יום רביעי, 4 באפריל 2012

שמלת לובה

שבוע היעלמות נראה מוצדק בנסיבות של מעבר דירה, אבל האמת היא שיצרתי לעצמי כאן שיגרה מהר מאוד (כבר בתחילת השבוע למעשה), ובסך הכל רציתי כמה ימי התאקלמות כדי לקלוט מה הולך סביבי. פתאום אפשר להעריך את כל הדברים הקטנים שלא היו במקום הקודם , ונחמד שיש כמה ימים ליהנות מהם ולהיעלם קצת.

אנחנו עובדים לאט לאט, כך שמדובר בפרוייקט בהתהוות. הבית טרם עבר צביעה ועדיין חסרים בו הרבה רהיטים, אבל בסך הכל אני נהנית מהתהליך. לראשונה בחיי התחלתי להתעניין בעיצוב, ובבית הנוכחי יש לי לגיטימציה להעמיק את האובססיה שלי לאסתטיקה, גם בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים.


גיליתי שבכל מה שנוגע לעיצוב, הטעם שלי דומה מאוד לסגנון שאני אוהבת גם בבגדים, כלומר ישן שפוגש חדש, ושילוב מעניין (אני מקווה) בין השניים. בתור מישהי שקשה לה לדחות סיפוקים, אני מוכרחה לציין שאני עצמי כבר סקרנית לראות את התוצאה הסופית, ומקווה שהיא תהיה פיצוי הולם על שלוש שנים שבהן גרתי במחילה.

אבל לא באנו הנה כדי לדסדס על ענייני דיור, נכון? אחרי שבוע של היעלמות מצאתי לנכון לשלוף מהארון שמלה של ריבר איילנד, שמלה שעל התווית שלה אמור להופיע הכיתוב "100% לובה" מרוב שאני אוהבת אותה. לא קשה להסביר את האהבה- הרי מדובר בשמלת סקייטר בעלת הגזרה החביבה עליי ביקום, עם פסים בשחור- לבן וחגורת לב שחותמת את הסיפור. ברצינות, מה עוד אפשר לבקש משמלה אחת?


אני לא חושבת שקיימת שמלה פרקטית יותר מזו, שמלה שיכולה להיראות נהדר גם בקיץ, בדיוק כפי שהיא נראית בעונת המעבר עם ג'קט או אפילו בחורף, מסתתרת מתחת למעיל דק. מזג האוויר החמים אפשר לי לנסות אותה בגרסת הקיץ, עם הפלאטס האהובות עליי ותיק הקש הקייצי האולטימטיבי.

יתרון נוסף הוא שהשמלה הזו יכולה לעבור בקלות שדרוג משמלת יום, כמו זו שאתם רואים לפניכם, לשמלת ערב, בתוספת עקבונים או פריט צבעוני שישבור את המונוכרומטיות. אני אמנם בדרך כלל טיפוס של צבעים, אבל אתם מוכרחים להודות שהתמונה הבאה קצת קריפית.


חג אביב שמח, ותודה לצחית, השכנה החדשה שלי, על התמונות!


אני לובשת: שמלה- ריבר איילנד/ נעליים- New look/ תיק- וינטג'/ משקפי שמש- קלואה.

9 תגובות:

  1. השמלה משגעת וגם התיק! בשעה טובה
    על המעבר וברוכים הבאים למרכז :)
    חג שמח!
    אביטל

    השבמחק
  2. גם אני קניתי אותה! :) היא נהדרת כל כך. רק שלי היא קצרה מדי ורוח קטנה תעשה פלאשינג לכל הרחוב, אז אני חייבת ללבוש איתה משהו אטום מתחת.

    השבמחק
  3. לוק מקסים ורענן, על אף מונוכרומטיותו (; חג שמח!

    השבמחק
  4. השמלה ללא ספק תענוג לעיניים! :)
    שמחה בשבילך שהמעבר עובר בצורה חיובית :) כמו שכתבתי איפשהו בעבר, מעבר דירה זה כיף!

    השבמחק
  5. לא יאומן אז יש מעצבים שבאמת עושים שמלות עם שרוולים ולא רק שמלות קיציות גם בשיא החורף? לגמרי סנונית מרגשת:-) תמיד אני מתעצבנת שכשיש מזג אוויר נעים או אירוע שאני רוצה ללבוש שמלה קשה למצוא אופציות ארוכות ולא דוסיות.....שמלה מקסימה בהחלט!

    השבמחק
  6. תמונת השחור-לבן-אייפון נראית כמו הומאז' קשה לאייטיז (הטלפון הנייד קצת לא אותנטי, אבל את מפצה על העניין בגיאומטריות).

    אהבתי את הלוקיישן של הצילום, בכלל - אני מתה על גנים שחבויים בין רחובות ראשיים. זו בורגנות שקטה מהסוג המועדף עליי.

    השבמחק
  7. את הבאת את האביב:)
    לובה השמלה מקסימה עלייך, והמראה שהתקבל פשוט מושלם
    שיהיה לכם רק אושר בדירה, וחג שמח לכל המשפחה שהולכת על 2 ועל 4!

    השבמחק
  8. תתחדשי על המעבר, אני בטוחה שהבית יהיה מקסים...
    והשמלה- מה עוד אפשר להגיד- אכן לובה. חג שמח!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top