יום שני, 9 באפריל 2012

נשים יפות בנמל

חול המועד אמנם עשוי להתגלות כמעיק עבור מי שנאלץ לעבוד בזמן שכל עם ישראל מטייל, אבל מי שלא עובד ובחר גם לא לטייל (או לעמוד בפקקים), יבין במוקדם או במאוחר שיש לו לא מעט זמן פנוי השבוע. זו כנראה המחשבה שעמדה מאחורי חנות הקונספט החדשה של המשביר- Pretty woman, שפתחה את שעריה בנמל ת"א לרגל חול המועד.



ההשוואה המתבקשת ביותר היא לביוטי סיטי, אך לצורך גילוי הנאות אציין שמעולם לא ביקרתי במתחם כזה בעבר, כך שמבחינתי זו הייתה חוויה ראשונה. המקום המעוצב והנעים לעין והסטנדים הטעימים של כל ממתקי האיפור, בהחלט עשו רושם ראשוני נהדר. האם הרושם הזה תפס גם בהמשך?



כל הסטנדים, לפחות בשלב זה, מסודרים בקפידה וכולם מצויידים במספר דיילות יופי, לכן הרושם הוא שגם השירות עצמו טוב יותר ביחס לפארמים הרגילים. מבחינת מחירים- לא הייתי בונה על מציאות גדולות, לדעתי אם תערכו השוואת מחירים תגלו שרוב המחירים בפארמים זולים יותר.

היתרון של הרכישה בחנות Pretty Woman, הוא שכל המחירים הם מחירי פיקס, מה שאומר שאין כאן הנחות 1+1 וכל מיני מבצעים משולבים שאני באופן אישי לא אוהבת. תמיד העדפתי לקנות מוצרים בודדים, לדעת מראש מה המחיר שלהם ולא להרגיש מחוייבת לרכוש כמה פריטים מתוך דחף של סיילים. אם גם אתן מרגישות כמוני, סביר להניח שתהנו משיטת התמחור הזו. 



מצד שני, זה גם לא מקום לעשות בו השוואות מחירים, אלא יותר כמו מקום פנאי ובילוי עם חברה או שתיים. אם אתן יודעות מראש מחירים של מוצרים מסויימים ויכולות לבצע השוואה בשלוף- לכו על זה, אחרת, קחו בחשבון שיכול להיות שתשלמו קצת יותר כחלק מהחוויה.



אז מה כאן החוויה, אתן בוודאי שואלות את עצמכן? אז ככה: בקנייה מעל 200 ש"ח מעניקים ללקוחות מניקור או פן במתנה. אני בחרתי בפן, שכן הציפורניים שלי במצב קטסטרופלי אחרי המעבר, והופתעתי לטובה. כל הספרים במקום הם עובדים של מוטי רובין, סלון ובית ספר לספרות שלא הכרתי עד לאותה נקודה.


ההיילייטר המהמם שקיבלתי מישראלה

מיד אמרתי שאני לא מעוניינת בפן חלק, אחרי שכבר למדתי שזה לא מחמיא לי ולכן ביקשתי תסרוקת עם מעט יותר נפח. תוך עשר דקות קיבלתי פן שהיה בדיוק לטעמי, כלומר לא מוחלק ולא מוקפד מדי, אלא יותר נונשלנטי. הבנות האחרות קיבלו פן ארוך מאוד, כך שנחמד לדעת שהפן איכותי ולא עוד מתנה מיותרת.



בחנות הושקה לראשונה חוויית EESHEE שאמורה להתאים לעור הפנים מוצרי טיפוח בהתאם לצרכיו, כאשר בסיום התהליך רוקחים במקום (!) ולעיניי הלקוחה, נוסחה לתרכובת הקרם, בהתאם לאבחון שבוצע. בנוסף, הושק בחנות גם הסנסוריום, שאמור לעשות התאמה דומה רק עם מוצרי בישום.

הסנסורים בעיניי הוא גימיק נחמד, אם כי אני לא מאמינה שיש תחליף להרחת הבשמים בטרם הרכישה. החוויה של טיפוח העור מסקרנת יותר, היות והקרם מבוסס על רכיבים טבעיים בלבד וכל המתחם עם המבחנות מושך את העין. כרגע ה-EESHEE הושק רק באשדוד (על המפה!) ובבאר שבע, אבל עד סוף השנה צפויות להיפתח לו נקודות נוספות ברחבי הארץ.



ראוי לציין שכניסה חד פעמית למקום עולה 39 ש"ח. לי אישית המחיר קצת צורם, ואני לא חושבת שיש הצדקה לגבות דמי כניסה אלא אם כן מדובר בסכום סמלי ביותר. לצורך המחשה, ב-39 ש"ח אפשר לקנות בקלות מוצר בדוכן של בורז'ואה, רימל וכו'. מה שכן, מי שיש לה כרטיס מועדון במשביר לצרכן מקבלת כניסה בחינם, או לחילופין, מי שביצעה עד אתמול רכישה במשביר בסך 49 ש"ח- מקבלת כרטיס כניסה מוזל ב-9.90 ש"ח, מה שהיה אמור להיות לדעתי מחיר הכניסה מלכתחילה.

עדכון: נמסר לי שהוחלט לבטל את דמי הכניסה לחנות. הידד!



לסיכום: ממליצה על הביקור במקום בעיקר עבור מי שיש לה כרטיס חבר מועדון, בתור בילוי עם חברה. אין ספק שרכישת מוצרים משותפת+ התפנקות במניקור או בפן זו חוויה נחמדה. מי שמעוניינת לבקר- חנות הקונספט Pretty woman נפתחה בהאנגר 11, נמל ת"א, למשך ארבעה ימים בלבד, עד ה-12.4, בימים ב'-ד' בין השעות 10:00-22:00, וביום ה' (ערב החג), בין השעות 09:00-14:00.

גילוי נאות: הוזמנתי לביקור בחנות מטעם חברת היח"צ.





18 תגובות:

  1. ג'ייסון וו וטרגט :) הפנינים הם חלק מהשמלה אגב, היא פנטסטית!

    השבמחק
  2. בדיוק התכוונתי לשאול אם זו השמלה מהקולקציה :) אני כבר שבועות מנסה ללכוד כזו באיביי...

    הוזמנתי וסירבתי בנימוס, יש לי כזו פוביה מהנמל בימי חופשה שאני מעדיפה לשמור על רדיוס של קילומטר ביני לבין הנמל. עכשיו עשית לי חשק לקפוץ.

    נ.ב.
    השיער שלך נראה מעולה בכל הפוסטים האחרונים.

    השבמחק
  3. שרונה- הנה, גיוונת בתגובות, אני קצת מתגעגעת לתגובות ה"את מהממת" הרגילות :(
    קרן- שמעתי שבערב מטורף מה שקורה באזור הנמל, אבל אני מוכרחה לציין שבבוקר סביר עד מאוד, לא חושבת שיש לך סיבה לחשוש.
    ותודה! כמה חבל שהוא מרגיש לי כמו קש לאחרונה, שוקלת לזנוח את מסיכת הפנינה לטובת פתרון אחר.

    השבמחק
  4. שרונה- הנה, גיוונת בתגובות, אני קצת מתגעגעת לתגובות ה"את מהממת" הרגילות :(
    קרן- שמעתי שבערב מטורף מה שקורה באזור הנמל, אבל אני מוכרחה לציין שבבוקר סביר עד מאוד, לא חושבת שיש לך סיבה לחשוש.
    ותודה! כמה חבל שהוא מרגיש לי כמו קש לאחרונה, שוקלת לזנוח את מסיכת הפנינה לטובת פתרון אחר.

    השבמחק
  5. נראה שהיתה חוויה מדליקה , אני לא יודעת אם אבקר אבל בסה"כ זה נראה עוד מתחם בילוי לחגים , לא רואה במה זה שונה מהביוטי סיטי .... חביב אבל רק חביב.

    נ.ב - את נראית מהמם!

    השבמחק
  6. משמח לראות שמאז הפעם האחרונה שהידיים המצלמות שלי כיכבו כאן, לפחות השתדרגתי מצילום בסלולרי לצילום בטאבלט ;-)

    השבמחק
  7. איזו שמלה יפה, מהממת עלייך!

    אירועים מסוג זה עושים לי לא טוב ולו רק בגלל העומס הצפוי.

    מה זה ההילייט הזה? (מסוקרנת) (-:

    השבמחק
  8. הבולשת- תודה מותק!
    ישראלה- טאבלט, בלאקברי- ידייך ענוגות תמיד
    Beauty Mark- זה היילייטר של NO7 מקולקציית האביב החדשה. מהמם!

    השבמחק
  9. יקררר וממוסחר. וקצת של דודות לדעתי. אבל הפירות נראים יאמי :)

    אגב, אני מאלה שעובדים בחול המועד ואני מאוד נהנית מזה. בדיוק חשבתי על זה היום - שאני יכולה לנצל את ימי החופש שלי כשכל עמישראל לא צובא על כל חלקה פנויה, ובחול המועד אני אמנם עובדת אבל באווירה שכונתית להפליא.

    סקרנת אותי עם מסיכת הפנינים. מה זה בעצם?

    השבמחק
  10. הפנינים חלק מהשלמה?
    מעבר לזה שהיא מהממת, ועוד עלייך- איך מכבסים את זה ?:P (כן כן פולניה משהו)

    אני מאוד אוהבת את הפן הנפוח עלייך, הוא גורם לפנים שלך לזרוח!

    השבמחק
  11. מרג'ורי- יכול להיות שזה מתאים לקהל יעד בוגר יותר, או לחילופין לבנות גילנו שממש אוהבות איפור. שו מסיכת פנינים?

    Peacha- כביסה עדינה ביד אמורה לפתור את הבעיה, זו לא שמלה שהייתי שולחת למכונה בכל מקרה :)

    השבמחק
  12. נראה לי שיצאתי מפגרת. התכוונת למסיכת פנינה רוזנבלום?

    השבמחק
  13. יש רק פנינה אחת בחיי, והיא פנינה רוזנבלום :)

    השבמחק
  14. השמלה שלך מהממת. אפשר קישור בבקשה.
    ובכלל את נראית נפלא וגם הפן יצא נחמד.
    לא נראה לי שאגיע לשם, עובדת בבוקר, ובערב מפחידה אותי ההמוניות.
    חג שמח איילה.

    השבמחק
  15. איילה- השמלה נקנתה בביד כך שאין לי לינק, שמלות של ג'ייסון וו באופן כללי די קשה להשיג עכשיו באיביי

    השבמחק
  16. כמובן שהצלחתי לפספס את האירוע הזה. לא שאני בוכיה בלילות בגלל זה :) אני קונה מעט מאוד דברים בפארם, דברים מאוד ספציפיים שאני יודעת ששווים לי. או דברים מאוד בסיסיים.
    בסה"כ רעיון נחמד מאוד.
    אבל כמו שאמרת, צריך לדעת את המחירים של המוצרים לפני שמגיעים, או להחזיר גלגל הצלה טלפוני שכזה ;)
    אני חייבת לציין שממש לא הייתי הולכת על תספורת במקום מניקור ולו רק בגלל שאני לא סומכת ב-כ-ל-ל על ספרים ואפילו די מפחדת מהם (לא מתה גם על רופא שיניים אבל הם נמצאים אצלי בערך באותו רמת חשש..) מבלי לפגוע בכבודם של הפודלים, אחרי שפעם אחת הוציאו אותי פודל ממספרה - זה הספיק לי! ;)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top