יום שלישי, 6 במרץ 2012

Marni & Me

קצת לפני שהטירוף מתחיל וכל בנות ישראל האופנתיות ישריינו את מקומן בתור הארוך לשבדית, הוזמנתי עם כמה קולגות מהתחום לקסטיאל, לרגל הפרי-סייל הנחשק שערכו H&M ומארני לעיתונאיות, בלוגריות ושאר אושיות אופנה.

מה שעניין אותי יותר מכל בקולקציה היו השרשראות, שכן חובבת תכשיטי אוברסייז ידועה אנוכי. מראש באתי עם מטרה ברורה- במידה והשרשראות תהיינה מרשימות גם במציאות כפי שהן נראות בקטלוג, אקטוף אחת מהן איתי הביתה.

הקולקציה עצמה, על אף שעשתה רושם כנחמדה ואף התרשמתי שהיא הרבה יותר פרקטית ולבישה מקודמותיה, לא עוררה בי התרגשות אדירה כפי שהיה ניתן לחשוב, ולכן את התקציב שמרתי אך ורק לפריטים שאידלק עליהם בצורה נואשת.


מה שלא קרה בסופו של דבר.

ליתר דיוק, על מעיל הנקודות השחור נדלקתי עד כדי כוויות דרגה 2 בכל הגוף, רק מה? אני לא רואה את עצמי עושה שימוש במעיל בעל שרוולים קצרים, ולכן ויתרתי עליו מטעמי פרקטיות. סביר להניח שאילו היה מדובר במעיל חורף קומפלט הדילמה הייתה קשה יותר, אבל באקלים הישראלי אני לא רואה טעם במעילים אביביים שכאלה.

מכאן ומכאן

שמתי לב שהרוגע היחסי שלי לא אפיין את רוב הנוכחות במקום, שכן הקופה השמיעה רעשים של נחת ושובע פעם אחר פעם, בזמן שטיילתי לי בניחותא בין המדפים. אולי אם הייתי מגיעה להשקה בתקופה אחרת, ולא בין דירות כשמחשבות על ריהוט הן בעיקר אלה שמעסיקות אותי, הייתי מרגישה אחרת.

הקולקציה הזו, לפחות עד לשלב זה, לא סבלה מאובר חשיפה כמו הקודמות, שפומפמו בצורה כל כך מאסיבית עד שהרגשתי שמיציתי אותן עוד לפני שהן בכלל נחתו בחנויות. הפעם נשמר שקט יחסי, ובעיניי זה יעשה רק טוב למארני ול-H&M. התורים בכניסה הם כרוניקה ידועה מראש כך או כך, אז לפחות תנו לנו ליהנות מהשקט.


על אף שאני והשרונאית הצלחנו לזהות את הפריטים של מארני על היח"צנית עוד מרחוק (למעשה, אפילו תוך כדי נסיעה), הרגשתי שהם פחות מזוהים עם הרשת מאשר שמלת הטוטו האדומה של אלבר אלבז או מכנסי הטרופיקאנה של ורסצ'ה, וזה גם יתרון.

מארני זה אחלה וכך גם H&M, אבל אני בכל זאת רוצה להפגין סגנון אישי באמצעות הלבוש שלי ולא להיראות כמו כמו שלט ניאוני שצועק "אני לובשת מארני, תראו אותי!". מה שכן, חלק מהיח"צניות הרכיבו תלבושות נפלאות באירוע והן היו לבושות (כמעט) מכף רגל ועד ראש מארני, מבלי שזה יראה מוגזם מדי.


טיפ שלי? מאחר ובחנות עצמה לא יהיה הרבה זמן לעשות חושבים, נסו לעבור על הקולקציה מתוך הקטלוג המקוון בבית, ולהתבונן מעבר לפירמה- מה ישרת אתכן? מה יהיה לכן פרקטי? מה יתאים למזג האוויר הישראלי ומה אתן באמת רואות את עצמכן לובשות. הביאו איתכן אפילו רשימה קטנה ומסודרת של פריטים, כדי שתדעו בדיוק לאיזה קולב לשלוח את היד.

אני לא יודעת אם יזדמן לכן למדוד את הבגדים ביום ההשקה, אבל לפחות תמששו אותם, תבדקו איך הם עשויים, תוודאו שבאמת יש תמורה למחיר ושאתן לא רק משלמות סכומי עתק כדי לגעת באושר. אל תפסלו מראש גם את מחלקת הגברים, שכן היא לא רק נדיבה יותר במידות, אלא יש בה גם כמה פריטי יוניסקס שווים בהחלט, ואפילו יותר פרקטיים מאלו שבמחלקת הנשים.

בברכת שופינג מוצלח לכל בית ישראל

רק בשביל הקופסא שווה לקנות. השלל שלי.

5 תגובות:

  1. תתחדשי על השרשרת, אכן קניה מוצלחת ביותר! היה לי מאוד קשה לבחור מה אני רוצה לעצמי...

    השבמחק
  2. זה באמת חשוב לקנות דברים בקור רוח ואחרי מחשבה, במיוחד אם מדובר בסכומי כסף גדולים. כי מי כמונו יודע כמה תשוקה יש באופנה שיכולה לגרום לנו לעשות דברים טיפשיים ובעיקר קניות איפולסיביות ולא נחוצות... תתחדשי יקירה!

    השבמחק
  3. התיאורים שלך מדהימים.
    עשית לי חשק לראות את הקולקציה, מה שלא קרה בקולקציות הקודמות.
    אבל אני אחכה עד שכל המוני ישראל יקנו וישבעו, ואחרי שיעבור הזעם- ארפוץ לראות.

    אני ממש אוהבת את התמונה שלך עם השקיות מסביב:)

    השבמחק
  4. המעיל הזה מהמם!!!
    יש לי מעיל עם שרוולים קצרים והוא באמת לא פרקטי...

    השבמחק
  5. באקלים הישראלי את לא מוצאת טעם למעילים חצי קיציים כאלה? באמת?
    יש לי שני מעילי חורף ואני בקושי לובשת אותם.. החורף הזה באמת היה קר, אבל רוב החורפים כאן בקושי מצריכים לבוש חורף!

    אני די בטוחה שזה לא הזמן לשאול, ובכל זאת, מי זאת מארני?
    על מארלי שמעתי ;)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top