יום שישי, 13 באפריל 2012

סיכום שבועי, או: איך התמכרתי לאינסטגרם


1. שבוע שהתחיל קליל, עם השקת חנות ה-Pretty woman של המשביר והשקת הקולקציה האורבנית של יואב ריש ושל האהובות שלי, לא רימז על ההתמכרות הכבדה אליה נפלתי. עד אז היה נראה שמדובר בעוד הובי חביב, שיחלוף במהרה.


2. כשהמשכתי להתעקש לתעד מפגשים חברתיים כמו זה הכיתתי או את מפגש האיחוד עם האומנות הקודמות שלי, טימי וקולה, דרך עדשת האינסטגרם- אז כבר היה ברור שיש לי בעיה. בשלב הזה, כמו גדולי המכורים, סירבתי להודות בכך וטענתי שהעניינים נמצאים תחת שליטה. מה ידעתי אז..


3. כשנתקלתי בתאום האבוד של מונה, זה שנראה כמו העתק מדוייק שלה מינוס הפרווה הלבנה באזור החזה, חשבתי לעצמי "היי, כבר צילמתי כלב דומה כזה בעבר באמצעות האינסטגרם", ורק אז הבנתי שלמעשה לא מדובר באותו אחד. הכלבון המקסים, אגב, מועמד לאימוץ ומחפש בית מטעם עמותת 'חברים לחיים'.


4. פתאום כל רגע סתמי הופך לתמונת אינסטגרם מוצלחת בפוטנציה, כזו שתגרוף כמה לבבות אוהדים- ספרי קומיקס בחנות בקינג ג'ורג' ואפילו התבשילים שלי, שמעולם לא היו ידועים בפוטוגניות שלהם. 'העולם יפה יותר דרך האינסטגרם'- אמרתי לסובביי בזמן שאלו החליטו שהפעם דרושה כאן התערבות.


5. "אבל תראי", אמר לי הבעל, שאיבד את אשתו הטרייה לטובת תאוות הפילטרים, "קניתי לך מצלמה משוכללת כדי שתצלמי רק בה". בשלב הזה כבר שילבתי ידיים בברוגז והכרזתי שאני נשארת נאמנה למצלמת הגלקסי דרעק שלי, לפחות עד שאממש את תוכנית העל שלי- אפיל אותה בטעות לכביש ואז אדרוש את הגלקסי2.


6. כשאפילו מונה התחילה להתבונן בי בצורה מעוררת רחמים, בזמן שהמשכתי לצלם גדרות וגזעי עצים, אז כבר ידעתי שמצבי ממש חמור, ולמרות זאת, המשכתי ללטף את המצלמה ולהתעלם ממבטיה השיפוטיים של נמוכת הקומה הג'ינג'ית. "התחביב שלך הוא לחפור באדמה, מה לך ולתחביבים היוקרתיים שלי?", השבתי לה בבוז.


7. כי בלי מצלמת הדרעק בשלוף, איך אצליח לתעד את הקפיצות והריצות של כלבת העל שלי- פרי?


אז אני לובה, ואני ממש לא מכורה, אני בסך הכל מחכה לשבוע יום ההולדת+ יום הנישואין שלנו, כדי לתעד לו את הצורה.

שיהיה שבוע נפלא!

11 תגובות:

  1. אין מה לומר, העולם באמת יפה יותר דרך האינסטגרם. אני כבר קצת אחרי ההתמכרות, אם כי נשארו עוד כמה סימנים. אני בטוחה שההתמכרות תחלוף ותשארי עם המצלמה השווה שקנה לך בעלך המקסים!

    חג שני שמח!

    השבמחק
  2. תמונות מקסימות!! וגם את, יפהפייה!

    השבמחק
  3. הדבר היחיד שטוב בהתמכרות לאינטסטגראם זה שזה לא מזיק :) בניגוד להתמכרויות אחרות.
    בעיקרון, זה באמת כיף לתעד כל דבר בקלות ובשלוף ובצירוף פילטר מחמיא וגם הפצה קלה לכל החבירם. את המצלמה הטובה אני באמת שומרת בעיקר לפוסטים לבלוג ולטיולים בעולם.

    השבמחק
  4. האינסטגרם באמת ממכר מאוד, אומרת מי שהתמכרה לפני כמה חודשים - אני :-)
    ואת צודקת העולם נראה יותר טוב דרך האינסטגרם.
    פוסט מקסים !
    :-)

    השבמחק
  5. יש אופנות שמדלגות עלי והאינסטגרם ביניהן, אבל אני יכולה להבין את ההתלהבות. והעיקר שאת ממש לא מכורה (; יופי של תמונות!

    השבמחק
  6. משעשע אותי שאת יושבת אצל הספר ועל אף שהמצלמה החדשה והמוצלחת נחה על צוארך, את ששה להשתמש באינסטגרם של האייפון.
    ואם תהית, אני שותפה להתמכרות..

    שיהיה מזל טוב השבוע!

    השבמחק
  7. בדיוק כתבתי פוסט דומה. ואז ראיתי את שלך:)
    כמו שתביני ממנו אני לגמרי מזדהה איתך...
    http://inna-t.blogspot.com/2012/04/2.html

    השבמחק
  8. תמונות מקסימות!
    בעיקר מונה מקפצת ורצה :)
    טרם ערכתי הכרות עם אינסטגרם, אולי בגלל שמדברים על זה הרבה יותר מידי וזה גורם לי לעשות צעד אחורה. אני? מרדנית? מה פתאום! :D

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top