יום ראשון, 22 באפריל 2012

כלבים, כוכבים וכדור הארץ

בסימן יום כדור הארץ שמתקיים היום, אני מעלה תמונות שצולמו בתערוכה המקסימה של נירית לבב, שהתקיימה עד ה-15.04 בדיזינגוף סנטר. מדובר בתערוכת פיסול כלבים, שהייתה עשויה כולה משרשראות אופניים ממוחזרות. בתור חובבת כלבים ויד שניה, היה לי ברור שזו תערוכה שאסור לי לפספס, ואכן שמחתי שניצלנו את הימים האחרונים של חול המועד כדי לחזות בעצמנו בכלבלבים המתכתיים לפני שהתערוכה התקפלה.







מאחר שהביקור בתערוכה והטיול בסנטר הצריכו לא מעט הליכה במזג אוויר הפכפך, החלטתי שדרוש לי אאוטפיט נוח הבנוי משכבות קלילות, מה שגרם לי באופן טבעי לשלוח יד לשמלת הכוכבים של זארה, שיכולה לתפקד כשמלת מעבר או כשמלת קיץ בהתאם לאבזור המתאים ולנעלי הבובה הנוחות ביותר ביקום של New look.




בזמן האחרון מדובר במדים הקבועים שלי: שמלה בגווני השחור- לבן יחד עם קרדיגן ו/או נעליים צבעוניות, או לחילופין אבזור ניטראלי שממשיך את הקו, לפי מצב הרוח. שמלות כאלה הן בעיניי השמלות השימושיות ביותר שיש, הודות ליכולתן לתפקד כמו זיקית ולהתאים את עצמן לכל מקום ולכל סיטואציה.



גם תעשיית האופנה, שלא נחשבת באופן רגיל למוסרית או מתחשבת במיוחד, תרמה היום את חלקה לכבוד יום כדור הארץ. ענקית האופנה H&M לדוגמא, עושה בשנים האחרונות מאמצים לתרום לסביבה, ולרגל היום הזה היא אפילו הגדילה ראש ופרסמה דו"ח שבו היא מפרטת את כל הפעילויות שנעשו למען הסביבה במהלך שנת 2011.




אין ספק שההחלטה של רשת גדולה כל כך להדגיש את מאמציה למען איכות הסביבה יכולה להיתפס כאירונית ואולי אפילו צינית, אבל נדמה לי שהיום לפחות אפשר להניח בצד את האינטרסים ואת המניעים החבויים ולשמוח על כך שתעשיית האופנה יכולה לשקף גם ערכיות ולא רק בצע כסף.

אני לובשת: שמלה- זארה/ נעליים/ ניו לוק/ שרשרת- דריוס/ תיק- פורלה/ קרדיגן- אנונימי
שבוע טוב!

6 תגובות:

  1. יש לי טי שרט מהקולקציה האורגנית של H&M ואני חייבת לציין שהיא אחת החולצות האהובות עלי - גם אחרי 80 כביסות היא ניראת מעולה

    השבמחק
  2. הפסלוני כלבים האלה פשוט מתוקים ומזכירים לי את זה:
    http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=890654
    (תריצי לדקה 23, זה כל כך חמוד. כשראיתי את זה ישר חשבתי עליך ועל אהבתך לכלבים).

    הדפס כוכבים זה סופר-קול, ואני חייבת לציין בגאווה שהייתי בקטע כבר לפני שש שנים (הרבה לפני שדולצ'ה וגבאנה הזניקו את ההדפס המכוכב) - יש לי חולצת כוכבים מושלמת שקניתי בגיל 16 בF21 ואני חורשת עליה עד היום.

    לגבי H&M - התפתיתי קצת במחשבות על הקולקציה המצפונית שלהם, אבל אחרי ניתוח מעמיק של העניין, כנראה שחברה כלכך גדולה לא יכולה באמת להיות סביבתית (משלוחים סביב העולם, המון דלק, המון ייצור שהוא לא אורגני).. כנראה שהאופציה הירוקה באמת תמשיך להיות בגדי יד שנייה.

    השבמחק
  3. ישראלה- טישירט שמצליחה לשרוד כביסות זה בהחלט מצרך נדיר בימינו

    מרג'ורי- אוי, תודה! זה סרטון מהמם, גם מונה מגיבה ככה בכל פעם שנדמה לה שאני מדברת אליה, היא ממש מנסה להבין מה אני אומרת.

    לגבי H&M- ברור לי שזה בעיקר עושה להם יחסי ציבור טובים, ועדיין, אני משערת שזה עדיף מכלום ועצם העובדה שהם מוכנים להשקיע במהלך הזה מאמצים, מכל סיבה שהיא, זה כבר מבורך.

    השבמחק
  4. התערוכה מטריפה! ראיתי איפשהו ברשת גם כן תמונות בסגנון הזה. ואין ספק שמדובר בפרויקט מאוד מעניין ומאוד מיוחד.

    השבמחק
  5. תערוכה כלבבי!

    השמלה הזו מהממת- אני ממש אוהבת את הגזרה ומאוד אוהבת כוכבים!
    וגם הנעליים מקסימות:)

    השבמחק
  6. התלבשת מקסים. אני אוהבת את שילוב הצבעים.
    תערוכת הכלבים נפלאה. ממש נפלאה.
    רשתי משהוא בבלוג שלי:

    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2306544

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top