יום ראשון, 8 באפריל 2012

ליל הסדר בצבעי הפסטל

ערב החג הביא עמו גם את החזרה הבלתי נמנעת לאשדוד. אני לא יכולה לומר שהתרגשות ותחושות נוסטלגיה אחזו בי בעת הביקור, אבל נדמה לי שעדיין מוקדם מדי להרגיש תחושות כאלה, כשההתרגשות סביב הבית החדש עדיין קיימת, ובכלל, כל המעבר הזה עדיין טרי לנו.



אם בפוסט הלבוש הקודם כיכבה שמלה שהרוויחה בקלות את התואר 'שמלת לובה' הודות לגזרה המוכרת והדפס הפסים, הרי הפעם מדובר בהיפך המוחלט- שמלה שהיא לא בדיוק אני, שכן היא קצרה, בהירה ואפילו- שומו שמיים- מעט סקסית.

אז לפעמים צריך לחרוג מהשגרה ומברירות המחדל ולהעיז (וכן, מבחינתי מדובר במעשה נועז) קצת יותר. לא ידעתי איך השילוב הבהיר הזה יתקבל עליי, כשאני עצמי בהירה כמו קיר, אבל הופתעתי לגלות שיש משהו נחמד בכל החיוורון הזה, שהרי כבר מזמן הפסקתי להילחם בו.



גם בחירת האיפור לא היה בחירה מובהקת מבחינתי אלא צעד נועז נוסף (אני משוגעת!), וזו גם הסיבה שאני אוהבת כל כך את החמישייה החדשה של דיור- לא מדובר בצבעים "שלי" אך הם בכל זאת עדינים וענוגים, רק שונים מהרגיל. לפעמים נחמד לגוון.


אפרופו גיוון, אחרי כמה שנים טובות עם המצלמה העתיקה אך האמינה שלי, בעלי המהמם הפתיע אותי עם מתנת יום הולדת+ יום נישואין מהאגדות: מצלמה חדשה. במשך תקופה ארוכה תכננתי להתחדש במצלמה כזו, אך תמיד היו סדרי עדיפויות שהשתנו, כמו למשל המעבר לדירה החדשה.

לא תיארתי לעצמי שנתן יחליט לעשות מעשה, ולהזמין לי מצלמה על דעת עצמו, מה שאולי מסביר את העובדה שאפילו טרם הספקתי להתוודע לתכונותיה, כי הייתי עסוקה בריקודים ודילוגים ברחבי הבית. אם תטיילו ברמת גן ותראו באחד הבניינים מישהי עם חיוך מאוזן לאוזן שמרבה לנופף בזרועות- תדעו שזו אני.


ועכשיו קצת אינסטגרם מהסדר (אתם חושבים שבכל פעם שאני מצלמת באמצעות האינסטגרם, מלאך של אפל מאבד כנפיים?)

בדרך לאשדוד מקבלים בוסה משרי

האחייניות הפוטוגניות שלנו


אני לובשת: שמלה- ריבר איילנד/ ג'קט- זארה/ תיק- טיפשופ/ נעליים- ניין ווסט/ תסרוקת גלית לערב אחד- פרייסלס

12 תגובות:

  1. לדעתי המראה זה ממש מתאים לך. מאוד עדין ואלגנטי ובאמת סקסי :)

    השבמחק
  2. השמלה הזאת היא בהחלט לא שמלת לובה. הייתי מכנה אותה שמלת לובה אשת האוליגרך D-:
    ניראת מהמם, לפעמים צריך לצאת מה"קומפורט זון" כדי לגלות סטייל קצת אחר, שלא פחות מתאים לך.

    השבמחק
  3. האווטפיט משגע, מאוד הולם אותך המראה הזה. בדיוק היום קניתי נעליי די דומות בצבע ניוד מניין ווסט, הייתי צריכה אותן לשמלת קרושה לבנה שקניתי (גם היום) בזארה.
    תתחדשי על המצלמה!!! איזה בעלים שווים יש לנו, תאמיני לי... זאת הייתה מתנה שקיבלתי מבעלי ליום ההולדת ואין ספק שזאת מתנה שימושית כל כך.
    את תהני מאוד ממנה..

    השבמחק
  4. אני חושבת שיש בחורות שלא יכולות להיראות טו מאץ', ואת אחת מאלו. גם אם תלבשי שמלה קצרצרה ומעט חושפנית ותתאפרי עם צללית מעושנת משהו בך עדיין יהיה מעודן ונקי. מה שאני מנסה להגיד זה שאת נראית נהדר וחג שמח!

    תתחדשי על המצלמה, מחכה לראות מה היא יודעת לעשות..:)

    השבמחק
  5. אני מאוד מאוד אוהבת את הלוק הזה, מאוד מחמיא לך. תתחדשי על המצלמה :)

    השבמחק
  6. תתחדשי על המצלמה,
    וגם על האינסטגרם !
    אהבתי את המראה שלבשת, מקסים !
    :-)

    השבמחק
  7. ממש תסרוקת ורוניקה לייק :-)
    יפה לך.

    השבמחק
  8. אני דווקא מאוד אוהבת את השמלה. :-)


    ולגבי המצלמה!! תתחדשי! עכשיו אנחנו תאומות מצלמה... כשתגלי דברים מעניינים בה- תגלי לי גם, כן? :-P


    (מה שכן, כשאני מצלמת לבוש אני נוטה לצלם על פונקציית הדיוקן.... נראה שיש את התוצאות הכי טובות).

    השבמחק
  9. בחירה מצויינת לערב פסח, את נראית שיקית ומאוד נשית!
    חג שמח!

    השבמחק
  10. תודה בנות! היה נחמד להרגיש כמו אשת אוליגרך מתולתלת לערב אחד. בשאר הערבים אני מעדיפה להיות אשתו של נתן P:

    השבמחק
  11. מקסים.
    תתחדשי על המצלמה.
    איזה דגם קנון זה? (מחפשת גם להתאבזר במצלמה שווה).
    חג שמח. איילה.

    השבמחק
  12. לא מכירה את הסגנון שלך בשביל לדעת מה היא שמלת לובה ומה לא - את השמלה הזו אני אוהבת עליך :)
    וחוץ מזה, לגבי החיוורון - לבן זה יפה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top