יום שבת, 14 באפריל 2012

התמכרות חדשה?

אני אמנם אדם הפכפך אך טרם הימרתי את ההתמכרות שלי לאינסטגרם באחת חדשה, אלא בסך הכל פיניתי קצת מקום לטובת אתר קניות שלא הכרתי קודם, ומציע גם הוא- בדומה לאסוס- משלוח עולמי בחינם. מדובר בבשורה משמעותית עבורי ועבור שופהולינקיות אחרות, שכן כמות האתרים הנדיבים שמציעים אופציות שילוח זולות היא קטנה במיוחד.

42.99$, מכאן


71.99$, מכאן

אז תכירו את Romwe- מדובר באתר קניות אסייאתי, שאמור לתקן את השם הרע שנוצר לסין בכל הנוגע לאופנה (בתחומים אחרים המצב כנראה אבוד) ולהוכיח שניתן לקבל סחורה איכותית ושירות לקוחות מעולה גם באתרים שמקורם בסין. עדיין לא אימתתי בעצמי את ההבטחה הזו, אבל יחסית לאתר שפעיל בסך הכל שלוש שנים, נדמה כי הוא עושה חיל ברשת ובבלוגי אופנה בפרט.

51.99$, מכאן
60.99$, מכאן

משתמשים חדשים מקבלים למייל (אצלי זה נחת ישירות בספאם) קופון הנחה על סך 20% עם תאריך תפוגה בן מספר חודשים, מה שאמור להפוך את חוויית הרכישה למשתלמת אפילו יותר. גורם המשיכה הראשוני שלי לאתר היו התכשיטים הטרנדיים והזולים, שעולים בממוצע 15-20$ לפיס, ובהמשך גיליתי גם מבחר שמלות נאות למדי.

98.10$, מכאן
51.99$, מכאן

את התכשיטים ניתן לרכוש לדעתי ללא חשש, שכן הסיכוי ליפול בהזמנה הוא נמוך. לגבי השמלות לעומת זאת, אני מעט חוששת: שמלות מייד אין צ'יינה מאיביי הפסקתי להזמין לפני מספר שנים לאחר שהבנתי שמדובר באיכות בינונית ומטה ולכן ניסיתי לוודא שאותן שמלות לא מופיעות באיביי עם תג מחיר זול יותר. אז השמלות אמנם לא הופיעו באיביי, אבל הקלוזאפים על הבדים מקרוב לא תמיד נראים מחמיאים ומבחר המידות הלא קיים בכל זאת מעוררים בי ספקות, מה שמונע ממני לשלוף את כרטיס האשראי בינתיים.

48.99$, מכאן
109.99$, מכאן

העיצוב המזמין של האתר, מדיניות ההחזרות הנוחה (עד שנה בתנאי שלא נעשה שימוש בפריט), שיתוף הפעולה עם הבלוגריות הגדולות ועמוד הפייסבוק הפעיל- כל אלה כנראה יגרמו לי בעתיד הקרוב לבצע הזמנה של שמלה זולה  או שתיים, אבל בינתיים אני עדיין משוטטת ללא מעש ומרכיבה סלי קניות פיקטיביים, עד שאעיז לעבור לשלב הבא.

92.99$, מכאן
50.99$, מכאן

חוץ משמלות אפשר למצוא באתר גם אקססוריז כמו משקפי שמש טרנדיים, תיקים, נעליים וצעיפים, וגם פריטי לבוש ממחלקות אחרות כמו טייצים, חולצות, חצאיות וכו'. טרם יצא לי לעבור על כל חלקי האתר, ולכן התמקדתי בשתי המחלקות שעושות לי את פיק הברכיים החזק ביותר, כלומר מחלקת השמלות והתכשיטים.

14.99$, מכאן
15.99$, מכאן

מאחר ומדובר בסחורה מייד אין צ'יינה, הייתי ממליצה לכל מי שלא מידה אקסטרה סמול וסמול להימנע מרכישת בגדים באתר, שכן מידות אסייאתיות ידועות כקטנות במיוחד. מדי פעם אפשר לאתר לארג' נדיר, שגם נדיבותו לא ממש ברורה, אבל כמובן שהוואן סייז למיניהם אסורים על כל מי שאינה פטיט.

30.99$, מכאן
33.99$, מכאן

בשורה התחתונה- את התכשיטים אפשר לארוז לי לדרך, שמלות- אולי אקח סיכון אם תצוץ אחת ממש זולה שאהבתי יחד עם קופון ההנחה. חסרות לי תמונות אילסטרוציה של התכשיטים והבגדים על גופן של הדוגמניות, כדי להתרשם בצורה אמיתית יותר מהפריטים.

הזמנתן בעבר מהאתר הזה? אם כן, אשמח אם תחלקו איתנו טיפים!


מכאן


מחר יום הולדת!

11 תגובות:

  1. היי לובה, אני יודעת שעוד לא יצא לי להגיב בבלוג שלך אבל אני עוקבת נאמנה :)
    אני מנויה לניוזלטר של רומווי כבר כמה חודשים ומאוד מפריע לי שאין תמונה של הבגדים על גוף.. אני יודעת בדיוק מה מתאים לגוף שלי ומה לא אבל לא מתמונה של בגד שוכב. אשמח לשמוע עידכונים כשתקבלי פריט מהם.. וגם לגבי האיכות..
    :) בכל אופן יש להם שם אחלה דברים!
    מוריה

    השבמחק
  2. גם לי זה מפריע, אני כבר רגילהמדי לאסוס ולדוגמניות שלהם. בינתיים כל השמלות שממש אהבתי לא זולות כל כך, אני תוהה אם הן שוות את ההימור.

    השבמחק
  3. וואו השמלה הלבנה הארוכה כל כך יפה, אבל לא הכי זולה שיש :/ גם שם יש סיילים כמו באסוס?

    השבמחק
  4. וואו השמלה הלבנה הארוכה כל כך יפה, אבל לא הכי זולה שיש :/ גם שם יש סיילים כמו באסוס?

    השבמחק
  5. רומווי (איך אומרים את זה?) עשו מהלך שיווקי נהדר ונתנו הרבה בגדים חינם לבלוגריות מכל העולם (שמלת הפיטר פן הלבנה עם הקולר השחור - אני בטוחה שראית אותה בכל מקום). זו הסיבה שאתר כל כך לא יוצלח מצליח... אי אפשר לחפש בו לפי מידות ומבחינתי זה בייסיק בשופינג באינטרנט.

    מה שכן - הבגדים שלהם באמת מהממים. את רובם תוכלי למצוא בטאו באו הסיני אבל כאן הם באמת חוסכים לך את ההתעסקות עם משלוחים מסין ומוכרים שלא יודעים מילה באנגלית ומתרמים הכל מהגוגל טרנסלייט...

    אני הייתי שמחה גם לקנות שם דברים, אבל הבגדים כאמור מהמזרח מה שאומר שמידה 42 זה כבר שמנה :).
    אבל אני שמחה שהעלית תמונות של אקססוריז! לא שמתי לב שיש שם דברים כאלה נחמדים.

    השבמחק
  6. אני מצטרפת למיכל. מידות מהמזרח זה השטן. ויותר מעצבן מזה זה "one size". כך שאני כנראה אשאר נאמנה לאסוס אהובי ולמציאות איביי. (ואגב, יש מספיק מוכרים מהמזרח שכן מוכרים מעבר למידה 40, כך שלא ברורה לי ההימנעות באתר אם הוא כל כך גדול....)

    השבמחק
  7. יש להם בגדים הרבה יותר יפים מאשר באסוס, רק שהמידות הזערוריות מונעות ממני להנות מהם וחבל. מידי פעם אני מקבלת למייל כל מיני מבצעים, אבל בינתיים באמת עוד לא קניתי כלום, גם לא אקססוריז.

    השבמחק
  8. אני ממש אוהבת את השמלות עם כי זיהתי בעצמי חלק מהדברים כחיקויים די מדויקים
    כגון התיק (furla) והשמלה הלבנה היא העתקה לmsgm - כפי שניתן לראות על הבלונדה:

    http://www.theblondesalad.com/2011/09/day-1-of-milan-mercedes-benz.html

    השבמחק
  9. מתמכרת בקלות, אה?:)
    נראה נחמד, הרבה דברים מקסימים , אבל אני לא חושבת שאצליח למצוא כאן משהו בביגוד.
    הולכת לנבור באקססוריז ותכשיטים.

    השבמחק
  10. היי, הזמנתי מהאתר (בחשש, יש לציין) ווסט פרווה סינטטית החורף. ממש הופתעתי מהאיכות הטובה שלו, ועוד במחיר ממש נמוך! מה שכן היה מוזר יחסית- על הווסט יש תוית של זארה, והוא באמת דומה לווסט שמכרו בזארה בחורף שחלף, רק שהוא נמכר בחצי ממחירו בזארה. אולי זו ההוכחה לכך שהכל מיוצר באותו מקום? אין לדעת, אבל אני חושבת שאזמין משם שוב ללא חשש אם אראה משהו שאני רוצה.

    השבמחק
  11. דבר ראשון - מזל טוב! (גם אם באיחור קל :])
    מאחלת לך שנה של התחלות חדשות וחיוביות :)

    טרם בדקתי את האתר הזה וסביר שלא אבדוק כיוון שאני רחוקה ממידות הפטיט.. אני תמיד מחפשת 42-44 בכל מה שאני מזמינה.. כאשר 42 זה רק כשמדובר על שמלה (מתרחבת בחלק התחתון) או בחולצה או משהו בסגנון..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top