ביותר שצמחה מהשבוע החולף הייתה בשורת האימוץ של פפאיה.


כן, זה קרה מהר מאוד, מהר מכפי שציפיתי. הבשורה ניפצה את כל התחזיות החשוכות שלי לגבי עתידה של פפאיה, מה שמוכיח שיש לפעמים הפתעות טובות. זה גם היה הטריגר למסע השני שלנו תוך שבוע, לאחד המושבים היפים ביותר שבהם נתקלתי לאחרונה- בורגתה. בעוד שהביקור הקודם לווה בהרבה חוסר וודאות, הביקור הפעם דווקא היה חיובי למדי ואיפשר לי להתרכז בנופים היפים ובכל החיות המהממות שהקיפו אותנו.


אז השבוע חוזרים לשגרה וכבר נתקלתי באלפי קללות וקריאות נאצה נגד יום ראשון וכל מה שהוא מביא עמו. האמת היא שאני דווקא מרוצה מהסידור הזה וכבר מצפה לחזור לשגרת עבודה תקינה, לאחר תקופה ארוכה של חוסר מעש ובילויים בלבד (רחמים!).


אז לטובת מי שבכל זאת סובל מבלוז שאחרי החגים, אאחל שיום ראשון יעבור מהר ולאחר מכן יתברר שהשבוע הזה לא נוראי כל כך כפי שהוא עשוי להסתמן בתחילתו.
אז כן, אינסטגרם. עדיין. מעולם לא טענתי שאני נמצאת בקו הבריאות.



עדיין מבואסים? מה לגבי נשנושי כלבים?



2 comments:

  1. פוסט חמוד וכיפי:-) איך את מכניסה את תמונות האינסטגרם לתבניות האלה עם הכיתובים? ממש נחמד! שמחה לשמוע על הסוף הטוב של פפאיה!

    השבמחק
  2. אוח לגמרי בלוז אחרי החגים...אני לאט לאט יוצאת מזה, מקווה שגם את.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top